abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115517196
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Waarder het volgende:

[..]

Ik doe en zeg ditmaar een keer :)

* Waarder buigt zijn hoofd naar Angel-Joy: jij hebt gelijk, ik heb het fout, mijn excuus
Yeah buddy :7
pi_115524577
Van voorvocht kun je gewoon zwanger raken dus hoe leuk het ook lijkt om 'voor het zingen de kerk uit te gaan', doe maar lekker niet tenzij je iedereen hier wil bewijzen dat ik gelijk heb. In voorvocht zitten namelijk ook al duizenden spermacellen. Wellicht minder als in echt sperma, maar toch een goede kans op een zwangerschap! Er hoeft er tenslotte maar 1 van de duizenden aan te komen..
pi_115525901
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef Playin-g het volgende:
Van voorvocht kun je gewoon zwanger raken dus hoe leuk het ook lijkt om 'voor het zingen de kerk uit te gaan', doe maar lekker niet tenzij je iedereen hier wil bewijzen dat ik gelijk heb. In voorvocht zitten namelijk ook al duizenden spermacellen. Wellicht minder als in echt sperma, maar toch een goede kans op een zwangerschap! Er hoeft er tenslotte maar 1 van de duizenden aan te komen..
Is nie waar... Het eicelletje is niet zo makkelijk doordringbaar dat 1 zaadcelletje genoeg is.
Ennuh, heb jij voorvocht bekeken onder een microscoop dat je het zo zeker weet?
Rustig aan.
pi_115526111
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is nie waar... Het eicelletje is niet zo makkelijk doordringbaar dat 1 zaadcelletje genoeg is.
Ennuh, heb jij voorvocht bekeken onder een microscoop dat je het zo zeker weet?
Nee, maar zoveel verschilt voorvocht ook weer niet van sperma. Iedereen met een beetje verstand ervan weet dit.
pi_115526186
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Nee, maar zoveel verschilt voorvocht ook weer niet van sperma. Iedereen met een beetje verstand ervan weet dit.
Ehh... Ik geloof TS wel dat er onderzoeken zijn die het tegendeel bewijzen.
Rustig aan.
pi_115526332
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehh... Ik geloof TS wel dat er onderzoeken zijn die het tegendeel bewijzen.
Ehh.. Weet je wat probeer het eens met je vriendin okee? ;)
pi_115526410
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Ehh.. Weet je wat probeer het eens met je vriendin okee? ;)
Ik en een vriendin, je kent me niet :')
Maar hoezo proberen met een vriendin? Je kunt beter je eigen voorvocht bekijken onder een microscoop.
Rustig aan.
pi_115526461
Rustig aan.
pi_115526486
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik en een vriendin, je kent me niet :')
Maar hoezo proberen met een vriendin? Je kunt beter je eigen voorvocht bekijken onder een microscoop.
Blijkbaar niet nee je hoefde het niet zo letterlijk te nemen trouwens. Ik weet jouw hele biografie inderdaad niet uit mijn hoofd what a shame. Nou als jij dat eens gaat doen weten wij met z'n allen meer :D
pi_115526695
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:35 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Blijkbaar niet nee je hoefde het niet zo letterlijk te nemen trouwens. Ik weet jouw hele biografie inderdaad niet uit mijn hoofd what a shame. Nou als jij dat eens gaat doen weten wij met z'n allen meer :D
Jij verzorgd de microscoop? :+
Rustig aan.
pi_115526742
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij verzorgd de microscoop? :+
Gebruik ik niet standaard iedere avond in principe dus nee heb er niet zo een helaas. Misschien kan Fok je wel sponsoren of de TS. :D
pi_115526772
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Gebruik ik niet standaard iedere avond in principe dus nee heb er niet zo een helaas. Misschien kan Fok je wel sponsoren of de TS. :D
Jij bent onderdeel van fok met je account, dus waar blijft dat geld? :+
Rustig aan.
pi_115527101
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij bent onderdeel van fok met je account, dus waar blijft dat geld? :+
Dank dank dat ik onderdeel ben, voel mij vereerd. Maar we wijken van het topic af en ik ben nog maar nieuw hier dus ja om meteen geld te geven voor onderzoeken voor ongelovige mensen is ook weer zo :6
pi_115527134
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Dank dank dat ik onderdeel ben, voel mij vereerd. Maar we wijken van het topic af en ik ben nog maar nieuw hier dus ja om meteen geld te geven voor onderzoeken voor ongelovige mensen is ook weer zo :6
Ben jij niet juist ongelovig om 2 experts op het gebied niet te geloven? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat geld mag je ook wel later storten op mijn rekening als je wilt.
Rustig aan.
pi_115527254
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben jij niet juist ongelovig om 2 experts op het gebied niet te geloven? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat geld mag je ook wel later storten op mijn rekening als je wilt.
Heb je deze experts in real life gesproken? Heb je hun onderzoeken en echte verslagen in je handen gehad dan? Anders raad ik je aan eens met een seksuologe te praten, ik weet zeker dat deze mij gelijk geeft namelijk. Omdat hij een mooie overzichtelijke site heeft en aangeeft veel informatie over seks te hebben betekent dit ook niet meteen dat het een expert is natuurlijk..
pi_115527352
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Heb je deze experts in real life gesproken? Heb je hun onderzoeken en echte verslagen in je handen gehad dan? Anders raad ik je aan eens met een seksuologe te praten, ik weet zeker dat deze mij gelijk geeft namelijk. Omdat hij een mooie overzichtelijke site heeft en aangeeft veel informatie over seks te hebben betekent dit ook niet meteen dat het een expert is natuurlijk..
Heb jij wel met een expert gepraat dan dat je zeker weet dat hij jou gelijk geeft? :')
Kom met argumenten en sites ipv: ik weet het zeker.
pi_115527376
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Neuh, het is ook maar een artikeltje net zoals NU.nl wel eens wat publiceerd wat niet heel erg wetenschappelijk te noemen is.

Maargoed, ik vind het maar raar dat je het niet duidelijk kunt vinden op het internet.. Dus het lijkt er voor mij op dat het goed zou kunnen dat het in de doofpot wordt gestouwd omdat het toch een onveilige manier van seks hebben is... (Te laat terugtrekken resulteerd al in zwangerschap als een meisje kort daarop / kort geleden ovuleert)
Rustig aan.
pi_115527398
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Heb jij wel met een expert gepraat dan dat je zeker weet dat hij jou gelijk geeft? :')
Kijk ik ga geen sites geven omdat internet voor 90 % uit bullshit bestaat ;) Ik denk dat de enige juiste expert hiervoor de seksuologe of de arts is namelijk :)
pi_115527423
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt ook als enorme indoctrinatie als je zelf niet echt bronnen hebt / moeite wilt doen om op te zoeken en geen argumenten hebt :P
Rustig aan.
pi_115527459
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Kijk ik ga geen sites geven omdat internet voor 90 % uit bullshit bestaat ;) Ik denk dat de enige juiste expert hiervoor de seksuologe of de arts is namelijk :)
Ja en als je even terug leest, zie je een site van 2 seksuologen zelf.

Nou Gr. Gr.
pi_115527492
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Ik denk het niet :+
Seksuoloog wel, maar een arts...
En niet 1 seksuoloog want waarschijnlijk bestaat er onder seksuologen ook controversie
Rustig aan.
pi_115527522
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja en als je even terug leest, zie je een site van 2 seksuologen zelf.

Nou Gr. Gr.
Blijft internet. Kijk voorderest kunnen we wel over wellus of nietus speculeren maar IK waag het er niet op omdat ik het voor mezelf zeker weet. En tsja het is denk ik dan ook een discussie die niet snel eindigt als ik zie wat voor verschillen in meningen er zijn.. Maar ieder voor zich natuurlijk.
pi_115527577
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Blijft internet. Kijk voorderest kunnen we wel over wellus of nietus speculeren maar IK waag het er niet op omdat ik het voor mezelf zeker weet. En tsja het is denk ik dan ook een discussie die niet snel eindigt als ik zie wat voor verschillen in meningen er zijn.. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Ik zei ook niet dat ik ging proberen of iemand anders dat moet doen, maar goed.
Vroeg me alleen af of het een fabeltje is.
Als je niet met goeie argumenten komt van dat het wel dergelijk zo is, waarom zouden we je geloven?
pi_115527604
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk het niet :+
Seksuoloog wel, maar een arts...
En niet 1 seksuoloog want waarschijnlijk bestaat er onder seksuologen ook controversie
Ja zo is dat, ze zullen dan onderling ook wel meningsverschillen erover hebben. Hmm ik was er wel vrijwel zeker van overtuigd inderdaad en dacht ook dat dit bijna een feit was maar als er zoveel speculatie over is kan dit dus niet. Dus wat dat betreft stel ik mijn mening ook wel een beetje bij nu maar het is dan best raar dat daar nooit een werkelijk feit uit is gekomen. Ik gok dat de kans dan gewoon klein is, maar het kan.
pi_115527691
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Ja zo is dat, ze zullen dan onderling ook wel meningsverschillen erover hebben. Hmm ik was er wel vrijwel zeker van overtuigd inderdaad en dacht ook dat dit bijna een feit was maar als er zoveel speculatie over is kan dit dus niet. Dus wat dat betreft stel ik mijn mening ook wel een beetje bij nu maar het is dan best raar dat daar nooit een werkelijk feit uit is gekomen. Ik gok dat de kans dan gewoon klein is, maar het kan.
4% kans, net zoals wanneer je een condoom gebruikt dus.
pi_115527768
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

4% kans, net zoals wanneer je een condoom gebruikt dus.
Hmm ik denk dat dat ook weer aan de situatie ligt en de vrouw. Zoieso is het lastig te meten natuurlijk omdat je dan vrouwen moet hebben op precies een goede datum (menstruatie etc etc) want op sommige dagen neemt de kans ook weer toe. Pfoeh.. Lastig een peil op te trekken zeg..
pi_115528671
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Playin-g het volgende:

[..]

Hmm ik denk dat dat ook weer aan de situatie ligt en de vrouw. Zoieso is het lastig te meten natuurlijk omdat je dan vrouwen moet hebben op precies een goede datum (menstruatie etc etc) want op sommige dagen neemt de kans ook weer toe. Pfoeh.. Lastig een peil op te trekken zeg..
Bekijk gewoon of voorvocht zaadcellen bevat / genoeg zaadcellen om een eicel te bevruchten.
Rustig aan.
pi_115531360
Zaadcelen zijn na mijn weten redelijk "bedervelijk" in de pisbuis. Niet het lekkerste klimaat voor ze, reden waarom voorvocht nodig is.
Theoretisch is het sowieso pas mogelijk om zaadcellen in voorvocht te hebben als je al een keer bent klaargekomen kort daarvoor, en dan moet je ook weer redelijk snel doorgaan willen er zaadjes zijn die nog sterk genoeg zijn om stevig te zwemmen. Ze worden ook niet echt geholpen door het samentrekken dat een orgasme veroorzaakt. Goede zwemmer die het dan haalt en nog kracht heeft de eicel te penetreren.
Die verdient het dan toch gewoon dat er een kind van komt, laten we eerlijk zijn, want dat is een soort olympische prestatie... ;)
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115533888
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Cavalinho het volgende:
Zaadcelen zijn na mijn weten redelijk "bedervelijk" in de pisbuis. Niet het lekkerste klimaat voor ze, reden waarom voorvocht nodig is.
Theoretisch is het sowieso pas mogelijk om zaadcellen in voorvocht te hebben als je al een keer bent klaargekomen kort daarvoor, en dan moet je ook weer redelijk snel doorgaan willen er zaadjes zijn die nog sterk genoeg zijn om stevig te zwemmen. Ze worden ook niet echt geholpen door het samentrekken dat een orgasme veroorzaakt. Goede zwemmer die het dan haalt en nog kracht heeft de eicel te penetreren.
Die verdient het dan toch gewoon dat er een kind van komt, laten we eerlijk zijn, want dat is een soort olympische prestatie... ;)
De held(in).

Ik was ook eens de snelste van miljoenen :7
Rustig aan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:39:28 #102
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_115533961
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De held(in).

Ik was ook eens de snelste van miljoenen :7