Leer fietsen ofzo luie dikzakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of ik nou de bus naar Delft pak of naar de stad in Zoetermeer maakt niet uit. Beide 20 minuten.
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga slapen want moet morgen werken.
hard van binnen of buiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Soms wel ja, soms ben je schattig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?quote:
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
ja, ja en jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik spin twee keer per week in de sportschool.
keihard jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?
FitForFree ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Ampere het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?
Ik zie er wel schattig uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms ben je schattig.
? Ik heb wel een foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Fobo
Waarom ken je me zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kutsnowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.
wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
eigenlijk al weken nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |