Ik ben echt blij dat ik gisternacht niet kon slapen en daar uitkwamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Madame doet ook mee aan de discussie? Dat was nieuw voor me.
Ik ben ook heel blij dat je niet kon slapen en het topic met ons deelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik gisternacht niet kon slapen en daar uitkwam
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er gebeurd is?
Geile foto’s. Ik ga in mijn nu rukken in mijn snuggy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord 4 life, echte fans jullie ik ga volgende week voor het eerst naar de kuip.. Kan niet wachten
Davy | 03-08-2012 | 00:58
Ik weet niet wie daar verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat ze dan in één rijtje met paul
En die bekersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nu
Hoezo loopt dat uit de hand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nu
Oja en de kopjesquote:
Hoax.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord 4 life, echte fans jullie ik ga volgende week voor het eerst naar de kuip.. Kan niet wachten
Davy | 03-08-2012 | 00:58
Geen flauw idee manquote:
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze wel dure spullen heeft gekocht enzo die ze niet wil verkopen etc, maar wel dingen zoals bekers nodig heeft.quote:
Het is gewoon lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.
Geef eens linkje naar het begin dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |