Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij noemt je klanten hoeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noem.
Nee 'klant'.quote:
Hoe noemen je collega's ze dan?quote:
Eh. Anders.quote:
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."quote:
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."
Uitkleden.quote:
Big sausage pizza?quote:
Eh. Nee denk ikquote:
equote:
Ik mis tietenquote:
Ik ook, mag ik die van jou anders even lenen?quote:
Wat doe ik op die poster?quote:
Ik had vrouwelijke namen nodigquote:
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik had vrouwelijke namen nodig
Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ook, mag ik die van jou anders even lenen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop