Helemaal eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar Oognip ziet het als fout van het asiel.
En die kunnen gerust OOK schuldig zijn, maar de DA sowieso
Keej, wel benieuwd naar jouw mening in dezequote:
Ben jij bijna jarig ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Die 20 minuten blijf ik nu ook nog wel op.
Ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dikzak.
Ik wil jou over 4 maanden wel eens zien!
Q mag van mij gaan slapen hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, wel benieuwd naar jou mening in deze
Ik vind ook wel dat de DA nooit had mogen enten maar ik dacht inderdaad dat ze iig voor de helft samen verantwoordelijk waren (eigenlijk voor 80% de DA) maar dat is blijkbaar niet zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar Oognip ziet het als fout van het asiel.
En die kunnen gerust OOK schuldig zijn, maar de DA sowieso
Wij vinden nabij de 100%quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat de DA nooit had mogen enten maar ik dacht inderdaad dat ze iig voor de helft samen verantwoordelijk waren (eigenlijk voor 80% de DA) maar dat is blijkbaar niet zo
Ik geloof niet dat het in deze om meningen gaatquote:
Dat snap ik wel, ik zei alleen dat het niet mijn mening is maar dat ik dacht dat het zo ging bij het asiel hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oognip, ik bedoel het niet rot naar jou toe.. Ik zeg slechts hoe ik denk dat het behoort te gaan. En wie (naar mijn mening (eind)verantwoordelijk is))![]()
Ok, helderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik zei alleen dat het niet mijn mening is maar dat ik dacht dat het zo ging bij het asiel hier.
Jawel alleen is het dan een andere zequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Deze TT klopt bijjjjjjjjjjjna niet meer
Nog 5 minuutjes en je bent nog steeds 39quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
En de 'nog steeds' klopt dan ook niet, de eerste seconden dan alleenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel alleen is het dan een andere ze
Cat is next???quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En de 'nog steeds' klopt dan ook niet, de eerste seconden dan alleen
Ok ok je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het zo erg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Fijn dat te ho... Owh, was tegen Geysquote:
Jezusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn dat te ho... Owh, was tegen Geys
En sowieso joh, ik ga geen tt voor hįįr doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie komen er na de Mystery Woman van over drie minuten ook alweer allemaal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Oognip het volgende:
Begin augustus is echt de SC maand met heel veel jarigen achter elkaar
Owh, wacht, jij ook bijna toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Oognip het volgende:
Begin augustus is echt de SC maand met heel veel jarigen achter elkaar
Ik ben 5 augustus jarig samen met Nokwanda en nog iemand, weet alleen niet meer wie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie komen er na de Mystery Woman van over drie minuten ook alweer allemaal?
Het is een grapje Oognip, een plagerijtjequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een grapje Oognip, een plagerijtjeNo worriezzzz
Dat leek me vrij duidelijk iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een grapje Oognip, een plagerijtjeNo worriezzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |