SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 02-08-2012 23:13:36 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.quote:
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Het was niet echt uitgebreid ofzo, maar ik kon wel iets over de missie, visie en de doelen vinden ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Ik zou het niet uitproberen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
En waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
Wie is dat nou weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
is hier ook een hype mbt frank ocean?
Jullie zijn altijd van die voorlopers, dus vroeg het me af
Goede artiest ja. En hij kan goed zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Dat is niet aan te raden, ik heb zelf nog nooit meer dan 2 op een dag gehad maar bij 2 word ik al best wel druk. Die blauwe heb ik nooit en die anderen nu eigenlijk ook bijna niet (meer)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 op
wat dan?quote:
al oud joh, maar heeft wel wat chille dingen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Ja geeft niet. Maar ik ga toch ook geen Tokyo Hotel en The Beatles onder 1 categorie plaatsen.quote:
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
/care in dat geval
[..]
moet ik iedereen kennen dan
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.
Kan makkelijk meer dan 2 op een dag, anders zou het niet in de winkel liggen natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet aan te raden, ik heb zelf nog nooit meer dan 2 op een dag gehad maar bij 2 word ik al best wel druk. Die blauwe heb ik nooit en die anderen nu eigenlijk ook bijna niet (meer)
Zoveel posts van mij achter elkaar die niet over FUT gaan
Och och och, haterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
We dachten al dat je een leven had.
Niet dus.
Waar zou ik hem van moeten kennen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.
Jij weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alter Bridge is beter dan Frank Ocean
de beatles hebben een eigen categorie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja geeft niet. Maar ik ga toch ook geen Tokyo Hotel en The Beatles onder 1 categorie plaatsen.
Van het nummer we made it in America.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen dan?
[..]
Jij weet.
Jij ook denk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
De rappers die ze hier behandelen vind GJE leuker
oh die is ook van hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van het nummer we made it in America.
Ja maar dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij ook denk?
Zie je altijd over Steen posten
Ja, maar ik ga niet meer zo snel 2 op een dag opdrinkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan makkelijk meer dan 2 op een dag, anders zou het niet in de winkel liggen natuurlijk
Nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van het nummer we made it in America.
nog nooit van gehoord. Al ben ik wel blij als het morgen weekend isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Rijst het volgende:
The Weeknd hoor je ook te kennen ondertussen.
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?quote:
Dat genre vind ik gewoon niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?
Dat kan ik niet accepterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat genre vind ik gewoon niks.
Ja wat? Als het nou Hardcore of dubstep was kon ik het wel begrijpen maar bij dat liedje zit gewoon goed in elkaar.quote:
Ik zal het zometeen even luisteren en dan mijn oordeel geven!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wat? Als het nou Hardcore of dubstep was kon ik het wel begrijpen maar bij dat liedje zit gewoon goed in elkaar.
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
usa-nigeria os basketbal is op sport1 trouwens
13-0Nigeria maar een time out gevraagd net
ja best zieligquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze snijden gewoon dwars door die verdediging alsof ze er niet staan
Nou, hele grappige troll hoor hihihahoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zie je nu hoe dom je bent?
[ afbeelding ]
Dat dm je pas na je fout natuurlijk he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zie je nu hoe dom je bent?
[ afbeelding ]
Had ik eigenlijk eerder moeten doen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat dm je pas na je fout natuurlijk he!
Alleen GJE denkt dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Denken dat Rijst echt denkt dat het jouw is
Ik heb net dat we made it in america geluisterd maar vond het niet zo leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk eerder moeten doen ja.
Hij maakt genoeg spelfouten andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Denken dat Rijst echt denkt dat het jouw is
Dan schiet ik binnenkort even een kogel door je schedelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb net dat we made it in america geluisterd maar vond het niet zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan schiet ik binnenkort even een kogel door je schedelOver 2 weken ja, ik ben nu al bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 6 van Nigeria is Willie Wartaal![]()
Hij was al populair voordat hij homo werd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
Even gegoogled, die gozer is populair omdat hij homo is?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een team voor RP maken met Ibra? 200K budget.
Ik heb eigenlijk geen zin aan om iets te doen.
Dat deed ik omdat ik wist dat jij erop ging reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij maakt genoeg spelfouten anders
Het is al laat, geen zin aanquote:
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is al laat, geen zin aanik ga zo ook op bed en moet mij mentaal voorbereiden
Handig hè, dat googlequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat ik wist dat jij erop ging reagerenIk weet heus wel dat jouw geen persoonlijk voornaamwoord is.
quote:
wat is dit manquote:
wat een leuk teamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Snap ik ook wel hoor, ik trolldequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Voor jou wel.
Dit krijg je als het goed is al op de basisschool. Daarna nog op het Vmbo en Mbo.
Krijg je dat serieus nog op het mboquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Voor jou wel.
Dit krijg je als het goed is al op de basisschool. Daarna nog op het Vmbo en Mbo.
Not BonucciADquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Eerste paar lessen ja om in te komen. Ik heb oude klasgenoten in m'n FB die het nog steeds niet kunnen onderscheidenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je dat serieus nog op het mbo
WEEKEN HAHAquote:
ring bijna door middenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Die nigerianen worden zo makkelijk afgetroeft
Op het Vmbo was het pas erg. Bij iedere biologietoets vroegen ze van te voren of er op spelfouten werd gelet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
egt en met ze alle kan echt niet!
Helaas niet eens een hoofdletter..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan Chersonissos wel goed spellen.
Deze laptop is zo traag maar ik heb geen virus ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een verse windows installatie.
Bij ons waren er mensen die alles haalden behalve spelling, terwijl ik daar totaal geen moeite mee hebquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op het Vmbo was het pas erg. Bij iedere biologietoets vroegen ze van te voren of er op spelfouten werd gelet.
Arme biologieleraar
Scannen op virussenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een verse windows installatie.
Doe jij dat niet?quote:
Ik wel soms wel. Ben te veel afhankelijk van autocorrectie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze laptop is zo traag maar ik heb geen virus ofzo
[..]
Bij ons waren er mensen die alles haalden behalve spelling, terwijl ik daar totaal geen moeite mee heb
Maar echt goede virussen loop je ook niet zo maar op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echte goede virussen pikken die scanners niet eens op
quote:
Beter word jij gewoon ICT'erquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echte goede virussen pikken die scanners niet eens op
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wel soms wel. Ben te veel afhankelijk van autocorrectie.
Waar scan je dan voor?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar echt goede virussen loop je ook niet zo maar op.
[..]
Leuke hobby voor erbij, ICT in gaan als baan is klotequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter word jij gewoon ICT'erAangezien je er toch zoveel van weet.
Voor eventuele malware/virussen. Dat doe ik gewoon af en toe. Wat is het probleem? Niet iedereen herinstalleert windows elke twee weken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar scan je dan voor?
Als je geen goeie virus te pakken krijgt is er niks aan het handje
Want je spreekt weer uit ervaring.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke hobby voor erbij, ICT in gaan als baan is klote
Op de Xbox spel ik ook gewoon met leestekens en hoofdlettersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemen
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige mensen die berichten op de Xbox stuurt met hoofdletters erin en goede spelling.
Ach, iedereen verschilt erin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor eventuele malware/virussen. Dat doe ik gewoon af en toe. Wat is het probleem? Niet iedereen herinstalleert windows elke twee weken.
Ik ken mensen die het doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want je spreekt weer uit ervaring.
K spel altyd zo. Its alot fstr m8.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemen
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige mensen die berichten op de Xbox stuurt met hoofdletters erin en goede spelling.
Mijn tegenstanders meestal niet, maar ja, dat heb je met Engelse pace abusersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op de Xbox spel ik ook gewoon met leestekens en hoofdletters.
Ik ken een vriend van een vriend van een vriend die plezier heeft in straten maken. Dus dat maakt Stratenmaker nu ook een manne chille baan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het doen.
Hoezo is het nou weer troep, mijn gratis AVtje heeft me al meerdere keren voor Trojans en andere zooi beschermtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, iedereen verschilt erin.
Ik heb helemaal 0 aan virus'bescherming'.
Allemaal troep. Alleen Malwarebytes is bazige shit
Die sturen gewoon 'u smelly dirty cocksucking cunt fuck u piece of shit ' en dan vinden ze het primaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn tegenstanders meestal niet, maar ja, dat heb je met Engelse pace abusers
Krijgt Reyes 7 chem?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Die scanners zijn helemaal niet zo goed in het detecteren van reeds geinstalleerde virussen. Die scanners moet je alleen voor real-time gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer troep, mijn gratis AVtje heeft me al meerdere keren voor Trojans en andere zooi beschermt
Wat een kut...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Daar gebruik ik hem ook voor. En Malwarebytes om af en toe te scannen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die scanners zijn helemaal niet zo goed in het detecteren van reeds geinstalleerde virussen. Die scanners moet je alleen voor real-time gebruiken
Gefeliciteerd, je hebt de test met een goed einde afgerondquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar gebruik ik hem ook voor. En Malwarebytes om af en toe te scannen.
Dat soort berichten krijg ik niet, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen liggen. Dat kunnen ze gewoon niet aan (dat iemand wint door goed te voetballen en zonder cutbacks te scoren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die sturen gewoon 'u smelly dirty cocksucking cunt fuck u piece of shit ' en dan vinden ze het prima
Natuurlijk maar geen zin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Rijst kan jij het beter met Ibra erin?
burn.jpgquote:
Ja, ligt ook puur aan het feit dat ik gewoon van ze win en ze het niet kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort berichten krijg ik niet, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen liggen. Dat kunnen ze gewoon niet aan (dat iemand wint door goed te voetballen en zonder cutbacks te scoren)
ja. Ziek veel criminaliteit hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hebbe ze uberhaud wel Marekannen in jou dorp.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:11:34New #FUT tourney tmrw at 6PM UK time: "Copa del Agosto". Online Reward: 5.5K coins + 2 Mixed Contract packs. Offline: 3K + 1 MC Pack. reageer retweet
okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Rijst het volgende:
hahahahah komt er eentje hier aankakken met MAX burgers. Zo even foto maken van dezen voedtsel
Nee hè, dan worden contracten goedkoopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:11:34New #FUT tourney tmrw at 6PM UK time: "Copa del Agosto". Online Reward: 5.5K coins + 2 Mixed Contract packs. Offline: 3K + 1 MC Pack. reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hè, dan worden contracten goedkoopWanneer komen we achter de eisen of zijn die er niet?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:15:27So get those hybrid teams ready for the Copa del Agosto tomorrow! Reqs: minimum 3 nations and 3 leagues in starting XI! #FUT reageer retweet
Patat met wat snoepjes en een soort gele smurrie en vanille ijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
hahahah het ziet er echt ongelofelijk ranzig uit.
[ afbeelding ]
explenatie svpquote:
Standaard gelul, microfoon waar je alleen maar geschreeuw op hoort, drie keer pauzeren celebrations sssssst cant hear you alles 10 kijken. Op het eind niet door drukken. En een korfbal uitslag van 7-6 verloren.quote:
Pepe en Pique?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet er iemand nog een BBVA of Spaanse verdediger die een beetje gevaarlijk is met corners? Kunnen allemaal slecht koppen/springen lijkt wel
Pepequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet er iemand nog een BBVA of Spaanse verdediger die een beetje gevaarlijk is met corners? Kunnen allemaal slecht koppen/springen lijkt wel
De typische potjes waardoor je Fifa uit het raam wil werpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Standaard gelul, microfoon waar je alleen maar geschreeuw op hoort, drie keer pauzeren celebrations sssssst cant hear you alles 10 kijken. Op het eind niet door drukken. En een korfbal uitslag van 7-6 verloren.
David Luizquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weet er iemand nog een BPL of Spaanse verdediger die een beetje gevaarlijk is met corners? Kunnen allemaal slecht koppen/springen lijkt wel
Leuke editquote:
Zowaar originele eisen, ik moet nog zien of ik mee ga doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:15:27So get those hybrid teams ready for the Copa del Agosto tomorrow! Reqs: minimum 3 nations and 3 leagues in starting XI! #FUT reageer retweet
Toch wel fijn als je er wat in kan tikken hoor. Heb soms meerdere corners achter elkaar, frustrerend als ze niet kunnen koppenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof je afhankelijk moet zijn van corners.
Misschien kan jij gewoon geen corners nemen of je timed verkeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch wel fijn als je er wat in kan tikken hoor. Heb soms meerdere corners achter elkaar, frustrerend als ze niet kunnen koppen
Corners zijn sowieso kut met Xavi ja, misschien eens een andere proberenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien kan jij gewoon geen corners nemen of je timed verkeerd.
quote:
Manne slechte stats jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Corners zijn sowieso kut met Xavi ja, misschien eens een andere proberen
GOET DRUKKEN OP JE KONTROLLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik scoor nooit uit corners, wie helpt mij uit.
Doe de Lindgren cornerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik scoor nooit uit corners, wie helpt mij uit.
Teveel curve geeft hij steedsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Manne slechte stats ja
95 Ball Control
85 Crossing
85 Curve
87 FK
Fucked up..echt een bagger transfer.quote:
Dan neem je hem zonder R1.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teveel curve geeft hij steeds
Doe ik nooit, wat zou dat uit moeten halen?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik nooit, wat zou dat uit moeten halen?
Finesse corner?quote:
Is dat vierkantje op de ps3?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik neem mijn corners altijd gewoon alleen met 'X' hoor?
yupquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat vierkantje op de ps3?
Neequote:
JA NEE DAT ZIEN WE WEL HAHAHA ORC ORC ORC SOEP EET JE MET EEEN LEPELquote:
Zou recht moeten gaan, maar dat doet Xavi nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je met R1+vierkantje met finesse schiet wat voor schot krijg je dan zonder r1?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou recht moeten gaan, maar dat doet Xavi niet
Gewoon richting 2e paal krullen, net iets van de keeper af. Meeste mensen doen toch niets met hun keeper en dan kop je hem gewoon vaak binnen. Als ze wel de keeper uit laten komen krul je hem net buiten zijn bereik en dan zit hij vaak mis en kop je in een leeg doel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn corners zijn bijna altijd ongevaarlijk en vervolgens gaat de tegenstander dan 60 meter naar voren rennen. Ik probeer ook wel eens hoog en dan doorkoppen of heel laag zodat de tegenstander wordt verrast maar het werkt allemaal niet.
Van die mensen die steeds hun keeper uitlaten komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon richting 2e paal krullen, net iets van de keeper af. Meeste mensen doen toch niets met hun keeper en dan kop je hem gewoon vaak binnen. Als ze wel de keeper uit laten komen krul je hem net buiten zijn bereik en dan zit hij vaak mis en kop je in een leeg doel.
Dat doe ik als ik denk dat mijn keeper erbij kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van die mensen die steeds hun keeper uitlaten komen
Vergeleken met John Travolta is hij nog best herkenbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
The Karate Kid himself..had hem nooit kunnen herkennen zonder die cameo in die Entourage ep met Drama though
Jouw record is ongeveer hetzelfde als het mijnequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
Nou je verliest toch al de helft van je potjes. Dus dan kon deze er ook wel bij.
Dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw record is ongeveer hetzelfde als het mijne
Verlies jij er net zoveelquote:
Sterfquote:
13 tot zover. Vanavond beginnen we in elk geval, Gekkegerrit en JoodNL waren de laatste die zich aangemeld hebben. Verder zijn PS3' ers nog steeds welkom. Geen inleggeld, wel prijzengeld en iedereen uit Nederland kan meedoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:12 schreef OmniRocket het volgende:
waren er al genoeg deelnemers voor het fifa toernooitje van toefjes?
BK: Team USA set Olympic basketball record with 156 points in a game. They are first to at least double opponents' points since 1996.quote:
Was wel een toffe potquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
BK: Team USA set Olympic basketball record with 156 points in a game. They are first to at least double opponents' points since 1996.
tegen Nigeria dus.. en wij verloren daar al van![]()
---
http://www.gametrailers.com/videos/0ymzc6/sleeping-dogs-preview
14 aug![]()
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Dag vrinden. Tot over een week.
Al zal ik op verveelde uurtjes misschien nog wat meelezen.ciao bella's!
quote:
Waarom druk daarover maken? Is toch leuk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]vorige week was het daar nog mooi weer.
------------------------------------------------------------------
Ajax lijkt ook achter het net te vissen voor Mathijssen lees ik, wat is dat toch met Ajax? Weet iemand waarom ze geen spelers (meer) kunnen binnentrekken? Dit gebeurde ook al bij Narsingh, Assaidi en Moisander....
Ik denk dat Ajax zich nog echt moet versterken hoor, Vertonghen vang je niet zomaar intern op.
En RKC wordt toch kampioen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom druk daarover maken? Is toch leuk?
Dat zeker, maar ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom druk daarover maken? Is toch leuk?
Baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Thorb het volgende:
Rick van der Ven
Even de wereldrecordhouder batta geven in de achtste finales, later de kwartfinale
Gewoon iedereen nummer geven:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Nou, om 18:00 sluit ik de inschrijving. Hebben 13 deelnemers, alleen Quel moet nog uitsluiting geven of ze mee doet ja of nee.
Ik stel voor dat we 3 poules doen van 3 en 1 poule van 4. Wel iets minder kans om door te gaan voor degenen die in die laatste poule zitten, maar dat is dan maar jammer. Met Quel erbij worden het 2 poules met 4 deelnemers.
Kwartfinales worden dan net als bij het WK. nr 1 poule A - nr 2 Poule B etc etc.
Iemand nog suggesties voor een eerlijke loting?
http://www.random.org/quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Nou, om 18:00 sluit ik de inschrijving. Hebben 13 deelnemers, alleen Quel moet nog uitsluiting geven of ze mee doet ja of nee.
Ik stel voor dat we 3 poules doen van 3 en 1 poule van 4. Wel iets minder kans om door te gaan voor degenen die in die laatste poule zitten, maar dat is dan maar jammer. Met Quel erbij worden het 2 poules met 4 deelnemers.
Kwartfinales worden dan net als bij het WK. nr 1 poule A - nr 2 Poule B etc etc.
Iemand nog suggesties voor een eerlijke loting?
erg ver gekomen in ieder gevalquote:
Goede woordspeling van Stomphorst: 'Het is voorbij'. Want hij heet Verbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
erg ver gekomen in ieder geval
Hey, was het leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef StijnDa het volgende:
Goedemorgen
Tijdje niet meer geweest, op vakantie geweestNog wat gebeurd hier?
Nederland - Nieuw Zeeland
Jep, goed vermaakt op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hey, was het leuk?
Ja topic was gesloten
Denk dat ik hockey even opneem want wordt wel een leuke wedstrijd maar heb zo rijles
Stoereboii en zijn vriend Stoerenboii kwamen langs en dat leidde dan ook weer tot wat reacties. Die passquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep, goed vermaakt op vakantie
Topic gesloten?!Hoe kwam het?
1-0 voor Nieuw Zeeland
Afgekeurdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stoereboii en zijn vriend Stoerenboii kwamen langs en dat leidde dan ook weer tot wat reacties. Die passDie tip in
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef RavioliPunch het volgende:
Dit ga ik denk ik maken:
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij deze krijg je van mij de originaliteitsprijs!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:49 schreef wieisboos het volgende:
cosmofifa is geretweet door Rob Hodsondat is Gurbuh toch?
Ajax wil niet meer de hoofdprijs betalen voor elke speler, zoals ze vroeger wel dede.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]vorige week was het daar nog mooi weer.
------------------------------------------------------------------
Ajax lijkt ook achter het net te vissen voor Mathijssen lees ik, wat is dat toch met Ajax? Weet iemand waarom ze geen spelers (meer) kunnen binnentrekken? Dit gebeurde ook al bij Narsingh, Assaidi en Moisander....
Ik denk dat Ajax zich nog echt moet versterken hoor, Vertonghen vang je niet zomaar intern op.
Oke, maar ik denk wel dat jullie je achterin nog moeten versterken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax wil niet meer de hoofdprijs betalen voor elke speler, zoals ze vroeger wel dede.
Lukokiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:59 schreef TJV het volgende:
Vermeer
Van Rhijn-Alderweireld-De Boer-Dijks
De Jong-Anita-Janssen
Lukoki-Siggie-Boerrigter
8-0
ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, maar ik denk wel dat jullie je achterin nog moeten versterken.
Hey, dit is slechts zondag. Fischer komt er in de 55e minuut in en scoort er 8.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lukokiecht niet. Dat wordt Sana, Fischer of een aankoop
Of Sulejmani natuurlijk
ik hoop dat je een grap maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jonge speler, moet nog beter worden maar heeft zeker tijd. Toekomst spelertje.
was echt een zieke pot jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
BK: Team USA set Olympic basketball record with 156 points in a game. They are first to at least double opponents' points since 1996.
tegen Nigeria dus.. en wij verloren daar al van![]()
---
http://www.gametrailers.com/videos/0ymzc6/sleeping-dogs-preview
14 aug![]()
Dat was serieus zijn enige goede wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb je hem tegen Roda gezien? Zo speelt ie later elke wedstrijd. Behalve die fout dan.
Hap hap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat was serieus zijn enige goede wedstrijd.
Verrassend.. komen er dan ook transfers, want anders gaan mensen niet zoveel packs kopen. Zonet kreeg ik Joe Allen (hij is nu duur omdat hij in team GBR zit) en een Columbus Crew badge in 1 pack dus dat is best wel goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
Start the weekend with a Happy Hour Hat-trick! We've got 3 HHs today: 3-4pm, 7-8pm & 12-1am UK time. 25K & Silver 8.5K packs
Oeh, contracten inslaan vanavond danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verrassend.. komen er dan ook transfers, want anders gaan mensen niet zoveel packs kopen. Zonet kreeg ik Joe Allen (hij is nu duur omdat hij in team GBR zit) en een Columbus Crew badge in 1 pack dus dat is best wel goed
Door dat nieuwe toernooi en de happy hours komen er veel op de markt dus dan zullen ze wel goedkoop worden ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeh, contracten inslaan vanavond dan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Mathijssen echt nietlaat die maar lekker naar een andere club gaan.
En nu wil ajax assaidi en die is slechter en duurder dan Narsinghwel meer een egoist dus past prima bij ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |