Wisselslag vervangen door een meerkampquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Met die medailles was ik dan wel blij geweest, maar dan nog steeds zou ik vinden dat de helft van het zwemmen kan worden afgeschaft.
[..]
Neehoor je hebt het goed, GBR was 4.
Wisselslag vind ik nog wel wat voor te zeggen, dat test of je allround een goede zwemmer bent. Ik zou zeggen, wisselslag (allround testen), freestyle (snelste van A naar B, wat heeft het in godsnaam voor zin om expres een slag te gaan gebruiken die trager gaat) en freestyle team estafette (om te kijken hoe de top van de landen zich tot elkaar verhouden ipv alleen individuele zwemmers). Rugslag en vlinderslagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wisselslag vervangen door een meerkamp
Rugslag mag blijven maar vlinder is inderdaad complete bs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Wisselslag vind ik nog wel wat voor te zeggen, dat test of je allround een goede zwemmer bent. Ik zou zeggen, wisselslag (allround testen), freestyle (snelste van A naar B, wat heeft het in godsnaam voor zin om expres een slag te gaan gebruiken die trager gaat) en freestyle team estafette (om te kijken hoe de top van de landen zich tot elkaar verhouden ipv alleen individuele zwemmers). Rugslag en vlinderslag![]()
Je kan je nog troosten met het feit dat ze gelijk staan met Indonesïe en India die vele malen meer inwoners hebbenquote:
Zie ook Noord-Korea. Hoewel die 1 brons heben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kazachstan haalt z'n medaillekansen er overigens behoorlijk uit. 4 goud. rest niets.
quote:
Ongelooflijk toch eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
1 goud, 9 zilver. Daar zou je toch helemaal gestoord van worden?
Judo he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japan met 12? brons is toch ook een prestatie.
Inderdaad meer brons te behalen, maar tochquote:
Oh, meeste brons uit het zwemmen. Dat verbaast me. 7 brons, 2 zilverquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad meer brons te behalen, maar toch
Ja, van een land dat zo ontzettend gewend is te winnen.quote:
China zijn voor mij altijd de killers. Compleet emotieloos keihard winnen. En de Amerikanen die als het moet echt presteren. Die zijn gewend aan imense druk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, van een land dat zo ontzettend gewend is te winnen.Op grond van de voorgaande drie Spelen had ik het beeld van Aussies als ultieme Olympische Spelen-piekers/killers. Maar dat maken ze dit jaar verre van waar.
Maar ja, je hebt toch ook wel Amerikanen die het net niet redden, zoals vier jaar geleden Katie Hoff en de waterpolo dames.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
China zijn voor mij altijd de killers. Compleet emotieloos keihard winnen. En de Amerikanen die als het moet echt presteren. Die zijn gewend aan imense druk.
Ik heb al heel veel Amerikanen heel hard zijn falen dit toernooi. Vooral die handboogschietersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt toch ook wel Amerikanen die het net niet redden, zoals vier jaar geleden Katie Hoff en de waterpolo dames.
ahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |