WIR SIND DIE BESTEquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
Die Duitse coach zie ik zo het volk toespreken in de jaren dertig.
Dat is al over 18 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
Die Duitse coach zie ik zo het volk toespreken in de jaren dertig.
Vond die Rus helemaal niet beter maar gun die Duitsers geen reet.quote:
Vond die Duitser toch overduidelijk echt meer doen, maar ja waarschuwinkje hè, das gewoon een score blijkbaar in het systeem.quote:
Zegt ze nou, terwijl ze omhoog kijkt, I love you mom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)britten-judogek.html
Schitterend.
Peters was vooral beter in de GS. Ik vond Khaibulaev domineren in de eerste 5 minuten. Peters lag een paar keer bijna op zijn rug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vond die Duitser toch echt meer doen, maar ja waarschuwinkje hè, das gewoon een score blijkbaar in het systeem.
Ik slaap ook tussen de wedstrijden. Ben nu weer scherp en zit klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef tralalala het volgende:
Ik word moe van die slapen tussen de wedstrijd discussie.
dont mention the warquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers zitten ons wel ontzettend dwars he
Ja geloof het wel, is overleden toen zij 17 wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Zegt ze nou, terwijl ze omhoog kijkt, I love you mom?
heb meer last van types zoals jouquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers zitten ons wel ontzettend dwars he
Ja, vooral dat deskundige bijschrijft:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
Schitterend.
FF proxyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:27 schreef mrstylo het volgende:
Stream is Frankrijk en NOS tv is Nederland.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Rickazio het volgende:
waarom laat NL1 dit zien, er is een Nederlander aan t paardrijden
paardrijden is kutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Rickazio het volgende:
Anorexiaklasse danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral dat deskundige bijschrijft:
"In de halve finale van de klasse tot de 47 kilogram bij de vrouwen wint Gemma Gibbons in de golden score met een fantastische ippon."
Er zijn meer mensen die liever naar echte sport kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Rickazio het volgende:
Paardrijden sucks ass.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Rickazio het volgende:
voetbal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die liever naar echte sport kijken
stream ftwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Rickazio het volgende:
Eergisteren vloog iedereen van het paard af, dat was best wel vermakelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef plerda het volgende:
[..]
Paardrijden sucks ass.
echt geen bal aan.
Ook niet zo gek dat je boos wordt als je als paard zo wordt mishandeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eergisteren vloog iedereen van het paard af, dat was best wel vermakelijk.
Dat is dan wel weer geinig om te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kansloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat liedje op het eind doet het hem!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
Schitterend.
Niet dat je daar van geniet. Is lomp.quote:
En blij dat ze er mee was.quote:
quote:
Die tweede ronde ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Verkerk is normaal gesproken zwaar kansloos.
sambal bij?quote:
Was een mooi overgenomen aanval.quote:
Inderdaad. Een foutje kan genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Verkerk is normaal gesproken zwaar kansloos.
Dat kan ook bij die Braziliaanse zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Een foutje kan genoeg zijn.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, het mooiste moet nog komen, in twee opzichten!
Ranomi
er zijn 2 bronzen plaquesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Remcotwente het volgende:
Snap ik dus niet he. Als je de strijd om brons verliest word je 5e?
2 duels om het brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Remcotwente het volgende:
Judo heeft geen vierde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
4de!!!!!!!! Olympische diploma, waar is da feesjeeeeeeeee!??!?!![]()
5de lullo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
5dequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
Ah zo! Bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Barry87 het volgende:
[..]
2 duels om het brons.
Dus eigenlijk 4 medailles. Goud, zilver en 2x brons.
Je hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Remcotwente het volgende:
Judotoernooi is best wel drama. Allemaal net niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef SovjetComrade het volgende:
Als Grol verliest,ga ik huilen..
5dequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
Dat is niet je echte moeder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zie haar gewoon zitten op de bank, dus dat lijkt me moeilijk.
Nee, leukertje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Niets mis met die Braziliaanse coach.
Nee op je rug vallen = ipponquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Dat is niet je echte moeder.
Elke keer weer die kutvragen idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef DeeBee het volgende:
Rondje amateurpsychologie op de NOS gelijk maar weer: 'hoe zuur is dit nu?' 'pH 1.4'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef muzas het volgende:
Hebben ze dit judoteam gewoon uit de kroeg gehaald ofzo?
Ik zie dat Schut nog wel zeggen als ze hem dat zouden vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef DeeBee het volgende:
Rondje amateurpsychologie op de NOS gelijk maar weer: 'hoe zuur is dit nu?' 'pH 1.4'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef muzas het volgende:
Hebben ze dit judoteam gewoon uit de kroeg gehaald ofzo?
Dit ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Want als je meedoet heb je al gewonnen!
quote:
quote:
quote:
Hap hap hapquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Want als je meedoet heb je al gewonnen!
Ok. Maar ze werd gehaakt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het zag er zo lullig uit
Oke, niet helemaal waar. Maar ze heeft een goeie dag gehad, ik vind dat blind staren op medailles altijd zo irritant.quote:
Wil ik ook eens mee judoenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Niets mis met die Braziliaanse coach.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Greenpeas het volgende:
Dione al gevraagd hoe moeilijk het is voor Anicka dat ze er niet bij is?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Greenpeas het volgende:
Nee stuur die vraag ff naar haar toe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Greenpeas het volgende:
Komt zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Greenpeas het volgende:
Gebouwd uit het kleiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Rickazio het volgende:
HENKIE is een Groninger
HENKIE is een Groninger
Geen grappige running gag, eigenlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Greenpeas het volgende:
Men is gewoon gefrustreerd en gaat het op elkaar afreageren. Beetje kinderachtig, maar ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, niet helemaal waar. Maar ze heeft een goeie dag gehad, ik vind dat blind staren op medailles altijd zo irritant.
Morgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt grol op de mat, wil zo Anzji - Vitesse kijken
dan kan je ook geen 1e plek verlangenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Rickazio het volgende:
HENKIE is een Groninger
HENKIE is een Groninger
Battle of the money.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt dat nou nog uitgezonden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Binnen drie minuten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Rickazio het volgende:
HENKIE is een Groninger
HENKIE is een Groninger
Jij zou de draaideur van de Bijenkorf nog doen, hoewel daar misschien iets te veel haar op zit.quote:
Liever Vos dan inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die schouderpartij gezien?
No way. Legt ze ineens een Xenia Onatopp-achtige verwurging aan. Mij niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij zou de draaideur van de Bijenkorf nog doen, hoewel daar misschien iets te veel haar op zit.
Je maakt geen schijn van kans als je haar naam niet eens kan spellenquote:
''She always enjoyed a good squeeze...''quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
No way. Legt ze ineens een Xenia Onatopp-achtige verwurging aan. Mij niet gezien.
Ansie Vitas, das toch geen sport manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
''She always enjoyed a good squeeze...''
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ansie Vitas, das toch geen sport man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |