quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Tegan het volgende:
Zijn er trouwens bandjes met pratende mensen? Anders denkt de pizzajongen nog dat ik megaveel eet.
Ja ja. Haal me nu maar uit je sig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jongen of meisje, ik vind je wel lief
[ afbeelding ]
Zo groot is mijn huis nietquote:
Ja, te laat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
People sound effect zoeken op YouTube
Hoe komt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Enne, zo vind ik je helemaal niet meer aardig.
tja, we vallen al weer buiten de leeftijdsgrensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie hem wel verschijnen op tv
By farquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tja, we vallen al weer buiten de leeftijdsgrens
Wel een goed excuus om op onze lui reetjes te blijven zittenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om op onze lui reetjes te blijven zitten
Stiletto's zijn killing idd...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Oh god... OH GOD!
Luisterde net naar dit:
Ext. 's avonds, straat van Brussel
Harde regen klettert op de kinderkopjes. Op de grond ligt een man op zijn rug, met zijn handen bewegend richting de camera. Een stiletto hak komt in beeld en blokkeert het zicht op de man.
Side shot van de stiletto hak, blijken er meerdere te zijn, die over de kinderkopjes lopen richting de man. De handen van de man probeert één van de benen van de vrouwen vast te pakken, maar door de regen en de gladde benen (daarom harsen vrouwen!) glijdt zijn hand er meteen vanaf. De hakken gaan langzaam de lucht in. De man zwaait nog wanhopig met zijn handen richting de vrouwen, "God heb genade" ontsnapt nog zachtjes uit zijn mond. De hakken stoppen in op de man, zijn huid doorborend.
Close up van zijn hand, een hak doorboort palm van zijn hand, de hak draait en de man kermt het uit van de pijn.
Close up andere hand, zelfde riedeltje.
Close up van kruis van de man, een hak doorboort zijn penis, een luide schreeuw ontsnapt uit zijn mond.
Close up van zijn hoofd, een hak doorboort zijn oogkas.
Close up van de straat, bestaand uit kinderkopjes. Bloed vermengt zich met het regenwater en stroomt over de straat. Stompend geluid van hakken die klikken tegen de kinderkopjes is nog te horen.
Edit: die film gaat er gewoon komen heh
Echt wel.quote:
Straks ff checken dan. Hard of zacht?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks ff checken dan. Hard of zacht?
quote:
Oh. Dan ga ik niet trouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Als je trouwt heb je dus nog niet oneindig veel boobyplaytime.
Het is een mythequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Als je trouwt heb je dus nog niet oneindig veel boobyplaytime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |