quote:
is het niet te overleggen met leger des heils dat je alleen op papier daar zit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Ik moet me uitschrijven bij GBA. Maar dan vervallen dus m'n toeslagen en dan wordt het wel aardig kansloos.
Weekje leger des heils met 2 kinderen zal heus ook wel urgentie geven, maar dat gaat me iets te ver.
ik heb nog tanden, dus dat gaat ook al misquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Joene het volgende:
Heb je al een vergiet Mous? Anders in een 2 kamer appartement in Alkmaar lenen ?
sorry.... had niet door dat ik het dichtgooide... beschouw het maar als een afkoelperiodequote:
En je doet zeker ook niet mee aan de blijdorp run ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb nog tanden, dus dat gaat ook al mis
Ik vind dat gewoon te ver gaan. Situatie nu is gewoon dat ik niet weet of ik een dak boven m'n hoofd heb in januari. Met die 2 bengels van me komt het wel in orde dan want die zouden in geval van nood wel een tijdje bij papa kunnen blijven. Maar ik krijg dus ook een baby, en aangezien mijn ouders gewoon ruimte hebben en niet weigeren moet ik daar maar gaan wonen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
is het niet te overleggen met leger des heils dat je alleen op papier daar zit?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
En je doet zeker ook niet mee aan de blijdorp run ?
Bedankt man , nu kon ik er ff snel op !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry.... had niet door dat ik het dichtgooide... beschouw het maar als een afkoelperiode
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!quote:
eigenlijk ook te idioot voor woordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon te ver gaan. Situatie nu is gewoon dat ik niet weet of ik een dak boven m'n hoofd heb in januari. Met die 2 bengels van me komt het wel in orde dan want die zouden in geval van nood wel een tijdje bij papa kunnen blijven. Maar ik krijg dus ook een baby, en aangezien mijn ouders gewoon ruimte hebben en niet weigeren moet ik daar maar gaan wonen.
Rabobank is ook geen aanrader. Sowieso banken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!
ik wel! en toen ze nog postbank waren een ingpostbankipod! gewonnen met het diesaainen van een pasjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!
Dan heb ik geen adres meer en dus geen kinderopvangtoeslag. En ik kan best m'n broek ophouden, maar 868 eu per maand opvang dan ben ik snel failliet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eigenlijk ook te idioot voor woorden
kan je niet vragen of je ouders willen weigeren??
ik moet heel stiekem lachen!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef She-Wolf het volgende:
@tico, dat snap ik dat lijkt mij ook te ver gaan. Een noodwoning is ook niet alles, de kans zit er in dat je die moet delen met een ander gezin.
Maar meerdere clienten van mij zijn zo wel aan een nieuw huis gekomen. Sommigen wonen nu in een groter en nieuwer huis dan ik.![]()
Maar goed, ik schat jou niet echt in als lid van 'de doelgroep'
kan je beter een uitkering aanvragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen adres meer en dus geen kinderopvangtoeslag. En ik kan best m'n broek ophouden, maar 868 eu per maand opvang dan ben ik snel failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |