vergiet meenemen... en ben je klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder vaatwasser btw, dus een weekendje cp hoef je ook aan bepaalde personen niet weg te geven. Ze hebben er wel koffiekopjes, dat dan weer wel. En een vergiet.
Wat een weelde!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder vaatwasser btw, dus een weekendje cp hoef je ook aan bepaalde personen niet weg te geven. Ze hebben er wel koffiekopjes, dat dan weer wel. En een vergiet.
Nou, vertel eens een mop dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat vrolijkheid is wel gewenst zo nu en dan
netto kost t dr natuurlijk minder hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!
wel stenen koffiekopjes hoop ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
-je had vast mijn post in het vorige topic gemist-quote:
quote:
Alkmaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef She-Wolf het volgende:
Geen vaatwasser![]()
Gelukkig ga ik dit weekend naar een huisje met vaatwasser en wasdroger.
Nee, Poortugaalquote:
Hoe kan dat nu??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
ninja edit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij het station?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef moussy het volgende:
[..]
er schijnt wel een goede kapper te zitten ook
cat = snelquote:
hahahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schanulleke!
Helaas zal ze ook gecensureerd worden, maar Tante Sidonia zal hierover waken en Jerommeke zal een dreun uitdelen. Dat jullie het maar weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |