Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?
FitForFree ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Ampere het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?
Ik zie er wel schattig uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms ben je schattig.
? Ik heb wel een foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Fobo
Waarom ken je me zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
kutsnowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.
wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
eigenlijk al weken nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
Niet zo groot, blauw en ongeveer 4 centimeter langste punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, bruin, kortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben het toch wel eigenlijk een beetje vergeten om eerlijk te zijn. Kan je me nogmaals een foto sturen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |