Ik kan best snel lezen maar dit haalde ik nietquote:
een heeeeeel klein stukje zag ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan best snel lezen maar dit haalde ik niet
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo kan ik toch geen Olympische Spelen volgen man.
Ook dat gaat vast niet over opa en dus de prullenbak in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
WAT HAD IK NOU GEDAAAAAHAAAAAAAAAAAN !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was blijkbaar vergeten dit uit je AT te halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je hebt door al dat gedoe hier toch Kromme Jojo niet moeten missen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo kan ik toch geen Olympische Spelen volgen man.
Nah... ik mag toch wel weten wat ik heb gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dat gaat vast niet over opa en dus de prullenbak in.
/care
Je kan echt niet voetballuh, hè Pietertje, .... Ik bedoel ga nou maar lekker even OS kijken ofzo, want het leest zo lekker weg, mag je morgen weer poetsen als je er zin in hebtquote:
Gevraagd of Heidi een IP kon opzoeken. Niet belangrijk achteraf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
had ik wel gedaan, maar ik zat nog effe te zappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij was blijkbaar vergeten dit uit je AT te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |