Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
Schanulleke
Het popje van Wiske bengelt voortdurend aan haar hand. In Prinses Zagemeel (1947) vernemen we dat Schanulleke van adellijke afkomst is. Ze is opgevuld met het zaagsel van een in een boom omgetoverde oosterse prinses. Schanulleke heette jarenlang Schalulleke, en heeft zelfs een tijdlang Schabolleke geheten. Schanulleke is niet alleen een bron van vreugde en liefde, maar ook een bron van zorgen. Ze raakt tientallen keren zoek, maar wordt telkens teruggevonden. Ze wordt ontvoerd, gefolterd en met de vernietiging bedreigd. Schanulleke is de grote vriendin van Wiske en die is dolblij als Schanulleke in sommige verhalen echt tot leven komt.
Even wat extra info. Ze komt wel terug; ze wordt teruggevonden.
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...quote:
Laat ik dat nou net niet willen wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.
Ik vind het zo'n geil poppetje!
Je houdt wel van zaagsel poppetjes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.
Jij weet echt niet wanneer je beter je mond kunt houden hèquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Laat pedobear het maar niet horen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voel je niets van. Niet jouw huwelijk, dus niet jouw probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...
true... maar ja, ik ben nu eenmaal een internet moraalridderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voel je niets van. Niet jouw huwelijk, dus niet jouw probleem.
interpretatie van losse handjes ligt inderdaad anders....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijn
Boeit toch niet? Tanden zal ze niet missen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijn
Lekker los met die handjes in je strakke hardloopbroek. Yeah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
interpretatie van losse handjes ligt inderdaad anders....
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Tanden zal ze niet missen?
Dat lijkt me ook niet prettigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!
Sommige trekken het aan hè? Kijk naar Estelle.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!
er zijn er ook zat die het opzoeken, want het is "normaal" voor ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sommige trekken het aan hè? Kijk naar Estelle.
En vaak is dat juist wel het geval.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel ergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog een strip boek voor je: Suske en Wiske en de glunderende gluurderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wanneer je beter je mond kunt houden hè![]()
Too much info!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zondequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
En vaak is dat juist wel het geval.
Ook een dom wijf!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was hij ook niet, maar hij ging wel heul vaak vreemd. Met een golftas oid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel erg. Wist niet eens dat Ruud Gullit agressief was.
Sommige kicken er op hoor, vergis je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet prettig is wel een understatement
is hij toch ook niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel erg. Wist niet eens dat Ruud Gullit agressief was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |