SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is toch software om een Windows-omgeving te faken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef MiesieNL het volgende:
Nog steeds jammer dat er geen mac versie is….
Tja dailies is toch echt the way to go...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:57 schreef Rhalius het volgende:
ik zoek nog naar een goede manier om aan cash te komen, om al mijn low levels de experience bonusen te geven.
Dailies leveren best wel wat geld op, maar zijn echt oersaai om telkens weer te herhalen, kost ook veel tijd.
Je krijgt gemiddeld altijd een beetje meer. Maar je krijgt ook missies die je voor geld kan verkopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:10 schreef Rhalius het volgende:
slicing heb ik geprobeerd, maar ik heb het idee dat het zo ongeveer evenveel kost als dat het opbrengt met de missies, het lijkt meer te gaan om de dingen die je vind.
Misschien, maar het is al begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:59 schreef Morthill het volgende:
denk dat ze morgen in Keulen daar wat meer over gaan vrtellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bioware toch.![]()
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=520883&page=3
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb de event al gehaald d.m.v. een exploit.
Ik vraag me toch af hoe mensen denken hoe je dit kunt testen. Maar goed ik ga gewoon alle quests doen, dan krijg ik meer tokens. Ik wil graag die pet kopen en ik denk ook een bowcaster voor mijn vanguard tank. En een bowcaster om barrels naar mijn alts te brengen. Legacy weapon FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bioware toch.![]()
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=520883&page=3
Maar dit komt wel op een beetje naar tijdstip. Ik wil graag ook mijn Sage naar level 50, maar nu heb ik daar bijna de tijd niet voor. En ik hoef nog maar een half level![]()
Waarom kan je die datacron niet oppakken. Ben vandaag ook druk bezig geweest en had geen problemen. Op het er komen naquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef Morthill het volgende:
Vandaag is bugs dag. Eerst kan ik een deel van het Event niet voltooien, omdat ik spontaan dood ga en nu kan ik een datacron die ik nog niet heb, niet oppakken. Heb gvd een kwartier zitten klooien om bij dat ding te komen.
Dit maakt mij erg geirriteerd
Als ik dat wist zat ik hier niet te klagenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:47 schreef pjats het volgende:
[..]
Waarom kan je die datacron niet oppakken. Ben vandaag ook druk bezig geweest en had geen problemen. Op het er komen na
Ah k. Je hebt soms van die mensen die klagen omdat ze een bepaalde foutmelding krijgen. Die betekent dat je een quest moet afronden (dus je hebt 25 quests in je log zitten). Vaak gehoorde klacht namelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik dat wist zat ik hier niet te klagen
Neu, kreeg helemaal niks. Heb ook bugreport ingediend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef pjats het volgende:
[..]
Ah k. Je hebt soms van die mensen die klagen omdat ze een bepaalde foutmelding krijgen. Die betekent dat je een quest moet afronden (dus je hebt 25 quests in je log zitten). Vaak gehoorde klacht namelijk.
Ik was laatst nog op Ellessar, daar was gewoon helemaal niemand online bij No Win Scenarioquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef Morthill het volgende:
Roel, wat doe jewaarom ga ik telkens bij guilds die vervolgens dood gaan
Gewoon in General Chat kijken of ze leden zoeken voor HM Raids. En probeer een beetje bevriend te raken met vaste raiders die er goed in zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef Morthill het volgende:
nooit bij gezeten, dus geen idee.
Erger me er verder serieus aan, NWS was actief, toen sloeg de zomer toe en nu is het gewoon dood. Gelukkig werkt de groupfinder, maar als ik wil raiden wordt het lastig
Eerst maar eens alle gear verzamelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gewoon in General Chat kijken of ze leden zoeken voor HM Raids. En probeer een beetje bevriend te raken met vaste raiders die er goed in zijn
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef DaFan het volgende:
Voor PvE moet je geen BM kopen, behalve als de setbonus het misschien waard is. Maar dan alsnog de mods omwisselen imo.
Ik heb die BM al maanden, van de tijd dat ik nog actief PvP deed. Maar ik ga die shit natuurlijk niet weggooien voor ik een goed alternatief heb.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef DaFan het volgende:
Voor PvE moet je geen BM kopen, behalve als de setbonus het misschien waard is. Maar dan alsnog de mods omwisselen imo.
Klopt. Mijn DPS-sage gebruikt de 2 piece-set bonus van zowel PVE als PVP. Die van PVP is IMO beter dan de 4 piece-set bonus. Vooral als Balance sage. Wat meer alacrity hoef ik niet te hebben, extra self-healing en kortere cooldown kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef DaFan het volgende:
Ja als die 2setbonus beter is dan de 4set bonus van PvE set moet je dat zeker doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb die BM al maanden, van de tijd dat ik nog actief PvP deed. Maar ik ga die shit natuurlijk niet weggooien voor ik een goed alternatief heb.
Geeft overigens een +5 energy bonus, wat bijzonder prettig is.
Zelfs al was het niet zo, ik moet eerst een PvE-set hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja als die 2setbonus beter is dan de 4set bonus van PvE set moet je dat zeker doen!
3 dagen werk jong vuilakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs al was het niet zo, ik moet eerst een PvE-set hebbenDat is mijn punt, schat, ik heb niet zoveel PvE-gear.
werk jaquote:
Waarom is dat mooi en wat moet er tegen hebben gevallen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:52 schreef Roellie80 het volgende:
Mooi te lezen dat zelfs de die-hards hier het wel gezien hebben
viel toch tegen ofniet
ik ben nog steeds hartstikke actief en hoezo viel het tegen als mensen na 7 maanden kappen met spelen, vind dat nog best langquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:52 schreef Roellie80 het volgende:
Mooi te lezen dat zelfs de die-hards hier het wel gezien hebben
viel toch tegen ofniet
Twee dingen:quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef Roellie80 het volgende:
Naar mijn mening is het een grote faal geweest dat EA zich ermee moest bemoeien. Het moest weer een game worden welke speelbaar was van 8 tot 88 jaar.
Volgens mij lag dat er gewoon aan dat het systeem zonder group finder vrij ruk was. Het is doodeenvoudig om een groep te vinden, mijn daily FP heb ik binnen drie kwartier na mijn inloggen alweer gehaald. Dat is dus groep vinden en de instance lopen.quote:Iets wat ik ook nooit heb begrepen en dat je regelmatig op de vloot was met +200 man en het verdomd moeilijk was een groepje ergens voor te vinden. Mensen durfden instances niet aan omdat ze geen top gear hadden of er viel niks meer te halen
Dat is ook zo, maar ik heb een beetje een hekel aan EA gekregen omdat met zoveel spellen ze de diepgang eruit halen om het maar speelbaar te maken voor een zo groot mogelijke doelgroep.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef Morthill het volgende:
Twee dingen:
1. je hebt geen flauw idee hoe de game zonder EA was geworden, wellicht vrijwel identiek. Speculeren is zinloos.
2. zonder EA was de game er nooit geweest, of in ieder geval met nog veel minder content, want BioWare had gewoon het geld niet meer.
Nadat de groupfinder online was had je inderdaad wel wat meer activiteit. Maar dat kwam ook meer doordat je de daily rewards had. Wat je zegt, je logt in en binnen een uur had je je daily gedaan mbv de groupfinder... en dan? Vervolgens zat ik met m'n MMO maatjes vaak maar wat rondjes te rennen op de vloot omdat er gewoon niks te PvE-en was. Ik was al heel blij toen bosses ook daily comms gaven zodat er tenminste nog iets te halen viel en er dus aanleiding was voor mensen vaker dan eens per dag iets te ondernemen.quote:Volgens mij lag dat er gewoon aan dat het systeem zonder group finder vrij ruk was. Het is doodeenvoudig om een groep te vinden, mijn daily FP heb ik binnen drie kwartier na mijn inloggen alweer gehaald. Dat is dus groep vinden en de instance lopen.
Veel klachten zijn wel terecht, maar niet meer van toepassing. Ja er moet sneller meer content komen, de world events zijn aardig, maar te sporadisch. Ja het is allemaal te lineair, maar met Lost Island en Explosive Conflict was dat al aan het veranderen. Terror from Beyond belooft nog veel meer afwisseling.
Maar goed, ieder inderdaad zijn dingals ik geen fatsoenlijke raidguild krijg dan ga ik op gegeven moment ook stoppen. Elke dag maar instances doen wordt wat doelloos, zeker nu mijn main toch goed gegeared is.
Laten we zeggen, eerder te vroeg, zoveel dingen die ontbraken en tegenwoordig bijna als standaard gezien worden. Daar hadden ze een aantal patches voor nodig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Eigenlijk is deze game een paar jaar te laat uitgekomen. Wow heeft namelijk al sinds de tweede uitbreiding exact dezelfde problemen. Het publiek is veranderd, meer richting het Facebook publiek dat alles voorgekauwd wil hebben dan echte gamers. Erg jammer.
Bah, net nu ik de laatste tijd weer steeds meer speel.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef ImMaxa het volgende:
Onderhoud zou tot 13:00 duren. Heeft echter een 'kleine' uitloop: Tot circa 18:00
Achja, genoeg andere dingen te doen.
Ik heb in HM's nog nooit 1 stuk Rakata gezien en ik heb die best veel gerund.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef DaFan het volgende:
Gewoon HM runnen deze week, die dropt allemaal Rakata. Kan makkelijk.
Hij bedoelde vast EV HMquote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb in HM's nog nooit 1 stuk Rakata gezien en ik heb die best veel gerund.
quote:
Acht niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we snel meer character slots gaan krijgen, lijkt me wel iets moois voor betalende spelers wanneer het free to play wordt. Moet natuurlijk niet extra geld gaan kosten voor subscribers.
Hoge ranking is gevolg van meer medailles is meer comms en levert sneller mvp-votes op wat ook weer shit oplevert. Of was dat te moeilijk voor jequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Fir3fly het volgende:
PvP.
Mensen die geven om ranking in PvP.
Ik heb geen idee wat die dingen betekenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoge ranking is gevolg van meer medailles is meer comms en levert sneller mvp-votes op wat ook weer shit oplevert. Of was dat te moeilijk voor je
Je weet niet wat comms zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die dingen betekenen. Ik doe alleen quests en instances.
Ik weet het wel ongeveer, maar het is een flinke tijd geleden dat ik op level 50 heb gespeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je weet niet wat comms zijnwelke game speel jij?
Je krijgt ze al vanaf level 2 of zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet het wel ongeveer, maar het is een flinke tijd geleden dat ik op level 50 heb gespeeld.
Oh zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je krijgt ze al vanaf level 2 of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |