SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 02-08-2012 23:13:36 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.quote:
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Het was niet echt uitgebreid ofzo, maar ik kon wel iets over de missie, visie en de doelen vinden ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Ik zou het niet uitproberen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
En waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
Wie is dat nou weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
is hier ook een hype mbt frank ocean?
Jullie zijn altijd van die voorlopers, dus vroeg het me af
Goede artiest ja. En hij kan goed zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Dat is niet aan te raden, ik heb zelf nog nooit meer dan 2 op een dag gehad maar bij 2 word ik al best wel druk. Die blauwe heb ik nooit en die anderen nu eigenlijk ook bijna niet (meer)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 op
wat dan?quote:
al oud joh, maar heeft wel wat chille dingen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Ja geeft niet. Maar ik ga toch ook geen Tokyo Hotel en The Beatles onder 1 categorie plaatsen.quote:
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
/care in dat geval
[..]
moet ik iedereen kennen dan
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.
Kan makkelijk meer dan 2 op een dag, anders zou het niet in de winkel liggen natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet aan te raden, ik heb zelf nog nooit meer dan 2 op een dag gehad maar bij 2 word ik al best wel druk. Die blauwe heb ik nooit en die anderen nu eigenlijk ook bijna niet (meer)
Zoveel posts van mij achter elkaar die niet over FUT gaan
Och och och, haterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
We dachten al dat je een leven had.
Niet dus.
Waar zou ik hem van moeten kennen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Frank Ocean hoor je wel te kennen ja.
Jij weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alter Bridge is beter dan Frank Ocean
de beatles hebben een eigen categorie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja geeft niet. Maar ik ga toch ook geen Tokyo Hotel en The Beatles onder 1 categorie plaatsen.
Van het nummer we made it in America.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waar zou ik hem van moeten kennen dan?
[..]
Jij weet.
Jij ook denk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
De rappers die ze hier behandelen vind GJE leuker
oh die is ook van hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van het nummer we made it in America.
Ja maar dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij ook denk?
Zie je altijd over Steen posten
Ja, maar ik ga niet meer zo snel 2 op een dag opdrinkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan makkelijk meer dan 2 op een dag, anders zou het niet in de winkel liggen natuurlijk
Nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van het nummer we made it in America.
nog nooit van gehoord. Al ben ik wel blij als het morgen weekend isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Rijst het volgende:
The Weeknd hoor je ook te kennen ondertussen.
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?quote:
Dat genre vind ik gewoon niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga het luisteren dan. Of is je muzieksmaak zo beperkt dat je niet naar "negermuziek" wil luisteren?
Dat kan ik niet accepterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat genre vind ik gewoon niks.
Ja wat? Als het nou Hardcore of dubstep was kon ik het wel begrijpen maar bij dat liedje zit gewoon goed in elkaar.quote:
Ik zal het zometeen even luisteren en dan mijn oordeel geven!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wat? Als het nou Hardcore of dubstep was kon ik het wel begrijpen maar bij dat liedje zit gewoon goed in elkaar.
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
usa-nigeria os basketbal is op sport1 trouwens
13-0Nigeria maar een time out gevraagd net
ja best zieligquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze snijden gewoon dwars door die verdediging alsof ze er niet staan
Nou, hele grappige troll hoor hihihahoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zie je nu hoe dom je bent?
[ afbeelding ]
Dat dm je pas na je fout natuurlijk he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zie je nu hoe dom je bent?
[ afbeelding ]
Had ik eigenlijk eerder moeten doen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat dm je pas na je fout natuurlijk he!
Alleen GJE denkt dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Denken dat Rijst echt denkt dat het jouw is
Ik heb net dat we made it in america geluisterd maar vond het niet zo leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk eerder moeten doen ja.
Hij maakt genoeg spelfouten andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Denken dat Rijst echt denkt dat het jouw is
Dan schiet ik binnenkort even een kogel door je schedelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb net dat we made it in america geluisterd maar vond het niet zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan schiet ik binnenkort even een kogel door je schedelOver 2 weken ja, ik ben nu al bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 6 van Nigeria is Willie Wartaal![]()
Hij was al populair voordat hij homo werd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
Even gegoogled, die gozer is populair omdat hij homo is?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een team voor RP maken met Ibra? 200K budget.
Ik heb eigenlijk geen zin aan om iets te doen.
Dat deed ik omdat ik wist dat jij erop ging reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij maakt genoeg spelfouten anders
Het is al laat, geen zin aanquote:
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is al laat, geen zin aanik ga zo ook op bed en moet mij mentaal voorbereiden
Handig hè, dat googlequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat ik wist dat jij erop ging reagerenIk weet heus wel dat jouw geen persoonlijk voornaamwoord is.
quote:
wat is dit manquote:
wat een leuk teamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Snap ik ook wel hoor, ik trolldequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Voor jou wel.
Dit krijg je als het goed is al op de basisschool. Daarna nog op het Vmbo en Mbo.
Krijg je dat serieus nog op het mboquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Voor jou wel.
Dit krijg je als het goed is al op de basisschool. Daarna nog op het Vmbo en Mbo.
Not BonucciADquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Eerste paar lessen ja om in te komen. Ik heb oude klasgenoten in m'n FB die het nog steeds niet kunnen onderscheidenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je dat serieus nog op het mbo
WEEKEN HAHAquote:
ring bijna door middenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Die nigerianen worden zo makkelijk afgetroeft
Op het Vmbo was het pas erg. Bij iedere biologietoets vroegen ze van te voren of er op spelfouten werd gelet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
egt en met ze alle kan echt niet!
Helaas niet eens een hoofdletter..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan Chersonissos wel goed spellen.
Deze laptop is zo traag maar ik heb geen virus ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een verse windows installatie.
Bij ons waren er mensen die alles haalden behalve spelling, terwijl ik daar totaal geen moeite mee hebquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op het Vmbo was het pas erg. Bij iedere biologietoets vroegen ze van te voren of er op spelfouten werd gelet.
Arme biologieleraar
Scannen op virussenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een verse windows installatie.
Doe jij dat niet?quote:
Ik wel soms wel. Ben te veel afhankelijk van autocorrectie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze laptop is zo traag maar ik heb geen virus ofzo
[..]
Bij ons waren er mensen die alles haalden behalve spelling, terwijl ik daar totaal geen moeite mee heb
Maar echt goede virussen loop je ook niet zo maar op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echte goede virussen pikken die scanners niet eens op
quote:
Beter word jij gewoon ICT'erquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echte goede virussen pikken die scanners niet eens op
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wel soms wel. Ben te veel afhankelijk van autocorrectie.
Waar scan je dan voor?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar echt goede virussen loop je ook niet zo maar op.
[..]
Leuke hobby voor erbij, ICT in gaan als baan is klotequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter word jij gewoon ICT'erAangezien je er toch zoveel van weet.
Voor eventuele malware/virussen. Dat doe ik gewoon af en toe. Wat is het probleem? Niet iedereen herinstalleert windows elke twee weken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar scan je dan voor?
Als je geen goeie virus te pakken krijgt is er niks aan het handje
Want je spreekt weer uit ervaring.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke hobby voor erbij, ICT in gaan als baan is klote
Op de Xbox spel ik ook gewoon met leestekens en hoofdlettersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemen
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige mensen die berichten op de Xbox stuurt met hoofdletters erin en goede spelling.
Ach, iedereen verschilt erin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor eventuele malware/virussen. Dat doe ik gewoon af en toe. Wat is het probleem? Niet iedereen herinstalleert windows elke twee weken.
Ik ken mensen die het doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want je spreekt weer uit ervaring.
K spel altyd zo. Its alot fstr m8.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk meteen hoe ik een woord moet spellen behalve als ik het woord niet ken. Met het spellen van werkwoorden heb ik ook geen problemen
Ik ben denk ik ook 1 van de weinige mensen die berichten op de Xbox stuurt met hoofdletters erin en goede spelling.
Mijn tegenstanders meestal niet, maar ja, dat heb je met Engelse pace abusersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op de Xbox spel ik ook gewoon met leestekens en hoofdletters.
Ik ken een vriend van een vriend van een vriend die plezier heeft in straten maken. Dus dat maakt Stratenmaker nu ook een manne chille baan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het doen.
Hoezo is het nou weer troep, mijn gratis AVtje heeft me al meerdere keren voor Trojans en andere zooi beschermtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, iedereen verschilt erin.
Ik heb helemaal 0 aan virus'bescherming'.
Allemaal troep. Alleen Malwarebytes is bazige shit
Die sturen gewoon 'u smelly dirty cocksucking cunt fuck u piece of shit ' en dan vinden ze het primaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn tegenstanders meestal niet, maar ja, dat heb je met Engelse pace abusers
Krijgt Reyes 7 chem?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Die scanners zijn helemaal niet zo goed in het detecteren van reeds geinstalleerde virussen. Die scanners moet je alleen voor real-time gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer troep, mijn gratis AVtje heeft me al meerdere keren voor Trojans en andere zooi beschermt
Wat een kut...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Even vluchtig gemaakt
Daar gebruik ik hem ook voor. En Malwarebytes om af en toe te scannen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die scanners zijn helemaal niet zo goed in het detecteren van reeds geinstalleerde virussen. Die scanners moet je alleen voor real-time gebruiken
Gefeliciteerd, je hebt de test met een goed einde afgerondquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar gebruik ik hem ook voor. En Malwarebytes om af en toe te scannen.
Dat soort berichten krijg ik niet, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen liggen. Dat kunnen ze gewoon niet aan (dat iemand wint door goed te voetballen en zonder cutbacks te scoren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die sturen gewoon 'u smelly dirty cocksucking cunt fuck u piece of shit ' en dan vinden ze het prima
Natuurlijk maar geen zin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Rijst kan jij het beter met Ibra erin?
burn.jpgquote:
Ja, ligt ook puur aan het feit dat ik gewoon van ze win en ze het niet kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort berichten krijg ik niet, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen liggen. Dat kunnen ze gewoon niet aan (dat iemand wint door goed te voetballen en zonder cutbacks te scoren)
ja. Ziek veel criminaliteit hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hebbe ze uberhaud wel Marekannen in jou dorp.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:11:34New #FUT tourney tmrw at 6PM UK time: "Copa del Agosto". Online Reward: 5.5K coins + 2 Mixed Contract packs. Offline: 3K + 1 MC Pack. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |