quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef TheArt het volgende:
Keizer en Van Iersel horen bij de beste nummers 3! Bevestigd net aan mij door NOS-commentator Maarten Tip.
15.30quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]![]()
Hadden trouwens van Gestel en Meppelink niet inmiddels op de baan moeten staan?
Na die dagen nog steeds niet een uur bij de Engelse tijden optellenquote:
18-13 voor de duitse damesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hou ons dan tenminste op de hoogte.
Leuk nog een extra wedstrijd vnvquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef TheArt het volgende:
Dit lijkt een tussenronde voor Madelein en Sophie te worden tegen één van de andere 3 minste nummers 3.
Klopt, tegen één van de andere 3 minste nummers 3. Tegen wie is nog niet bekend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Remcotwente het volgende:
Moeten ze vanavond een wedstrijd?
Geloof het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:56 schreef Oidipous het volgende:
Even voor de zekerheid. Is dit live op NLD1?
De beachvolleybalrel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef Guard het volgende:
USA - SPA is op dit moment live.
En daar flink wat discussie aan het net...
Nah zo ver gaat het allemaal niet, gewoon een spannende pot waar ieder punt telt, dus af en toe even klagen over aanraken van het net, of bal uit via vingertoppen en zo...quote:
Voorbij? Nee hoor. Meppelink en Van Gestel spelen een tussenronde, sowieso. Vanavond tegen één van de andere 3 minste nummers 3. Winnen ze die, gaan ze ook naar de achtste finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef Guard het volgende:
Nog een pot te gaan in de prelims, en deze pot kan het einde betekenen voor Meppelink / van Gestel.
Als de Aussies met 2-0 winnen van de Braziliaanse dames is het voorbij.
Niet erg waarschijnlijk overigens...
Als die Aussie 2-0 winnen zijn ze toch laatse in de poule en dan ben je toch klaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voorbij? Nee hoor. Meppelink en Van Gestel spelen een tussenronde, sowieso. Vanavond tegen één van de andere 3 minste nummers 3. Winnen ze die, gaan ze ook naar de achtste finale.
Klopt, maar dat zie ik de Australische dames echt niet doen. Dat zou een half mirakel zijn, omdat Talita en Antonelli dit toernooi echt zeer sterk staan te spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Als die Aussie 2-0 winnen zijn ze toch laatse in de poule en dan ben je toch klaar?
Nee ik zie het ook niet gebeuren nee, maar wel 17 -14 Aussies in de eerstequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zie ik de Australische dames echt niet doen. Dat zou een half mirakel zijn, omdat Talita en Antonelli dit toernooi echt zeer sterk staan te spelen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:12 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zware dobber, maar ja dat kan je verwachten met een derde plek in de poule.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef TheArt het volgende:
Keizer en Van Iersel in de 8e finale tegen regerend olympisch kampioenen Walsh en May-Treanor.
niet meer van belang, Brasil loopt ermee wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Als de Australische nu 2-1 winnen is hun setsaldo toch 3-5, terwijl die van NL 2-4 is. Is AUS dan niet alsnog door naar de tussenronde?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
niet meer van belang, Brasil loopt ermee weg
Balenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef TheArt het volgende:
Op court 1 trouwens, dus geen beelden.
Tweetjes van NOS-commentator Maarten Tip.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen
Waar zien jullie trouwens de tegenstandsters? Op de site staat niks.
Oh, ik laat Twitter vaak links liggen de laatste dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tweetjes van NOS-commentator Maarten Tip.
Je hebt wel ontzettend mazzel als je bij hun in de poule zou zitten. Dan ben je al zeker van de LL-fase.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef Guard het volgende:
Oh nee toch niet, tegen Hajeckova / Klapalova, die doen alleen mee aan de lucky losers round omdat die tegen dames van Mauritius mochten in de poulefase... even chargeren
Ik zie mogelijkheden
http://www.london2012.com/beach-volleyball/event/women/index.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen
Waar zien jullie trouwens de tegenstandsters? Op de site staat niks.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh, ik laat Twitter vaak links liggen de laatste dagen.
Ik heb al genoeg schermen bij te houden
Die is dan echt nét toegevoegdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.london2012.com/beach-volleyball/event/women/index.html
Next events
iig al om 20.11 te zien aan het tijdstip van mijn postquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is dan echt nét toegevoegd
Net nog gekeken
Scorebordjournalistiek, die ratio is dankzij Mauritiusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef Nober het volgende:
Hajeckova/Klapalova verloren net als Meppelink/Van Gestel van een Braziliaans en Duits duo met dezelfde cijfers en wonnen één keer met 2-0.
Maar de Tsjechen hebben een puntensaldo van 106-105 (1.010 Ratio) tegenover 103-118 (873 Ratio).
Van Iersel/Keizer uitgeschakeld?
Een slechtere versie van scorebordjournalistiek heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef Nober het volgende:
Hajeckova/Klapalova verloren net als Meppelink/Van Gestel van een Braziliaans en Duits duo met dezelfde cijfers en wonnen één keer met 2-0.
Maar de Tsjechen hebben een puntensaldo van 106-105 (1.010 Ratio) tegenover 103-118 (873 Ratio).
Van Iersel/Keizer uitgeschakeld?
moeten pas om 23:00quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef hafcfan het volgende:
Is er ook iemand die de stand van de nederlanders kan zeggen zometeen, want er is geen stream van toch?
Helaas wel ja, en Britse dames natuurlijk in het stadionquote:
Camera's zat...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef Guard het volgende:
Zou de NOS iemand met een smartphone hebben gestruud om wat beelden te maken?
Maarten Tip, de beachvolleybalcommentator, zit sowieso langs de kant. De kans dat er een cameraman bij is, lijkt me dus vrij groot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef Guard het volgende:
Zou de NOS iemand met een smartphone hebben gestruud om wat beelden te maken?
Dat wel, maar de NOS is nogal euuuuuhh selectief in wat ze uitzenden...quote:
Ja. De kwartfinales van het judo in plaats van hockey bijvoorbeeld. Vind ik erg vreemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wel, maar de NOS is nogal euuuuuhh selectief in wat ze uitzenden...
zaterdag verder ofniet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Guard het volgende:
Mooi ditalle drie de duo's dus nog aanwezig
Nice weetje ook hoelaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Morgen al de round of 16 volgens de site.
9.00 maar de ladder is nog niet ingevuld dus ik weet niet hoe laat de NL dames moeten...quote:
Tering hoop niet zo vroeg dan slaap ik nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Guard het volgende:
[..]
9.00 maar de ladder is nog niet ingevuld dus ik weet niet hoe laat de NL dames moeten...
Wordt ook nog voor geloot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Guard het volgende:
[..]
9.00 maar de ladder is nog niet ingevuld dus ik weet niet hoe laat de NL dames moeten...
Dan is er nog hoopquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt ook nog voor geloot.
Dan klopt dat nieuws van Keizer en Van Iersel tegen Walsh en May-Treanor dus ook niet, want er is überhaupt nog niet geloot voor de volgende ronde.
Gaat dat nog gebeuren nu dan? Dan weet ik waar de wekker op moet staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt ook nog voor geloot.
Dan klopt dat nieuws van Keizer en Van Iersel tegen Walsh en May-Treanor dus ook niet, want er is überhaupt nog niet geloot voor de volgende ronde.
Idd, die term wordt voor beide situaties gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
De term 'lucky loser' vind ik ook wat gedevalueerd. Imo gaat het om atleten die door loting na iemand die zich terugtrekt met een blessure oid opeens toch doormogen, niet om mensen die gewoon reglementair derde worden in een poule van vier.
Ik denk dat ze pas loten na de 2 openstaande wedstrijden van de mannen, waar dus ook nog 2 achtste finalisten uit moeten komen. Die beginnen pas om 0.00, dus ik denk dat er niet voor 1.00 geloot wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat dat nog gebeuren nu dan? Dan weet ik waar de wekker op moet staan
twitter:MaartenTip twitterde op donderdag 02-08-2012 om 23:55:37Drie Nederlandse beachvolleybalteams door naar de laatste 16. Knap! Nu wachten op de loting... reageer retweet
hmm dan wacht ik wel ff ga wel even in bedje liggen met wat muziek opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pas loten na de 2 openstaande wedstrijden van de mannen, waar dus ook nog 2 achtste finalisten uit moeten komen. Die beginnen pas om 0.00, dus ik denk dat er niet voor 1.00 geloot wordt.twitter:MaartenTip twitterde op donderdag 02-08-2012 om 23:55:37Drie Nederlandse beachvolleybalteams door naar de laatste 16. Knap! Nu wachten op de loting... reageer retweet
Een beetje zoals met roeien, een voorronde en een herkansing om van 7 teams 6 teams te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Guard het volgende:
Er zijn nu al wel heel veel wedstrijden gespeeld om een paar teams te elimineren, dat klopt. Voor de kijker wel leuk, dus mij hoor je niet klagen...
Nee de #'s 1 niet tegen elkaar, die staan al in de ladder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Kan iedereen nu gewoon tegen iedereen loten
Nee daar zitten zeker wat restricties aan. Denk dat de nummers 1 loten tegen de nummers 3 + de slechtste 2 nummers 2. En dan de 4 beste nummers 2 tegen elkaar. Maar nu wordt ook voor de rest van het toernooi het schema in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Kan iedereen nu gewoon tegen iedereen loten
Zanger rinus zong nog over haarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Wat een blunder op teletekst. Daar hebben ze het over 'Marloes Meppelink'
Kunnen we de loting ook op een stream zien of hou jij ons op de hoogte?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee daar zitten zeker wat restricties aan. Denk dat de nummers 1 loten tegen de nummers 3 + de slechtste 2 nummers 2. En dan de 4 beste nummers 2 tegen elkaar. Maar nu wordt ook voor de rest van het toernooi het schema in elkaar gezet.
Loting zal niet live te volgen zijn, maar verschijnt gewoon straks op internet. Daar ga ik niet op wachten. Ik zie morgenochtend wel wat eruit is gekomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen we de loting ook op een stream zien of hou jij ons op de hoogte?
Oke:Pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Loting zal niet live te volgen zijn, maar verschijnt gewoon straks op internet. Daar ga ik niet op wachten. Ik zie morgenochtend wel wat eruit is gekomen.
Tip zal wel twitteren als ie iets meer weetquote:
Larissa/Juliana dus. Dat zijn echt de meest beroerde tegenstanders die je tegen had kunnen komen, maar lag wel in de lijn der verwachting.twitter:BTMVG twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:22:19Gewonnen!!! Plek negen is al bereikt! Nu stunten tegen Larissa Juliana! Tijd is nog niet bekend! #opnaarde5 reageer retweet
10 uur eerste wedstrijd, nog altijd 1 uur tijdsverschil.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering hoop niet zo vroeg dan slaap ik nogMaarja voor de hockey moest ik er ook zo vroeg uit
Oke thanx, weetje ook hoelaat de mannen moeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Nober het volgende:
Als ik het goed zie morgenvroeg om 10 uur Meppelink/Van Gestel en zaterdag om 10 uur Keizer/Van Iersel.
[..]
10 uur eerste wedstrijd, nog altijd 1 uur tijdsverschil.
Nee staat nog niks van op, op z'n vroegst vrijdagmiddag om 14:00 uur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx, weetje ook hoelaat de mannen moeten?
Oke das een goeie tijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee staat nog niks van op, op z'n vroegst vrijdagmiddag om 14:00 uur.
Vrijdag, 15 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Remcotwente het volgende:
Nummerdor en Schuil moeten zaterdag avond 22:00
Van Iersel en Keizer moeten zaterdag ochtend 10:00
Van Gestel en Meppelink is nog geen tijd bekend. (Dit zal waarschijnlijk zaterdag avond 19:00 worden)
Of zit ik weer dik te falen met timezonesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Dus nu kunnen we de Nederlandse dames niet zien. Lekker dan.
Larisa en Juliana zijn gewoon de beste van de wereld op dit moment.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef Keauning het volgende:
Die Brazilianen hebben ook alles met 2-0 gewonnen..
Haha naja we zien het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Of zit ik weer dik te falen met timezones![]()
Ik weet het niet meer
S&M ook niet ..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aleen was die tegenstander niet in vorm en was rick fantastische in vorm
Denk dat ze er 2x met 21-12 of iets dergelijks af gaan (helaas)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit verschil is te groot dat zie ik zelfs nog
http://nos.nl/os2012/play/13/ Stream is onlinequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef Guard het volgende:
kijk dus maar weer even naar het handboogschieten
Exit. Zoals verwacht. Toch goed toernooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
21-10 eerste set voor Larissa en Juliana.
wellicht rekenen ze op een stunt en willen ze alles uitzendenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, lekker dan. Is de NOS weer niet live..
Ja, zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef Guard het volgende:
[..]
wellicht rekenen ze op een stunt en willen ze alles uitzenden
Het gaat om het einde van de set hè, hetgeen meteen blijkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen.
Gaat wel aardig gelijk op nu
Niet gek toch? Je hebt altijd de mogelijkheid om op NOS.nl te kijken. In Amerika wordt het prime time uitgezocht bijna 24 uur later.quote:
Welke kont? Ik zie niksquote:
Mhua valt mee. Zulke cijfers zie je vaker. Ze wisten dat ze risico in de service moesten nemen tegen Larisa en Juliana. Alleen dan kan je van ze winnen. Sophie heeft een goede service, maar nu zat het even niet mee. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
8x al niet goed geserveerd dat lijkt me toch vrij hoog.
Ah okayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua valt mee. Zulke cijfers zie je vaker. Ze wisten dat ze risico in de service moesten nemen tegen Larisa en Juliana. Alleen dan kan je van ze winnen. Sophie heeft een goede service, maar nu zat het even niet mee. Kan gebeuren.
Platte shit, ik kan er niet veel van makenquote:
Prima shit, beter dan zo'n grote neger kontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Platte shit, ik kan er niet veel van maken![]()
Ja paaldansen doet er niet aan onder....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Pek het volgende:
Sowieso bizar dat dit een olympische sport is, wtf![]()
Ik vind het anders een heerlijke sport om te kijken. Lekker muziekje erbij, leuke dames en zo nu en dan nog mooie rally's ook. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Pek het volgende:
Sowieso bizar dat dit een olympische sport is, wtf![]()
Tafeltennis zouden ze weg moeten doen net als badmintonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een heerlijke sport om te kijken. Lekker muziekje erbij, leuke dames en zo nu en dan nog mooie rally's ook. Niks mis mee.
Dalhausserquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef TheArt het volgende:
Nicolai en Lupo winnen toch wel verrassend de 1e set van Rogers en Dallhauser.
Ik typ zijn naam zo vaak verkeerd. Komt gewoon omdat Dallhauser mij Amerikaanser lijkt dan Dalhausser, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Dalhausser
Denk wel dat die Amerikanen nog winnen, zo groot was het verschil niet
Helemaal niet nice.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef TheArt het volgende:
De zusjes Schwaiger slaan Vasina en Vozakova eruit. Nice.
Slukovaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ukolova is lekkerder![]()
Daarnaast gun ik die zusjes Schwaiger en Oostenrijk wel wat
Sjonge jonge die nos.. Kijk ik op het wedstrijdschema http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ worden alle Beachvolleybal wedstrijden uitgezonden behalve natuurlijk Schuil en Nummerdor..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie nog niks staan. Zal sowieso wel op tv komen.
Als het op tv komt dan kun je het ook op de stream zien. Gewoon de bovenste, Nederland 1, kiezen dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef Remcotwente het volgende:
[..]
Sjonge jonge die nos.. Kijk ik op het wedstrijdschema http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ worden alle Beachvolleybal wedstrijden uitgezonden behalve natuurlijk Schuil en Nummerdor..
Ja maar meestal schakelen ze ook over na een andere sportquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als het op tv komt dan kun je het ook op de stream zien. Gewoon de bovenste, Nederland 1, kiezen dan.
Nu denk ik niet hoor. Het is iig op Nederland 1.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef Remcotwente het volgende:
[..]
Ja maar meestal schakelen ze ook over na een andere sport
Da's vaker, ze zenden niet heel de dag dezelfde sport uit. En nee, die ga ik niet uitleggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef Remcotwente het volgende:
[..]
Ja maar meestal schakelen ze ook over na een andere sport
Haha is ook niet nodigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's vaker, ze zenden niet heel de dag dezelfde sport uit. En nee, die ga ik niet uitleggen.
Zag het in de herhaling idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog net aangeraakt door Schuil in het blok.
Schaatsen als nationale sport in Nederland. Hoe ironisch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:04 schreef Ethanolic het volgende:
Beachvolleyballers uit Zwitserland, hoe ironisch.
Wij hebben de elfstedentocht. #truestoryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schaatsen als nationale sport in Nederland. Hoe ironisch.
Winnaar gaat naar de kwartfinale.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
Gaat het ook nog ergens over? Kwartfinale ofzo?
Want?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schaatsen als nationale sport in Nederland. Hoe ironisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |