Uitzicht over Zoetermeer is wel mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef Ampere het volgende:
Ik ben altijd bang om iemand van het internet in het echt te ontmoeten
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding is de fitness. Iets meer trappen dus xDDDD
Bij mij groeit er ook iets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hihihihi, helemaal aan het blozen nu. Mijn zelfvertrouwen groeit.
ik denk het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent zo schattig dat zelf ZIJ om te krijgen is.
nope, weet van zo’n 3 mensen de kleur van de ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik de enige die ogen niet zo veel boeit?bruin is altijd wel mooi maar het maakt mij niet zo heel veel uit.
Dacht ik dat ik een goeie eigenschap had...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik de enige die ogen niet zo veel boeit?bruin is altijd wel mooi maar het maakt mij niet zo heel veel uit.
Nou het enige wat ik daar zie is gebouwen enz.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitzicht over Zoetermeer is wel mooi.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht ik dat ik een goeie eigenschap had...
Snow, jij zou vast wel een FOK! relatie hebben met Krullenbolletje toch?quote:
Dat is het uitzicht ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Ampere het volgende:
[..]
Nou het enige wat ik daar zie is gebouwen enz.
screenshot danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
ik zie nummertjes van de posts niet, beetje jammer van deze CSS misschien zelf maar 1 maken
nog 824 tot stoppen toch. xDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij niet eens op je postcount gaan letten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net zo groot als de lippen van flips xD xD
Nerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
ik zie nummertjes van de posts niet, beetje jammer van deze CSS misschien zelf maar 1 maken
css maak je nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |