Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?
FitForFree ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Ampere het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?
Ik zie er wel schattig uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms ben je schattig.
? Ik heb wel een foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Fobo
Waarom ken je me zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
kutsnowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.
wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
eigenlijk al weken nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
Niet zo groot, blauw en ongeveer 4 centimeter langste punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, bruin, kortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben het toch wel eigenlijk een beetje vergeten om eerlijk te zijn. Kan je me nogmaals een foto sturen?quote:
is gewoon een snol om je naar webcamsites te lokken, niks plezierigs aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal niet afzichtelijk maar geen prettig voorkomen.
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben het toch wel eigenlijk een beetje vergeten om eerlijk te zijn. Kan je me nogmaals een foto sturen?
Goed van hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Ampere het volgende:
[..]
Fitness Dome gaat een dikke klasgenoot van me heen
NinjaBlade zou het moeten zijn ik merk het alweerquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
stiekem zijn we een tweeling die uit elkaar is gehaald bij geboorte
blauwe ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet zo groot, blauw en ongeveer 4 centimeter langste punt.
Dank!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He hallo daarnee maar hallo welkom in NB.
Oh jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt er laatst nog in gereageerdFotoboek van krullenbolletje
Herkenbaar, al die fappers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.
wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Sinds wanneer luister jij 2ne1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens snow dat nummer van je ondertitel is echt gay
Ja inderdaad. Laat ze alsjeblieft helemaal niet meer bij de sportschool komen. Worden ze nog dikker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Ja. Altijd weer even schrikkon om mij te bezichtigen op Facebook of niet, rooie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, al die fappers.
Gelukkig weet ik wel je facebook te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |