http://www.mistertao.com/(...)tem-19264468590.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Helly het volgende:
De komende 2,5 dag nog 5% volgens die melding die je linksboven op de frontpage krijgt?
Hmm, mss ook nog maar even snel bestellen en de Aurora II op Marktplaats knallen dan.
Ben er alleen nog steeds totaal niet achter hoe ik daar makkelijk kan zoeken wat nu de beste optie is; tig aanbieders en allemaal hebben ze van die accessoirepakketten en ik zie door de bomen het bos niet meer..
De Aurora had ik via dezelfde aanbieder als jij Shiz, maar die is niet meer te vinden toch? Of bij welke heb jij nu besteld? En voor hoeveel in totaal?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef marco_sire het volgende:
[..]
http://www.mistertao.com/(...)tem-19264468590.html
Zitten nog geen internationale verzendkosten bij
http://www.buyincoins.com(...)s-product-18697.html
Is met coupon backschool ongeveer even duur
1. Als je op Ainol het nieuws bijgehouden had, kwam je onderaan telkens linkjes tegen. Check bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Helly het volgende:
[..]
De Aurora had ik via dezelfde aanbieder als jij Shiz, maar die is niet meer te vinden toch? Of bij welke heb jij nu besteld? En voor hoeveel in totaal?
2. Naar aanleiding van die link kun je natuurlijk zelf de totale kosten berekenen (try it!).quote:
Het hangt er om, kan best dat hij vrijdag nog binnen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:58 schreef TheGardener het volgende:
Heb vanmiddag een mailtje gehad dat mijn Novo Fire verstuurd is! Had hem bij Grace besteld, ben benieuwd wanneer hij aan komt maar ik denk dat ik het pas volgende week hoef te verwachten?
Hier doet hij het prima, overal wel bereik (beter als de standaard Elf II, Mars, w17pro).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef klaasvaak77 het volgende:
Hoor graag of de Fire goede WiFi heeft, ik heb net de Pipo U1 en deze heeft zeer slechte WiFi.
Moet bijna leterlijk op de WiFi router zitten.
Hoe kun je de software opnieuw flashen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier doet hij het prima, overal wel bereik (beter als de standaard Elf II, Mars, w17pro).
Wellicht even proberen de software (opnieuw) te flashen? En anders terugsturen of de gok nemen en hem open schroeven.
Zo heb ik bij de W17pro en de Elf II de wifi kwaliteit iets kunnen verbeteren. Ze waren beiden niet al te goed gesoldeerd. Eventueel kan je ook proberen een andere antenne te bestellen en te monteren. Tis wat priegel werk (dun draadje) maar het helpt zeker!
Heel erg bedankt zou mooi zijn tablet zelf ziet er goed uit mooi beeld en lekker snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef RobertNL het volgende:
Flashen kom ik later even op terug, heb al wat software etc gevonden. Openmaken weet ik niet is vast niet heel lastig (was bij elke tablet uit china tot nu toe zeer makkelijk.
Aangezien het ook al op de XBMC stickjes (met allwinner chip) draait ga ik er vanuit dat het mogelijk moet zijn. Maar hoe en wat weet ik niet heb je hier wat aan?: http://liliputing.com/201(...)4-pc-on-a-stick.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:42 schreef HaerdenC het volgende:
is er iemand die ervaring heeft met installatie van Linux / BSD op goedkope Chinese tablets ?
Heb er zelf ook belang bij om te kunnen flashenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:37 schreef klaasvaak77 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt zou mooi zijn tablet zelf ziet er goed uit mooi beeld en lekker snel.
quote:Ainol Novo7 Fire/Flame news update: China has announced that there were a lot of reported bugs and incompatibility issues with their 1st wave of Novo7 Fire/Flame released in the China market. Thus concludes that the Novo7 Fire/Flame will be delayed for international export to improve and rectify these flaws. ETA will be late September or early October. So for all you peepz out there who couldn't wait much longer, all Novo7 Fire/Flame that is readily available out there are not stable. We strongly encourage you to just wait for the 2nd Gen release. Thank you..
Kak, wilde er vanavond eentje bestellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aangezien het ook al op de XBMC stickjes (met allwinner chip) draait ga ik er vanuit dat het mogelijk moet zijn. Maar hoe en wat weet ik niet heb je hier wat aan?: http://liliputing.com/201(...)4-pc-on-a-stick.html
[..]
Heb er zelf ook belang bij om te kunnen flashenKrijg deze week nog antwoord van de Aliexpress chinees...
Ainol Facebook (Filipijnen):
[..]
Werkt de WiFi van de Pipo U1 goed? heb namelijk bijna geen bereik behalve als ik op mijn WiFi router zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Janesh het volgende:
Ik heb een paar dagen de cube mini U30GT, wat een fijn apparaat, geen force closes en bugs tot nu toe.
Kostte me 105 euro, ware het niet dat er 24,70 euro btw bij kwam.
Fantastisch scherm en zeer goed wifi bereik en ligt heel goed in de hand, wat ik ook heel belangrijk vind.
Het enige wat er aan mankeert is dat de playstore minder volledig is dan die van de Window N70 en de PiPo U1, out of the box.
Mooi om te horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef ex het volgende:
Nexus 7 mee genomen van vakantie, wat een topding!
De Pipo doet het hier nog altijd beter als de Elf II en Bmorn w17P. Maar het kan altijd beterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Janesh het volgende:
Ik moet zeggen van de vier RK3066 apparaten die ik heb, komt de PiPo U1 er het slechtst van af, maar ik heb nog vakantie en zit op de camping het verst van de wifi antenne. Als ik een aantal stappen maak naar de antenne, heeft ook de PiPo een goede signal strenght.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |