Ja maar dan wel vanaf topic nr1 en daarna pas feedbacktopics gaan lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gehad.
Link het eens ? vanaf het begin. Stel ik prijs jojoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gehad.
Hulp gevraagd ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef eens linkje naar het begin dan.
Gaat ze dat serieus allemaal vragen?quote:bestek, borden, pannen, glazen
slaapbank
ledikantje voor de jongste
box
salontafel
eetstoelen
televisie
stofzuiger (geen directe noodzaak, er ligt in het hele appartement laminaat, maar ik vind het prettiger om te kunnen stofzuigen ipv alleen te swifferen).
beddengoed en bad/keukentextiel
Doe nou maar gewoonquote:
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat ze dat serieus allemaal vragen?
Wacht maar tot je bij de kopjes komtquote:
Nee maar dingen als een ledikantje ofzo, dat heb je toch wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Nee even serieus.. Als ik ooit geen geld genoeg had om kopjes/bekers aan te schaffen... Lijkt me echt erg.
Tuurlijk.quote:
Die staat bij haar ex.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar dingen als een ledikantje ofzo, dat heb je toch wel.
Dan gaat ze huilen, doe ik maar niet. Ik heb geleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je gaat niet reageren in het FBtopic he
Well done Smoof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan gaat ze huilen, doe ik maar niet. Ik heb geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |