SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 02-08-2012 23:13:36 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.quote:
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Het was niet echt uitgebreid ofzo, maar ik kon wel iets over de missie, visie en de doelen vinden ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens kom je ook niet zomaar achter de strategie van een bedrijf. Wel achter de missie en doelen?
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor school moesten we een paper schrijven over de strategie van een bedrijf en toen koos ik Monster. Het ging over R&D en zo kwam ik erachter dat het in september in Nederland komt. Voor de rest was er maar weinig over te vinden, ik had beter een ander bedrijf kunnen kiezen.
Ik zou het niet uitproberen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
En waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar deze kan ik er 2 of misschein zelfs 3 op
Wie is dat nou weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
is hier ook een hype mbt frank ocean?
Jullie zijn altijd van die voorlopers, dus vroeg het me af
Goede artiest ja. En hij kan goed zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Dat is niet aan te raden, ik heb zelf nog nooit meer dan 2 op een dag gehad maar bij 2 word ik al best wel druk. Die blauwe heb ik nooit en die anderen nu eigenlijk ook bijna niet (meer)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach, Die nieuwe smaak is wel echt lekker. Normaal gesproken word ik misselijk bij de blauwe en groene maar bij deze kan ik er wel 2 of misschein zelfs 3 op
wat dan?quote:
al oud joh, maar heeft wel wat chille dingen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |