Nou niet heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy krijgt heerlijke MI's nu gok ik
geef nu maar gewoon toe dat je dat snikkeltje van je in je handen hebt terwijl je aan je biljart denkt met een lekkere zeekoe eropquote:
Jij denkt nu aan mij met mijn snikkel in de hand hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geef nu maar gewoon toe dat je dat snikkeltje van je in je handen hebt terwijl je aan je biljart denkt met een lekkere zeekoe erop
Whats up dawg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
godverdomme viezevuilegorekutteringzooi.![]()
![]()
Misselijk nu!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt nu aan mij met mijn snikkel in de hand he
Nee, dat beeld heb ik al verdrongen voor het uberhaupt een MI werdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt nu aan mij met mijn snikkel in de hand he
R.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
godverdomme viezevuilegorekutteringzooi.![]()
![]()
Leer mij dat!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat beeld heb ik al verdrongen voor het uberhaupt een MI werd
Het is een gave.. Blokkeren van dingenquote:
ik heb werk gevonden maar nu blijkt (na lang uitzoeken etc) dat werken als je wao'er bent niet loont. op geen enkele manier. sterker nog, ik zou erop toeleggen.quote:
Damn.. dat is echt fucked up R.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb werk gevonden maar nu blijkt (na lang uitzoeken etc) dat werken als je wao'er bent niet loont. op geen enkele manier. sterker nog, ik zou erop toeleggen.
oftewel. ik ben voor de rest van mijn leven gedoemd tot thuiszitten met een minieme uitkering. en dat op mijn 33e al. iets met leven en zinvol etc.
Dat zuigt behoorlijk!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb werk gevonden maar nu blijkt (na lang uitzoeken etc) dat werken als je wao'er bent niet loont. op geen enkele manier. sterker nog, ik zou erop toeleggen.
oftewel. ik ben voor de rest van mijn leven gedoemd tot thuiszitten met een minieme uitkering. en dat op mijn 33e al. iets met leven en zinvol etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nu wel misselijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , stiekem zit je gewoon te soppen nu
ik ben wel verdrietig ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Damn.. dat is echt fucked up R.
Welkom in nederland, waar mensen die willen werken genaaid wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zuigt behoorlijk!!
Tiet nodig om op uit te huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Klote manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhm nee!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , stiekem zit je gewoon te soppen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |