abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116181301
Ff in Hoek van Holland de catamaran Stena Line richting Harwich nemen. :P

Er zijn sites die voor je items kunnen bestellen en ze dan naar je doorsturen, zijn wel kosten aan verbonden natuurlijk (shipito en borderlinx ben ik me bewust van, creditcard zijn zulke dingen uiteraard). Beste is om 'abroad' kennisen te hebben. :)

De Nexus 7 mag dan een quadcore hebben, maar geen HDMI-out, geen microSD-kaartslot en de oriëntering is portrait mode-gericht, wat mij tegenstaat. Als je zo leest wat Janesh zegt, is een Chinatab natuurlijk nog zo'n slecht idee niet...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116181362
As maandag bij de mediamarkt kopen :s)
pi_116181388
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116181418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Ff in Hoek van Holland de catamaran Stena Line richting Harwich nemen. :P

Er zijn sites die voor je items kunnen bestellen en ze dan naar je doorsturen, zijn wel kosten aan verbonden natuurlijk (shipito en borderlinx ben ik me bewust van, creditcard zijn zulke dingen uiteraard). Beste is om 'abroad' kennisen te hebben. :)

De Nexus 7 mag dan een quadcore hebben, maar geen HDMI-out, geen microSD-kaartslot en de oriëntering is portrait mode-gericht, wat mij tegenstaat. Als je zo leest wat Janesh zegt, is een Chinatab natuurlijk nog zo'n slecht idee niet...
Wat moet je in hemelsnaam met HDMI out op een tablet?
Jammer van geen SD-slot, maar daarom neem je gewoon de 16GB variant.

Verder is de orientering mode persoonlijk.
pi_116181512
Je tablet als mediacenter gebruiken, zeker met de komst van XBMC. Maar goed zoals je zegt, ies persoonlijke overweging. Producten zouden niet bestaan als mensen ze niet wilde hebben. ;)

Ik zag trouwens deze: http://www.amazon.de/gp/product/B008VM8JHU/
Lijkt me wel wat, de Acer A210, quadcore, 10.1", enz etc voor maar 299 eur.
pi_116182020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Je tablet als mediacenter gebruiken, zeker met de komst van XBMC. Maar goed zoals je zegt, ies persoonlijke overweging. Producten zouden niet bestaan als mensen ze niet wilde hebben. ;)

Ik zag trouwens deze: http://www.amazon.de/gp/product/B008VM8JHU/
Lijkt me wel wat, de Acer A210, quadcore, 10.1", enz etc voor maar 299 eur.
Ook geen HDMI.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116182415
En ook geen IPS-scherm. Toch ziet het er wel vet uit en hoop ik dat meer tablets richting die prijs/kwaliteit gaan.

Het grootste voordeel van een nexus 7 is de support die je kan verwachten. Bij de acer zal dat niet zo goed zijn.
pi_116182446
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ook geen HDMI.....
True true. Dan is waarschijnlijk de TF300 een betere koop. Voor een beetje meer (~380 eur) dan wel HDMI, 32GB, IPS, lichtsensor, enz etc. De Acer heeft nog wel braaf een fullsize USB-poort, jammer dat je dat niet vaker ziet.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:23:40 #209
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_116182947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef xaban06 het volgende:
Is de Nexus 7 ergens te pre-orderen? Of is er een andere (makkelijke) manier om 'm online te bestellen?
Even naar de Mediamarkt.
pi_116190259
Nice, maandag al te koop. Toch maar even in de rij staan bij de mediamarkt dan. Het zal toch wel mogelijk zijn om zonder reservering eentje mee te nemen, of verwachten jullie iPad-praktijken?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:15:46 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116190706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice, maandag al te koop. Toch maar even in de rij staan bij de mediamarkt dan. Het zal toch wel mogelijk zijn om zonder reservering eentje mee te nemen, of verwachten jullie iPad-praktijken?
Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staan ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116190963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staan ;)
Mooi. Voor de nieuwe iPad stond ik er om twaalf uur 's nachts, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik ga wel gewoon zodra hij open is :)

De prijs is gewoon 250 euro toch?
pi_116192042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat moet je in hemelsnaam met HDMI out op een tablet?
Jammer van geen SD-slot, maar daarom neem je gewoon de 16GB variant.

Verder is de orientering mode persoonlijk.
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
Wie dit leest is hek.
pi_116192052
Ik hoop dat bol hem gaat leveren, lekker voor 125 eypo kopen.
pi_116194501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
16GB is inderdaad behoorlijk beperkt. Helemaal als je bedenkt dat je daarvan maar iets meer dan 13GB beschikbaar hebt, en een beetje knap spel al rond een gig zit. En een beetje knappe film zit al snel boven de 2GB, dus dat ding gaat bizar snel vol zitten.

Het scheelt dat ik hem 'voor erbij' ga kopen, en ik daarnaast nog een 32GB tablet voor extra opslag, maar als enige tablet is het wel erg magertjes.
pi_116194959
Zeker ook als je van daadwerkelijk gebruikt gaat maken van die quadcore en games als GTA en Gameloft-meuk erop zet gaat het snel met 16GB.
pi_116196980
Iemand nog een idee wat ik met mijn novo7 elf kan doen?

Ubuntu erop? Ombouwen naar een incar entertainment systeem ofzo?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:48:29 #218
182980 mime_negert
pi_116199734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook voor de Fire gekozen. Moet wel kunnen gamen op de tv met de emulator en PSP controller.
pi_116229375
De laatste DHL stap die m'n fire maakte was

11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:16

Zal dus vandaag niet meer lukken verwacht ik, maar bezorgd DHL wel gewoon op zaterdag? Ik lees namelijk verschillende verhalen...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:05:22 #220
182980 mime_negert
pi_116232191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef TheGardener het volgende:
De laatste DHL stap die m'n fire maakte was

11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:16

Zal dus vandaag niet meer lukken verwacht ik, maar bezorgd DHL wel gewoon op zaterdag? Ik lees namelijk verschillende verhalen...
Wel zuur wanneer je tot maandag moet wachten. Maar het kan erger...

(Vanavond bij de post een kaartje vinden dat ze zijn geweest en er niemand thuis was)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:33:41 #221
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116233459
Nu heb ik zelf een tijdje een Galaxy Tab 2 die voldoet maar mijn zoontje van 4 vind hem ook erg leuk. Helaas beseft hij niet echt de waarde van het ding dus wil ik een 7 inch tab voor hem halen. Vooral voor spelletjes als angry birds.

Eisen;
Angry birds enz kunnen spelen
Stevige behuizing
Lange accu duur zodat we hem ook mee kunnen nemen
Goede wifi (voor als we hem zelf eens meenemen, is toch handzamer dan een 10 inch.

Nu zag ik die Fire, goede accu en een alumium behuizing. Die lijkt me wel wat en dan helemaal in zo'n pakket met hoesje enz.
Zit ik in de juiste richting?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:33:45 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116235920
Nou ja, een geheel alu-behuizing is het natuurlijk niet als je kijkt naar de disassembly:
http://ainolstore.com/for(...)eview-disassembling/
't Is gewoon een plastic behuizing. Alleen het frontje op de achterkant is magnesium/aluminium.

Verder inderdaad een mooie tablet met als highlights:
› 1280x800 IPS 7" display met ambient lightsensor
› Amlogic dualcore processor met dualcore graphics processing unit + 1GB RAM
› Verbeterde en vervangbare wifi-antenne
› 5000mAh accu
› Dualcamera, achterzijde 5 Mpx met LED-flash, voorzijde 2 Mpx.

Verder natuurlijk wat we gewend zijn: microSD-kaartslot, miniHDMI-output en miniUSB-aansluiting.

Haast een overkill om aan een 4-jarige te geven. :P Throw something at it and it will do it. Over de performance dan. Ook als je kijkt naar de benchmarks, doet weinig onder voor de quadcore Nexus 7.

En framerates boven zo'n 25 fps is prima genoeg voor een vloeiende weergave, dus dat is ook geen probleem.

Mooie tablet. :D Hij is al onderweg naar hier, al kan dat met free shipping nog wel een week of twee duren.
pi_116238390
@Sjabba De ibood van vandaag gezien? Is wel 8 inch...
http://www.ibood.com/nl/n(...)0_Tablet_met_12_GHz/
jaja, en azo...
pi_116246603
ik heb eindelijk een tutorial gevonden met hoe ik mn novo7 tornados kan updaten *O*
alleen ik kan de update file niet downloaden omdat ie op een chinese site staat waar ik me niet kan registreren: http://115.com/file/dpkeaibe
:'( :'( :'( :'(
Wie dit leest is hek.
pi_116246864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb eindelijk een tutorial gevonden met hoe ik mn novo7 tornados kan updaten *O*
alleen ik kan de update file niet downloaden omdat ie op een chinese site staat waar ik me niet kan registreren: http://115.com/file/dpkeaibe
:'( :'( :'( :'(
Waarom kan je je niet registreren? Moet je er een Chinees voor zijn? Probeer anders eens met een Chinese Proxy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')