quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keirin dames:
1. GBR
2. China
3. Hongkong
Dat enorme moeten is het ultieme demasqué natuurlijk. Het maakt duidelijk wie daar wel mee om kunnen gaan en wie niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
Lijken me allemaal goede ingredienten om keihard te choken op het moment supreme
Wat is jouw choke van het toernooi eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat enorme moeten is het ultieme demasqué natuurlijk. Het maakt duidelijk wie daar wel mee om kunnen gaan en wie niet.
Moet ik even over nadenken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is jouw choke van het toernooi eigenlijk?
Heb vooral het idee dat Amerikanen érgens goed in moeten zijn van hun omgeving.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Leatherface het volgende:
Een verschil tussen Amerikanen (en andere Westerlingen) en Chinezen is wel dat de Amerikanen minder dwang voelen om op hoog niveau te sporten. De intrinsieke motivatie komt nog altijd vanuit henzelf, want er is nog iets van keuzevrijheid. Alhoewel je in bepaalde milieu's ongetwijfeld geen andere serieuze optie hebt dan sporten. Als je in China al niet door de staat wordt gedwongen, dan zet de familie ze wel enorm onder druk.
Strikt genomen is hun staatsideologie zo'n beetje dat je mag leven zoals je wilt en vrij bent om te doen wat je wilt zonder tirannieke overheersing. Althans volgens de Benjamin Franklinnen van deze wereld. Maar die prestatiedruk zullen sommigen er wel bij verzonnen hebben of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat Amerikanen érgens goed in moeten zijn van hun omgeving.
Misschien moet je trouwens wel blij zijn dat er nog zoiets is als eergevoel en vaderlandsliefde. Anders kopen Qatar, Kazachstan, de VAE en dat soort landen 50 olympische medailles.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat Amerikanen érgens goed in moeten zijn van hun omgeving.
Oja die liep ook nog. Terechte overwinning voor zolang ik gekeken hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Thas het volgende:
Schermen, mannen team sabel
Goud: Zuid-Korea
Zilver: Roemenië
Brons: Italië
Ja erg ruime overwinning, 45-26, met overmacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die liep ook nog. Terechte overwinning voor zolang ik gekeken heb
top 5 zeg ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk is nu al voorbij de score van Peking. Die gaan stevig in de top 10 eindigen.
Dat lijkt me hoog gegrepen. Korea zullen ze wel niet meer achterhalen en Duitsland en GB schat ik in de breedte toch iets sterker in.quote:
Rusland komt er ook nog overheen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoog gegrepen. Korea zullen ze wel niet meer achterhalen en Duitsland en GB schat ik in de breedte toch iets sterker in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |