Maar daar komt de boot heul niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Aan boord, inclusief flessenpost om straks in de Noordzee te gooien!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeur niet vrind.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar daar komt de boot heul niet.
Nou eerlijk gezegd een Mexicaans restaurant dat een flessenpostkleurplaat bij het kindermenu stopte.quote:
Jaaaaaaa!quote:
Nee die ouwe vink niks!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Die ouwe zeker
(dat heb je trouwens ook vaak bij kinderen wist je dat)
Zou dat niet minder dan terecht zijn?quote:
Nou, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
hartstikke leuk om weer meegelezen te hebben
dag meisjesgoede reis morgen
* lady-wrb hoopt op een "wordt vervolgd" voor volgend jaar
Ik meende het al te kunnen herkennen aan de toon in je verhalen. Vraag me niet hoe of wat, maar ik bedacht me vanmorgen nog van dit zou best wel eens het laatste jaar kunnen zijn. Geeft verder niks hoor, ik bedoel het is jouw goed recht om er mee te stoppen of mee door te gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wat.
Ik heb steeds minder vakantie in de zomer. Dit jaar kunnen we daardoor zelf niet weg. Het is werken, meisjes en weer aan het werk. Ik heb na een collegejaar toch eigenlijk wel écht even een break nodig. Heb het gevoel dat ik nu alleen maar in dienst heb gestaan van anderen en ik twijfel of het verstandig is om volgend jaar weer door te halen op deze manier.
Nog even goed over nadenken.
Ik vermoed dat ze wel weer komen, omdat ik het toch niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen om ermee te stoppen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meende het al te kunnen herkennen aan de toon in je verhalen. Vraag me niet hoe of wat, maar ik bedacht me vanmorgen nog van dit zou best wel eens het laatste jaar kunnen zijn. Geeft verder niks hoor, ik bedoel het is jouw goed recht om er mee te stoppen of mee door te gaan.
Ik kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat wanneer ze zeg maar te oud waren geworden, dat je dan ook niet ineens zomaar weer 2 andere, jongere kinderen laat komen, je hebt toch een hele speciale band met die 2 nu.
Nee. Nou ja, dan zouden we ze zelf moeten terugbrengen. Maar onze auto loopt 1 op 8 en is achterin ook niet erg comfortabel, dus dat is niet het eerste dat in ons opkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |