Lees dit eens door, daar zijn mensen die het apparaat al hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 13:11 schreef eleganza het volgende:
Gegroet mede tabletliefhebbers,
Inmiddels heb ik nog geen duidelijke reviews van de Ainol Fire kunnen vinden, met mogelijke kwaaltjes etc ,met die fijne accu die nogal wat belooft - of ie dat ook waarmaakt! Zit er over na te denken om via BiC/Dealsprime oid de fire te bestellen, maar ik zie ook o.a. bij AliExpress (Elijah/Grace), waar ze wel DHL shipping hebben. Voordeel van BiC/DP is dat ze paypal accepteren, waar je bij AliExpress met je creditcard moet betalen, en zie ik inderdaad nog dingen langskomen van kortingsbonnen op AliExpress (die actie wilde bij mij niet eens laden, en kreeg dus ook geen kortingscodes)
Heb t topic hier en op tweakers een beetje doorgespit, leveringstijden wisselen wel heel erg duidelijk (met stockproblemen hier en daar), en wil m graag uiterlijk één oktober binnenhebben (lange reis voor de boeg in oktober), enig advies waar ik dan het beste kan bestellen? (lees: meest compleet, snelste shipping, minste douanekosten - in hoeverre marken BiC en Dealsprime /VS Grace/Elijah zelf al zulke apparaten lager?- ) Dank!
Ter verduidelijking: Wil de tablet graag gebruiken voor filmpjes/series kijken, af en toe een spelletje, en browsen, maar een lange batterijduur is wel heeeeel fijn.Zag dus al ergens langskomen dat de video niet automatisch in goede verhouding springt, op wat voor termijn wordt er daarvoor een oplossing verwacht/is dat zelf te fixen? (eventueel een aanbeveling voor een andere tablet is ook welkom, weet prima hoe ik tablets moet flashen etc, maar hij moet het wel echt goed doen voordat ik weg ben, vandaar die 1 oktober ;-)
p.s. Om even nostalgisch te worden, heb in 2010 een ZT180 besteld, prima apparaatje toen, maar een tijd geleden verkocht ;-) (resistief touchscreen, 800mhz processor, woeh, nostalgia!)
idemquote:Op maandag 3 september 2012 15:05 schreef marco_sire het volgende:
Iemand ooit nog alle kortingcodes van de Aliexpress Supernova Sale (ass) gehad?
$50 aan coupons nooit gehad!!
Is het voor de accu geen oplossing om evt externe accu's te kopen die je dan op school aan je tablet kan koppelen zonder dat er een stopcontact aan te pas komt?quote:Op maandag 3 september 2012 16:56 schreef davedavy het volgende:
Hoi, ik heb een vraag , ik heb de Ainol Aurora 2 gekocht en nu kreeg ik te horen dat ik mijn tablet kon inzetten als boek voor mijn opleiding , hoelang gaat de accu mee? Hij kan natuurlijk niet uitvallen dan! En hangt die vaak vast?
Jep z'n ding, ik zou een in China rondneuzen, daar heb je ze goedkoperquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef davedavy het volgende:
Ja zeker , voor als het eens mis loopt , bedoel je zo'n duracell ding?
Maar die Chinese accu's zijn ook niet te vertrouwen hé.quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Jep z'n ding, ik zou een in China rondneuzen, daar heb je ze goedkoper
Waarom eigenlijk niet? Heb er geen ervaring mee en was misschien van plan om mn 2 jaar oude ipod touch accu te gaan vervangen met een chinees exemplaar. Dat is dus niet zon goed idee?quote:Op maandag 3 september 2012 18:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar die Chinese accu's zijn ook niet te vertrouwen hé.
Wat is er mis met waar voor je geld?quote:Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Heb er geen ervaring mee en was misschien van plan om mn 2 jaar oude ipod touch accu te gaan vervangen met een chinees exemplaar. Dat is dus niet zon goed idee?
Anders voor een merk gaan als Anker, veel meer bangforbuck tov Duracell.
http://www.ebay.com/sch/i(...)al%20battery&_sop=15
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat is er mis met waar voor je geld?
Hij vindt dat je ten onrechte een engelse term gebruikt, waar ook een keurige nederlandse uitspraak mogelijk was.quote:
Ben geen purist hoor, just saying.quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij vindt dat je ten onrechte een engelse term gebruikt, waar ook een keurige nederlandse uitspraak mogelijk was.
Kut taalpuristen.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En nu voor de derde keer: dan moet je op het tweakers-forum kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1509158/2
Wat is er mis met: ik wilde het alleen even kwijt?quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ben geen purist hoor, just saying.
Hij staat gewoon aan zodat ik me boek kan lezen. 6 uur zou dan wel ideaal zijn. Eerst hopen dat die web app goed werkt op de Aurora.quote:Op maandag 3 september 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:
'Bang-for-buck'... ik vind het maar een bazenterm. Daarom gebruik ik het ook all the time.
Over accuduur van de Aurora II: ga uit van een uurtje of zes á acht afhankelijk van de gebruiksintensiteit.Nee, dat is niet getimed of wetenschapelijk bewezen, dat schat ik zo in.
* verstuurd vanaf m'n Aurora II getethered aan m'n Jiayu JY-G2.
Ik zou persoonlijk de Fire dan kopen. Beter scherm om te lezen en een goede batterij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hij staat gewoon aan zodat ik me boek kan lezen. 6 uur zou dan wel ideaal zijn. Eerst hopen dat die web app goed werkt op de Aurora.
Dát dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk de Fire dan kopen. Beter scherm om te lezen en een goede batterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |