wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Sinds wanneer luister jij 2ne1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens snow dat nummer van je ondertitel is echt gay
Ja inderdaad. Laat ze alsjeblieft helemaal niet meer bij de sportschool komen. Worden ze nog dikker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Ja. Altijd weer even schrikkon om mij te bezichtigen op Facebook of niet, rooie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, al die fappers.
Gelukkig weet ik wel je facebook te vinden.
khad wel een gezien volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Laat ze alsjeblieft helemaal niet meer bij de sportschool komen. Worden ze nog dikker.
Best wel, tijden geleden sinds ik zo'n lekker ding heb gezien. Ik kwam emmers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Altijd weer even schrikkon om mij te bezichtigen op Facebook of niet, rooie.
Vind ik ook. Of grijze ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
donker haar+ blauwe ogen is echt de beste combi die er is
Dat is een aardige hoeveelheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Best wel, tijden geleden sinds ik zo'n lekker ding heb gezien. Ik kwam emmers.
snow is 100% straightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow en Krullie
Ik zie een liefde opkomen.
Dit luister ik nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O dat was me vorige. Big bang. T O P is sexy. Zware stem
jij weetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso donker haarblondines en kale mensen
of alleen een romp met een hoofd zonder tandenquote:
Trutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso donker haarblondines en kale mensen
Die blauwharig isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |