abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:24:23 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_341916
... die werkelijk totaal verbijsterd is over het zo mogelijk kwadrataire randdebielen-gemiddelde t.o.v. de bewoners van vorig jaar?

Ik moet toegeven, het is knap om zoveel wanhoopstypes bij elkaar te krijgen, maar djiezus!!!, er is er werkelijk GEEN EEN voor wie ik ook maar een greintje sympathie kan opbrengen.

* Verbal is voorwaar compleet stupefait, parbleu!

Ik betwijfel dan ook ten zeerste of ik de tv de komende maanden nog op BB zal zetten.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_341919
Je hebt gelijk, een beetje kansarme kindertjes volgens mij, maar misschien zijn ze nog `verlegen' en komt dat nog wel goed... Time will tell.
I'm six feet from the edge and I'm thinking, that maybe six feet ain't so far down.
pi_341921
Wat gaan we nou krijgen, Verbal? Denk je niet dat na de eerste dagen, wanneer het nieuwe eraf is, de diepere lagen in de karakters van de nieuwe bewoners zichtbaar worden? Dat we weer oeverloze 'Voer voor psychologen' topics krijgen?

Het zal toch wel!

Waarom heeft deze groep minder diepgang dan de vorige, volgens jou?

pi_341928
Euh verbal.

Helaas moet ik je teleurstellen. In de algemene voorwaarden van je contract staat het volgende:

- Elke Moderator of Admin dient ten tijde van het Big Brother Programma, zowel de streams als het programma op veronica te volgen. Hier zijn geen uitzonderingen op en ook absoluut geen overuren voor te declareren. Niet overeenkomen met deze voorwaarde zal resulteren in 1e instantie salaris verlaging. Bij verdere breuk van dit contract zal in overleg worden besloten of het contract nog wel voortgezet kan worden. Men kan als reden aanvoeren dat er niet meer sprake kan zijn van een vruchtbare samenwerking waarna er overgaan wordt tot ontbinding van het contract.

Lijkt me duidelijk Verbal

I'm getting too old for this....
pi_341934
Wat een razendsnel oordeel na 90 minuten TV. Laten de heren en dames zich eerst maar een weekje profileren.

Veel interessanter is de vraag of je een redelijke 1 op 1 vergelijking kan maken met de vorige bewoners. Wie is/speelt wie?

Faith is a funny thing.
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:31:39 #6
136 V.
pi_341940
Geen van allen had ook maar 1 zinnige letter te melden. Het was EEN opeenstapeling van egotripperij ('Ik ben zooooooo'n gekke meid'), sportfanatisme om te verhullen dat ze niets te melden hebben en pure verkooppraatjes.
Vorig jaar had ik dat met een aantal (en ik zat er toen niet ver naast: de Martins, Tara's en Sabines), nu met allemaal.

No redeeming qualities whatsoever.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_341944
Verbal, gun ze nog wat tijd om wat rustiger te worden. Het is nu nog een groep a la "we zijn op schoolkamp en hebben het reuze dolletjes". En tsja, ze vinden zich allemaal te gek...net als Bianca toen en die stortte ook practisch in. Kan toch nog interessant worden, niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 00:35:11 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341946
Koos is in ieder geval Willem. Betweterig tot en met. Eigenwijs stuk vreten lijkt 't me tot dusver.
Jolanda is een tiepje Mona, maar nét even iets minder irritant.
Kim is Anouk. Die zit binnen drie dagen al te huilen. Heimwee naar huis.
Robin is een tweede Maurice. Lichaampje is heeeeeel belangrijk, maar er gaat weinig zinnigs uit komen denk ik...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341947
Verbal je wilt hiermee toch niet zeggen dat vorig jaar de groep in de eerste twee dagen direct wat te melden had?? Evenals vorig jaar is het nu nog zeer oppervlakkig...een beetje aftasten....Bericht aan Ferdi:
Pas op voor Robin!...

Nee het gaat echt wel gebeuren. Sterker op dit moment schat ik de groep iets hoger in dan vorig jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 15-09-2000 00:36]

Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:35:40 #10
136 V.
pi_341948
quote:
Op 15 september 2000 00:28 schreef Havoc het volgende:
Euh verbal.
Verbal...
Ja?
quote:
Helaas moet ik je teleurstellen. In de algemene voorwaarden van je contract staat het volgende:

- Elke Moderator of Admin dient ten tijde van het Big Brother Programma, zowel de streams als het programma op veronica te volgen. Hier zijn geen uitzonderingen op en ook absoluut geen overuren voor te declareren. Niet overeenkomen met deze voorwaarde zal resulteren in 1e instantie salaris verlaging. Bij verdere breuk van dit contract zal in overleg worden besloten of het contract nog wel voortgezet kan worden. Men kan als reden aanvoeren dat er niet meer sprake kan zijn van een vruchtbare samenwerking waarna er overgaan wordt tot ontbinding van het contract.

Hmmmmmm, daar had ik overheen gelezen...
Krijg ik geen coulante behandeling gezien het feit dat ik er dag in dag uit op mijn werk ook al mee wordt geconfronteerd?

Ah toe?

quote:
Lijkt me duidelijk Verbal
Life sucks and the devil farts in my face once again...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:36:25 #11
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_341951
Nou, ik vond de eerste aflevering toch enigszins teleurstellend. Bij de eerste BB was het allemaal nog spannend en nieuw, maar nu had ik toch al meteen zoiets van "Daar gaan we weer...".

Vooral nu de impact van het programma bekend is, lijken de nieuwe kandidaten mij toch veel te mediageil, voor zover dat aan de hand van de eerste aflevering te beoordelen is. En allemaal maar de braverik spelen in de promotiefilmpjes: "ik hou niet van racisme", "ik zou zelfs mijn ergste vijand nog uit het water redden" en natuurlijk de klassieker: "ik wil mijn grenzen verleggen", dat soort kletspraat.... I don't buy it.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_341961
quote:
Op 15 september 2000 00:36 schreef Zanderrr het volgende:

Vooral nu de impact van het programma bekend is, lijken de nieuwe kandidaten mij toch veel te mediageil, voor zover dat aan de hand van de eerste aflevering te beoordelen is. En allemaal maar de braverik spelen in de promotiefilmpjes: "ik hou niet van racisme", "ik zou zelfs mijn ergste vijand nog uit het water redden" en natuurlijk de klassieker: "ik wil mijn grenzen verleggen", dat soort kletspraat.... I don't buy it.

Dat denk ik ook wel maar dat kan dus ook op langere termijn enorm veel spanning in de groep brengen en dus oorlog
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:39:09 #13
136 V.
pi_341963
quote:
Verbal je wilt hiermee toch niet zeggen dat vorig jaar de groep in de eerste twee dagen direct wat te melden hadden??
Nee, maar ze waren in ieder geval niet allemaal hopeloos genoeg om het stuk voor stuk te verknallen in 1 a 2 minuten introductiefilmpje.
Het feit dat juist IK zo snel ben met mijn mening moet toch wel een indicatie zijn voor de bedroevende kwaliteit, me dunkt.

Maar goed, wees maar eigenwijs allemaal en geef de kanslozen een kans

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 15-09-2000 00:43]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_341965
.. 'ik heb dan nu wel een kind en een man, maar iets moet er uit bij mij... ik hoop dat BB daar geschikt voor is... ' zo meldde één van de tantes dat..
... na vijf jaar
pi_341967
quote:
Op 15 september 2000 00:39 schreef Verbal het volgende:

Maar goed, wees maar eigenwijs allemaal

V

Hihihhihahaha...Ja dat zullen we doen maar doe jij dat dan ook maar
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:41:27 #16
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_341969
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien, maar dat leek me al een aardige voorbode van het totale niets, de complete leegte...
pi_341975
quote:
Op 15 september 2000 00:36 schreef Zanderrr het volgende:
En allemaal maar de braverik spelen in de promotiefilmpjes: "ik zou zelfs mijn ergste vijand nog uit het water redden"
Was dat niet Ali die vond dat een opgeleide directeur met een Mercedes etc. het niet waard was om in het gezicht te kijken? Die was nog minder waard dan "iets over zand".
Die had meer respect voor een zwerver en een junk. Pfff.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:46:13 #18
136 V.
pi_341980
quote:
Op 15 september 2000 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Was dat niet Ali die vond dat een opgeleide directeur met een Mercedes etc. het niet waard was om in het gezicht te kijken? Die was nog minder waard dan "iets over zand".
Die had meer respect voor een zwerver en een junk. Pfff.
QED

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_342002
Heike is tara met kind, Koos is inderdaad Willem maar heeft het vernuft van Ruud (ben jij een heimweemens?), de vergelijking tussen Anouk en Kim kan inderdaad niet stuk (Had Koos die heimwee vraag maar aan haar gesteld ....)

Een paar dingen viel me wel heel erg op : Er is geen kok! Niemand wil zich profileren als culinair wonder. Daarnaast werd bijna iedereen sportief in beeld gebracht. Maar het meest opvallend : niemand had dat rebelse van de originele Bianca die de regie dagelijks tot wanhoop dreef.

Faith is a funny thing.
pi_342019
Ordinair is The Thing dit jaar. En hoe! Het Twentse papiamento van Annet, het gesmeek om zijn moeder door Robin (naam?) en op hakken door het museum met Jolanda. Al met al een ietwat bizar gezelschap. Dat mag ik wel...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:11:21 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_342060
Nee Verbal je bent beslist niet de enige. Oke, het is een eerste indruk, ze kunnen totaal anders worden naarmate het programma vordert. Maakt het uit?

Ik lachte me soms kapot over de onbenulligheid van de mensen. Waar ik me nog het meest aan erger is dat, op Koos na, eigenlijk iedereen voldoet aan de Veronica criteria. De gezichten, het klopt gewoon niet!

Er zit een tweede Frans Bauer bij die beroemd wil worden als zanger. Leuk opstapje heeft hij gekozen. Een jongen die zegt BB nog nooit te hebben gezien, die twintig keer "kicke" zegt en evenzoveel andere trendy woordjes in plaats van normaal Nederlands. Het is de don't worry be happy generatie. Hoe heette dat meisje die zei: "mijn leven is een grote moppentrommel, hihi"?

Het camerawerk van de inleidende filmpjes was ook te erg voor woorden. Die rode vrouw werd schaamteloos van onder 'geschoten', de jogster's boezem en middel werden de camera ingedrukt.

Net als de filmpjes van "wat deden ze de laatste 24 uur?". Een work-out in een lege fitnesszaal? Ja natuurlijk, dit is reality-tv!

Het grote nadeel van BB2 is dat ik er niet klaar voor ben. Of ik het nu leuk ga vinden of niet, ik ben gewoon niet klaar voor een BB2. Ontsnappen lijkt onmogelijk, en dat is het ergste. Ik wil Theo van Gogh wel eens horen als zijn talkshow plots onderbroken wordt voor "breaking news" uit het BB-huis. Houd u allen TT-pagina 316 in de gaten!

Nee, de eerste aflevering viel me zwaar tegen. Ik kon de meeste mensen simpelweg niet serieus nemen. Wat ze in hun inleidende verhaaltjes vertelden ademde ook de sfeer uit van: maakt het uit wat ik zeg? Vrede enzo weetjewel, discrimatie zuigt man, ik hou van reizen en lekker eten.... zucht...

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_342255
quote:
Op 15 september 2000 01:11 schreef bogus het volgende:
[knip]

Ik lachte me soms kapot over de onbenulligheid van de mensen.
[knip]

Hoorde ik dat nou goed? er was een meisje dat vertelde dat het belangrijk voor haar was dat ze haar krulspelden mee mocht nemen , omdat ze anders haar krullen zou verliezen..........ZE HAD HELEMAAL GEEN KRULLEN

en dan was er ook nog eentje die wou gaan ionken ???

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_342299
Wel apart om te zien hoe snel de oordelen al naar boven komen, zou het niet verstandiger de lui een kans te geven, het een week of wat aan te zien en dan pas te kijken wie wel of niet wat is en zo en zo ja, op welk type die lijkt etc?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:17:46 #24
136 V.
pi_342468
quote:
zou het niet verstandiger de lui een kans te geven, het een week of wat aan te zien en dan pas te kijken wie wel of niet wat is en zo en zo ja, op welk type die lijkt etc?
NEE

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:18:06 #25
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_342469
quote:
Op 15 september 2000 06:11 schreef DIGGER het volgende:
Wel apart om te zien hoe snel de oordelen al naar boven komen, zou het niet verstandiger de lui een kans te geven, het een week of wat aan te zien en dan pas te kijken wie wel of niet wat is en zo en zo ja, op welk type die lijkt etc?
Digger, snelle oordelen zijn ook oordelen, dan is het toch niet verboden om die meteen maar te geven?

Ik gaf het zelf aan, het is hoe ik er op dit moment tegenaan kijk. Is that a bad thing?

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_342475
Over die krullen.. Ik geloof dat ze geen fohn kon meenemen en dus zonder fohn krijgt ze juist wel krullen... agossie.. arm kind... Doet ze dr haar toch onder de afzuigkap ofzo..
... na vijf jaar
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:41:43 #27
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_342492
Ik hou niet van volle discotheken of kroegen a la Noordwijk, dus ga ik er niet heen. De meeste houden hier kennelijk ook niet van BB, KIJK ER DAN OOK NIET NAAR of erken (zoals ik) dat het toch een bepaalde aantrekkingskracht heeft. Iedereen die zegt de komende maanden niet in te schakelen op BB lult uit zijn nek en heeft de video al ingesteld voor vanavond!!! Het gelul over leeghoofdigheid slaat ook nergens op...het zullen vast allemaal geen hoogvliegers zijn maar als ik zo af en toe dit forum besnuffel zouden de meeste hier een prima BB-bewoner zijn!!! Die zinloze discussies die in het huis gevoerd worden (vaak gebaseerd op een roddel) komen aardig overeen met dat wijven geroddel van jullie hier...Kijk, erger je, lach ze uit maar doe niet zo kinderachtig om na 2 minuten uitzending al te denken dat jullie weten hoe die mensen zijn. Mensen in hun waarde laten is een veel geschreven tekst op dit forum...toch???
We're in America honey, names don't mean shit overhere
pi_343291
quote:
Op 15 september 2000 10:22 schreef Xhorder het volgende:
Over die krullen.. Ik geloof dat ze geen fohn kon meenemen en dus zonder fohn krijgt ze juist wel krullen... agossie.. arm kind... Doet ze dr haar toch onder de afzuigkap ofzo..
Ik had van die krullen niet goed verstaan , maar ze had het toch echt over haar krulspelden.
Niet zo belangrijk voor de rest , maar ik moest er wel even om lachen , maar ik kan het dus ook verkeerd vestaan hebben.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 17:10:40 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343295
Ze zou krulspelden meenemen om haar haar te ontkrullen (volgens Knor doe je dat door de kruller tegen de krul in in het haar te draaien).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_343299
quote:
Op 15 september 2000 10:22 schreef Xhorder het volgende:
Net op de streams zocht iemand een stopcontact....voor een föhn.
  vrijdag 15 september 2000 @ 17:45:56 #31
136 V.
pi_343344
HEEEEE, willen we wel opletten dat mijn frusto-topic niet verwordt tot een bende kappertips

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_343745
quote:
Op 15 september 2000 17:45 schreef Verbal het volgende:
HEEEEE, willen we wel opletten dat mijn frusto-topic niet verwordt tot een bende kappertips

V

Ok....Ok...Boerenkool dan?...Een tippie over Boerenkool?
pi_343762
En Verbal, nog steeds frusto of is er al een lichtje aan de horizon en zie je een mogelijkheid dat de karakters zich verdiepen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')