wie ook alweer brons?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste judomedailles verdeeld:
Goud gaat naar Frankrijk, zilver naar Rusland
Andere kleur ook, Henk Grol stond als 2e bij de bookmakers. Dan is brons niet goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwijlen.
Verder, qua kleur wel maar niet echt qua medailles. Verwijlen en de judoequipe hadden voor 3/4 medailles moeten zorgen, verder v. Rijsselberghe, 4x100 dames, Kromo x2, Dressuur, roeien.. vind 17 dan ook veel.
Lees mijn postquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Andere kleur ook, Henk Grol stond als 2e bij de bookmakers. Dan is brons niet goed.
En Duitslandquote:
Ik zei aan het begin dat de kleur wat tegenvielquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Jij had het daar over aantal, ik over kleur
Vooral met zwemmen zijn ze nu echt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk heeft toch ook prima Spelen. Riner zorgde voor alweer het zevende goud. In peking hadden ze er de hele Spelen voor nodig om dat aantal te halen.
4e in 2008 dacht ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk heeft toch ook prima Spelen. Riner zorgde voor alweer het zevende goud. In peking hadden ze er de hele Spelen voor nodig om dat aantal te halen.
Klopt, ik las niet goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei aan het begin dat de kleur wat tegenviel
Ze stonden daar 10e aan het eind hoorquote:
Ja, dat tekende zich misschien een beetje af. Ze hadden natuurlijk veel zwemtoppers erbij gekregen in de laatste jaren. Maar het moet ook maar net lukken op de OS. Ook winnen de judoka's nu wel, waar het goud in Athene en Peking niet voor ze was weggelegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral met zwemmen zijn ze nu echt goed.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Klopt, ik las niet goed
[..]
Ze stonden daar 10e aan het eind hoor
duitsland of uk was 4equote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee hoor, toen kwam Frankrijk maar net in de top 10. Ze hadden evenveel goud als Nederland.
Tsja, met zo achterlijk veel onderdelen en medailles schiet dat natuurlijk wel erg op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral met zwemmen zijn ze nu echt goed.
Kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat tekende zich misschien een beetje af. Ze hadden natuurlijk veel zwemtoppers erbij gekregen in de laatste jaren. Maar het moet ook maar net lukken op de OS. Ook winnen de judoka's nu wel, waar het goud in Athene en Peking niet voor ze was weggelegd.
Ik dacht Zuid-Korea.quote:
En als Park 3x goud had gepakt was je er blij mee geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, met zo achterlijk veel onderdelen en medailles schiet dat natuurlijk wel erg op.
ik heb het weer foutquote:
Met die medailles was ik dan wel blij geweest, maar dan nog steeds zou ik vinden dat de helft van het zwemmen kan worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als Park 3x goud had gepakt was je er blij mee geweest.
Neehoor je hebt het goed, GBR was 4.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |