Wat moet je in hemelsnaam met HDMI out op een tablet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Ff in Hoek van Holland de catamaran Stena Line richting Harwich nemen.
Er zijn sites die voor je items kunnen bestellen en ze dan naar je doorsturen, zijn wel kosten aan verbonden natuurlijk (shipito en borderlinx ben ik me bewust van, creditcard zijn zulke dingen uiteraard). Beste is om 'abroad' kennisen te hebben.
De Nexus 7 mag dan een quadcore hebben, maar geen HDMI-out, geen microSD-kaartslot en de oriëntering is portrait mode-gericht, wat mij tegenstaat. Als je zo leest wat Janesh zegt, is een Chinatab natuurlijk nog zo'n slecht idee niet...
Ook geen HDMI.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Je tablet als mediacenter gebruiken, zeker met de komst van XBMC. Maar goed zoals je zegt, ies persoonlijke overweging. Producten zouden niet bestaan als mensen ze niet wilde hebben.
Ik zag trouwens deze: http://www.amazon.de/gp/product/B008VM8JHU/
Lijkt me wel wat, de Acer A210, quadcore, 10.1", enz etc voor maar 299 eur.
True true. Dan is waarschijnlijk de TF300 een betere koop. Voor een beetje meer (~380 eur) dan wel HDMI, 32GB, IPS, lichtsensor, enz etc. De Acer heeft nog wel braaf een fullsize USB-poort, jammer dat je dat niet vaker ziet.quote:
Even naar de Mediamarkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef xaban06 het volgende:
Is de Nexus 7 ergens te pre-orderen? Of is er een andere (makkelijke) manier om 'm online te bestellen?
Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice, maandag al te koop. Toch maar even in de rij staan bij de mediamarkt dan. Het zal toch wel mogelijk zijn om zonder reservering eentje mee te nemen, of verwachten jullie iPad-praktijken?
Mooi. Voor de nieuwe iPad stond ik er om twaalf uur 's nachts, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik ga wel gewoon zodra hij open isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staan
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met HDMI out op een tablet?
Jammer van geen SD-slot, maar daarom neem je gewoon de 16GB variant.
Verder is de orientering mode persoonlijk.
16GB is inderdaad behoorlijk beperkt. Helemaal als je bedenkt dat je daarvan maar iets meer dan 13GB beschikbaar hebt, en een beetje knap spel al rond een gig zit. En een beetje knappe film zit al snel boven de 2GB, dus dat ding gaat bizar snel vol zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
Daarom heb ik ook voor de Fire gekozen. Moet wel kunnen gamen op de tv met de emulator en PSP controller.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
Wel zuur wanneer je tot maandag moet wachten. Maar het kan erger...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef TheGardener het volgende:
De laatste DHL stap die m'n fire maakte was
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:16
Zal dus vandaag niet meer lukken verwacht ik, maar bezorgd DHL wel gewoon op zaterdag? Ik lees namelijk verschillende verhalen...
Waarom kan je je niet registreren? Moet je er een Chinees voor zijn? Probeer anders eens met een Chinese Proxyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb eindelijk een tutorial gevonden met hoe ik mn novo7 tornados kan updaten![]()
alleen ik kan de update file niet downloaden omdat ie op een chinese site staat waar ik me niet kan registreren: http://115.com/file/dpkeaibe
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |