Hahahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef DutchieBre het volgende:
Het toppunt .. Ik kocht vandaag tijdens de vlucht de Aerotaxi voor in Barcelona (ipv de bus een taxi die je netjes voor de deur afzet voor 13 euro) . Betaal met 20 euro, hadden ze geen wisselgeld, dus kreeg 3 bakjes Pringles terug :S .. Uuuh, is dit een verkapte vorm van stiekem meer verkopen ??? Ronduit belachelijk en heb dit nog niet eerder meegemaakt bij onze Ierse vrienden ...Ben er altijd tevreden over, maar dit beviel me niet ...
OMGquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef DutchieBre het volgende:
Het toppunt .. Ik kocht vandaag tijdens de vlucht de Aerotaxi voor in Barcelona (ipv de bus een taxi die je netjes voor de deur afzet voor 13 euro) . Betaal met 20 euro, hadden ze geen wisselgeld, dus kreeg 3 bakjes Pringles terug :S .. Uuuh, is dit een verkapte vorm van stiekem meer verkopen ??? Ronduit belachelijk en heb dit nog niet eerder meegemaakt bij onze Ierse vrienden ...Ben er altijd tevreden over, maar dit beviel me niet ...
Mooie vluchten, ik vind de aankomst van de eerste vlucht vanaf Charleroi wel wat aan de krappe kant, als de trein iets te laat is heb je een latere airportbus en zit je gelijk in de stress, ik zou wat ruimer gaan zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef kamustra het volgende:
Mijn ryanairroute voor volgende week:
04/09: 12:40 - 14:40 Charlerloi - Barcelona El Prat
Vervoer naar CRL: Trein komt aan om 11:23 in Charlerloi Sud, vandaar bus A: 11:30 - 11:48
06/09: 15:15 - 17:25 El Prat - Charleroi
Vervoer naar T2: Aankomst met de Rodalies city train om 14:27 in de terminal
10/09: 08:00 - 10:00 Charlerloi - Warschau Modlin
Vervoer naar CRL: Aankomst om 06:30 in Charlerloi met de airportbus vanuit Leuven
13/09: 10:30 - 12:00 Warschau Modlin - Londen Stansted
Waarschijnlijk met de modlinbus die aankomt om 08:45 aan de luchthaven
16/09: 08:25 - 11:20 Londen Stansted - Oslo Rygge
Midden in de nacht, easybus
(18/09: Oslo - Stockholm met de trein)
21/09: 10:25 - 12:35 Stockholm Skavsta - Charleroi.
Met de Sj.se trein+bus combo, aankomst om 08:28 in skavsta.
Alle tickets samen voor +/- ¤80
Nu vroeg ik me af of ik tijd genoeg ga hebben in de luchthavens voor security? Ik neem enkel handbagage mee dus moet niets inchecken. Sommigen zijn erg nipt, anderen zijn nogal ruim. Zijn er bij die té nipt of té ruim zijn?
Is er verder iets waar ik rekening mee moet houden, behalve dat mijn handbagage echt wel moet passen?
Een laatste vraag: ik heb al voor alle vluchten online kunnen inchecken en de boardingpass printen, ondanks dat er de meeste nog verder dan 15 dagen weg zijn. Is dit een probleem? Aangezien op de site nogal duidelijk staat dat inchecken mogelijk is vanaf 15 dagen voor vertrek.
Jeej!!! nog mensen onlinequote:
In dat menu, bij de letter V.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Jeej!!! nog mensen onlinebij de v?
Waar nu "netherlands" staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef revpolen het volgende:
zal aan de tijdstip liggen.. maar waar?
Ik moest de eerste keer ook even kijken wat ze bedoelden hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:39 schreef revpolen het volgende:
ok.. ligt duidelijk aan het tijdstip![]()
bedankt!
Koop een trolley:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vlieg zondag van Eindhoven naar Barcelona met Ryanair. Nu hadden we oorspronkelijk geboekt voor twee personen met een totaal van 133,96 euro. Later kwam de mededeling dat Spanje een nieuwe vertrekbelasting in had gevoerd waardoor er nog wat extra kosten bijkwamen (8,95 euro pp). Maar nu blijkt dat er door Ryanair 185 euro is afgeschreven voor die tickets. Weet iemand hoe dat kan komen?
Nog een praktische vraag. Aangezien we geen zin hadden flink extra te gaan betalen voor ruimbagage nemen we alleen handbagage mee. We gaan maar vier dagen dus dat moet geen probleem zijn. Als ik gewoon een grote rugtas (een Eastpak met drie vakken) vol stop met spullen onder de tien kilo, gaan ze dan moeilijk doen?
Is het nog gelukt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:49 schreef revpolen het volgende:
Goeie tip! bedankt! nu ff kijken waarom me CC niet werkt....
Yup! Me adres van me CC stond nog op me Arubaanse adres, daarom pakte hij hem niet...quote:
quote:Een laatste vraag: ik heb al voor alle vluchten online kunnen inchecken en de boardingpass printen, ondanks dat er de meeste nog verder dan 15 dagen weg zijn. Is dit een probleem? Aangezien op de site nogal duidelijk staat dat inchecken mogelijk is vanaf 15 dagen voor vertrek.
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik vlieg vanaf eindhoven, handbagage voldoet aan afmetingen maar bedraagt 13 kg gaan ze moeilijk doen?
Heb je die 2-3 kg echt nodig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik vlieg vanaf eindhoven naar malta, vind het wel tricky, met 2 a 3 kg extra maar echt geen zin in extra koffer enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |