Dat kan ik niet eens volgen, zo snel pfftquote:
Ik ga ook snelquote:
Sneller dan t lichtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja hoe snel kun jij gaan?
Om op te eten?quote:
Wat was de oude?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet de OP veranderen naar de oude
Draad = kabel = in je mondquote:
Pony's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Draad = kabel = in je mond
Die is mooi, alleen wel even de UI's veranderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[PUB SC 3096] waar we fijn nachtbaggeren
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die is mooi, alleen wel even de UI's veranderen![]()
Gamerchickquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
Een of andere meisje, helemaal aan de andere kant van de wereld vraagt of ik een account voor Twelve sky 2 wil aanmaken om haar te helpen, waarvoor ik dat spel eerst moet kopen ofzoiets om het te spelen![]()
Wtf
10 liter water drinken en je bent dood. mits alle omstandigheden optimaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Plaats hier je UI als je wil dat ik je toevoeg
Iemand nog een leuke tekst of "regels"?
Dientje12, het bloed van de PUB slowchat...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja moet je ook niet doen he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
Een of andere meisje, helemaal aan de andere kant van de wereld vraagt of ik een account voor Twelve sky 2 wil aanmaken om haar te helpen, waarvoor ik dat spel eerst moet kopen ofzoiets om het te spelen![]()
Wtf
Alsof ik zoiets doequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet doen he.
Yepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je weet maar nooit tegenwoordig.
ik weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
wow skillsquote:
Oh, wow das snelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben terug sinds gisterenmaar was echt kapot nice
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wauw goed gemaakt zeg.
Past ook goed bij je fokuser naam/ondertitel
Dankjewelquote:
Bedanktquote:
Adobe jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
adobe? zelf dat logo in elkaar gezet of google?
De tekenskills van Dromenvangertje niet wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
mhh nice nice en dat voor een meisje
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
mhh nice nice en dat voor een meisje
Ze tekent die met een potlood lulquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus al dv foto's zijn fking hard bewerkt?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze tekent die met een potlood lul
Wat ben jij voor puber?quote:
ik ging altijd slapenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
grapje jongens ik heb een heel kladblok vol met geslachtsdelen hoe erg je je wel niet kan vervelen op school dat je dat gaat doen
Bluffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
dat is toch niet stoer? Het is wel zo dat hoe meer je bluft hoe stoerder je word.
Geen tieten, maar would hitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Kromowijojo toch? ze is best wel lekker
ik plaats mijnten morgen denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Bendoe het volgende:
Veel namen in de OP trouwens[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook gedaan, daarom nu pasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, je kan toch gewoon vakantiedagen opvragen wanneer je wil?
Ik heb me nog nooit ziek gemeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Meld je ziek en ga de hele dag FOK!ken!
enige*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt alsof ik de enigste ben altijd
Trots op je hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt alsof ik de enigste ben altijd
LB zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
LB, wie heeft die hippe usersicon gemaakt?
Die heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
LB, wie heeft die hippe usersicon gemaakt?
Nee he,alles goed verder?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Heee Roald.. lang niet gesproken zo in een SC
Nice!quote:
Jahoor, en met jou?quote:
quote:
Box ha-haquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:59 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Jahoor, en met jou?
[..]Box op je kaak vagina
Ja goed hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:59 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Jahoor, en met jou?
[..]Box op je kaak vagina
Dankjequote:
Ja als nog een beetje het gevoel dat ik in het buitenland ben geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuk buitenlands tripje voor je dan.
Idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als nog een beetje het gevoel dat ik in het buitenland ben geweest.
we nemen ze mee onder onze hoede, dumpen ze en gaan bier drinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
en er mag geen alcohol gedronken worden
Eerst radio49quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
Doe maar niet gewoon weer een nachtbagger meet doen.
Dat mag ik toch al nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
en er mag geen alcohol gedronken worden
Ja kijk ik zou wel kunnen tot 6 uur ofzo, mja ik 's avonds verjaardag en de reistijd is zo fucking lang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent 16 toch?
[..]
waarom niet
Gewoon trein en taxi.quote:
Dan kan je er 1/2 uurtjes blijven. Beetje te weinig lijkt me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kijk ik zou wel kunnen tot 6 uur ofzo, mja ik 's avonds verjaardag en de reistijd is zo fucking lang.
Ja idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon trein en taxi.
[..]
Dan kan je er 1/2 uurtjes blijven. Beetje te weinig lijkt me.
Ik bedoel eerder dat ik bij iemand in de auto mee kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon trein en taxi.
[..]
Dan kan je er 1/2 uurtjes blijven. Beetje te weinig lijkt me.
Als dientje nog gaat probeer ik wel om met hem mee te rijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat ik bij iemand in de auto mee kan.
Wie wil er nou samen gezien worden met Ro-ald ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als dientje nog gaat probeer ik wel om met hem mee te rijden.Misschien kan je met uft mee. Die komt ook uit Almere.
Ja had het al gevraagd aan uft inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als dientje nog gaat probeer ik wel om met hem mee te rijden.Misschien kan je met uft mee. Die komt ook uit Almere.
Liev doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wie wil er nou samen gezien worden met Ro-ald ?
Ja, maar ouders zijn bitchesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent 16 toch?
[..]
waarom niet
Nee, dan halen ze me van scouting af, en dan zit ik elke zaterdagavond met m' ouders op de bankquote:
Oh, dat is minder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, dan halen ze me van scouting af, en dan zit ik elke zaterdagavond met m' ouders op de bank
Mijn ouders hebben met mijn leiders van scouting afgesproken dat ik niet meer mag drinken na 1 keer dronken thuis te zijn gebracht. Die gasten zuipen ook een paar keer per maand, zij kunnen ermee omgaan en vinden het ook onzin. Maarja, er is niks aan te doen. Kankerouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
Bendoe kom op man jij bent nog jong.
Gewoon zuipen mijn ouders hebben mij. ook wel eens op moeten halen van een feestje,omdat ik met mijn dronkenkop op ijs was gevallen op de weg allemaal bloed. 1 week later maakte ze grappen daarover.
Ik ben ook al bezig ze te laten zien dat ik zelfstandiger wordt met zelf wasjes draaien, kamer schoonhouden, afwasmachine aanzetten dat soort dingen. Had een van die gasten mij geadviseerd in een gesprekjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Bendoe, als ik jou was zou ik zo snel mogelijk uit huis gaan.
Gewoon één keer zeggen wat je er van vind tegen je ouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben met mijn leiders van scouting afgesproken dat ik niet meer mag drinken na 1 keer dronken thuis te zijn gebracht. Die gasten zuipen ook een paar keer per maand, zij kunnen ermee omgaan en vinden het ook onzin. Maarja, er is niks aan te doen. Kankerouders.
Zal ik doen als het weer een keer ter sprake komt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon één keer zeggen wat je er van vind tegen je ouders.
Ja vind ik niet leuk hoorquote:
Je kan je fobo niet editen op mobielquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet mijn foto in je fobo gedaan
Owjaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan je fobo niet editen op mobiel
G-Shock?quote:
Pics?quote:
Je weet toch, je zit op terras de zon schijnt, en je horloge weerkaatst het zonlicht, en als een een leuke chick op het terras zit probeer je ongeveer in haar gezicht te schijnen en gewoon je drankje op drinken doen alsof je niks door hebt, mischien komt ze dan naar je toe of je je arm op een ander plekje wil doenquote:
Deze skillsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet toch, je zit op terras de zon schijnt, en je horloge weerkaatst het zonlicht, en als een een leuke chick op het terras zit probeer je ongeveer in haar gezicht te schijnen en gewoon je drankje op drinken doen alsof je niks door hebt, mischien komt ze dan naar je toe of je je arm op een ander plekje wil doen
Aldus Dientje12
visquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet toch, je zit op terras de zon schijnt, en je horloge weerkaatst het zonlicht, en als een een leuke chick op het terras zit probeer je ongeveer in haar gezicht te schijnen en gewoon je drankje op drinken doen alsof je niks door hebt, mischien komt ze dan naar je toe of je je arm op een ander plekje wil doen
Aldus Dientje12
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ben een vervelend pubertje ben ik welkom
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef coban het volgende:
ik ben een vervelend pubertje ben ik welkom
Nice!quote:
Hey is dit die neppe rolex die je van mij gekregen hebtquote:
quote:
Thxquote:
Nee, ik ging hierop kauwen en ging niet kapot, deze is echt oplichterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Hey is dit die neppe rolex die je van mij gekregen hebt
Picsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Thx
[..]
Nee, ik ging hierop kauwen en ging niet kapot, deze is echt oplichter
Ik heb joune ook nog op foto
Wat een mooie Rolexquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hihi
Oeps, ik heb pics van coban op het forum gezet
Kan je even quote aanpassen?quote:
Ik weetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Kan je even quote aanpassen?
Ja sorry dino je weet toch privacy alles
Anders pakken ze je rolex?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Kan je even quote aanpassen?
Ja sorry dino je weet toch privacy alles
I got you, broquote:
Uhmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef coban het volgende:
Maar je krijgt wel 10 min terug hoe moet ik ze vergoeden
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Oke is goed smoken altijd goed ook in ramadan
quote:
Welke?quote:
Dark Night rises. Ik moet hem nog als enige zien ongeveer en hij draait lekker 's middags en dan is het ook nog eens lekker rustig.quote:
Overdag is wel chill ja, lekker rustig in de biosquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dark Night rises. Ik moet hem nog als enige zien ongeveer en hij draait lekker 's middags en dan is het ook nog eens lekker rustig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker geslapen?quote:
quote:
Als een godquote:
Gemeenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef Dientje12 het volgende:
pz g, waarom date je met me zusje ik wil jou niet als schoonbroertje hebben
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Dientje12 het volgende:
om 12 uur gingen de sirenes of niet?
ik sliep er gewoon doorheen als een baasquote:
Jepquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Dientje12 het volgende:
om 12 uur gingen de sirenes of niet?
Forum Opties | |
---|---|