Ik krijg vast wel de code?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hoe. Met dat pasje kun je verder nog niets.
En langer bezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Sws bij een turkse rijschool doen, veel goedkoper uit.
Ik schaam mij ook een beetje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20 zijn en nog geen rijbewijs hebben
Mijn ouders betaalden het, dat is nog goedkoper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Sws bij een turkse rijschool doen, veel goedkoper uit.
Veel geld uitgeven wilt ook niet zeggen dat je kwaliteit krijgt. Heb 10 lessen bij zo'n rijschool gehad waar ik 45 euro betaalde voor een uur maar echt kwaliteit was het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En langer bezig.
Ga voor kwaliteit.
niks. vind je conclusie steeds wel vermakelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je ervaart het als bevredigend om er af en toe homoseksueel uit te zien? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Chill ja, ben er nog niet mee bezig kan nog met ov gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn ouders betaalden het, dat is nog goedkoper.
Wat een geluk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn ouders betaalden het, dat is nog goedkoper.
Hard werken mang.quote:
Ik ook maar wil het niet weten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen wat daar uit komt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Is een rijles serieus 45 per uur de tyfus
Ik heb een goede instructeur gehad, een les kostte 40 euro per uur en ik was in 25 uur klaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Veel geld uitgeven wilt ook niet zeggen dat je kwaliteit krijgt. Heb 10 lessen bij zo'n rijschool gehad waar ik 45 euro betaalde voor een uur maar echt kwaliteit was het niet.
Vind mijn eigen posts ook wel vermakelijk. Stomme weddenschap trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef n8n het volgende:
[..]
niks. vind je conclusie steeds wel vermakelijkhet was een weddenschap waar vriendinnen met elkaar zouden zoenen als ik met een man zoende. Het was in een kroeg dus 2 seconden later stond er een rij mannen klaar om met me te zoenen
dat krijg je als je met vrouwen speeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind mijn eigen posts ook wel vermakelijk. Stomme weddenschap trouwens.
Nee kan ook wel 35.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Is een rijles serieus 45 per uur de tyfus
Die van mij belde vaak af. Heb 10 lessen in een half jaar gehad of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb een goede instructeur gehad, een les kostte 40 euro per uur en ik was in 25 uur klaar.
Het is ook wel een beetje geluk hebben. Blijft iets subjectiefs.
hou eens op met die weeaboo taal ik zie alleen vierkantjesquote:
Wat was je kwijt aan je motorrijbewijs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
Gelukkig is een motorrijbewijs iets goedkoper dan een autorijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |