SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Smile like you mean it
www.wefut.com
Nee man, ben altijd de hele dag wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Naar Oostenrijk op vakantie om daar de hele dag te FIFA'en in plaats van thuis
bergen beklimmen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ben altijd de hele dag weg
Mijn broer ging ook niet meer mij toen hij 15 was volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
ze kunnen hem niet thuis laten he
Zoveel ga ik echt niet gamen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
Geen idee of dat kan, ik kijk wel tegen een berg aan vanaf het balkon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bergen beklimmen?
waar in Oostenrijk ga je naartoe?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel ga ik echt niet gamen hoor
Wil sowieso naar oostenrijk, weer eens wat anders dan Nederland
Euhmm, Salzburgerland geloof ik, not surequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar in Oostenrijk ga je naartoe?
Als je daar kan klettersteigen moet je dat zeker doen, is wel tof. Klim je gewoon tegen een berg op terwijl je gezekerd zit en als het niet lukt kan je je altijd opeisen aan de kabel. Moet je ook steeds over klikken enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan, ik kijk wel tegen een berg aan vanaf het balkon.
Je hebt daar wel een rodelbaan van 1,2km
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhmm, Salzburgerland geloof ik, not sure
Dat moet je me niet vragenquote:
Ik ben er 2 weken, dus zal wel van alles te doen zijn ja. Was ook zo'n waterpark, dat lijkt me wel vetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je daar kan klettersteigen moet je dat zeker doen, is wel tof. Klim je gewoon tegen een berg op terwijl je gezekerd zit en als het niet lukt kan je je altijd opeisen aan de kabel. Moet je ook steeds over klikken enzo
dan gaan we meeten en fifa spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet je me niet vragen
Zal zo even kijken voor je
Neukirchen am Grosvernediger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan gaan we meeten en fifa spelen
Ik zit aan de andere kant van die bergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neukirchen am Grosvernediger.
Kan verkeerd geschreven hebben
Jij fixt die foto's even tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van die bergBij saalbach.
Je moet sowieso naar die dierentuin aan de rand van de Grossglockner
M'n pa zei wel iets over een groot natuurpark ja, hij zal deze wel bedoelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van die bergBij saalbach.
Je moet sowieso naar die dierentuin aan de rand van de Grossglockner
nee je zit vlakbij nationalpark Hohe Tauern, dat bedoelde ie denk ik. Zeker ook een bezoekje waardquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n pa zei wel iets over een groot natuurpark ja, hij zal deze wel bedoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |