WIR SIND DIE BESTEquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
Die Duitse coach zie ik zo het volk toespreken in de jaren dertig.
Dat is al over 18 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
Die Duitse coach zie ik zo het volk toespreken in de jaren dertig.
Vond die Rus helemaal niet beter maar gun die Duitsers geen reet.quote:
Vond die Duitser toch overduidelijk echt meer doen, maar ja waarschuwinkje hè, das gewoon een score blijkbaar in het systeem.quote:
Zegt ze nou, terwijl ze omhoog kijkt, I love you mom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)britten-judogek.html
Schitterend.
Peters was vooral beter in de GS. Ik vond Khaibulaev domineren in de eerste 5 minuten. Peters lag een paar keer bijna op zijn rug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vond die Duitser toch echt meer doen, maar ja waarschuwinkje hè, das gewoon een score blijkbaar in het systeem.
Ik slaap ook tussen de wedstrijden. Ben nu weer scherp en zit klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef tralalala het volgende:
Ik word moe van die slapen tussen de wedstrijd discussie.
dont mention the warquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers zitten ons wel ontzettend dwars he
Ja geloof het wel, is overleden toen zij 17 wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Zegt ze nou, terwijl ze omhoog kijkt, I love you mom?
heb meer last van types zoals jouquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers zitten ons wel ontzettend dwars he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |