SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Smile like you mean it
www.wefut.com
Nee man, ben altijd de hele dag wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Naar Oostenrijk op vakantie om daar de hele dag te FIFA'en in plaats van thuis
bergen beklimmen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ben altijd de hele dag weg
Mijn broer ging ook niet meer mij toen hij 15 was volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
ze kunnen hem niet thuis laten he
Zoveel ga ik echt niet gamen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
Geen idee of dat kan, ik kijk wel tegen een berg aan vanaf het balkon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bergen beklimmen?
waar in Oostenrijk ga je naartoe?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel ga ik echt niet gamen hoor
Wil sowieso naar oostenrijk, weer eens wat anders dan Nederland
Euhmm, Salzburgerland geloof ik, not surequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar in Oostenrijk ga je naartoe?
Als je daar kan klettersteigen moet je dat zeker doen, is wel tof. Klim je gewoon tegen een berg op terwijl je gezekerd zit en als het niet lukt kan je je altijd opeisen aan de kabel. Moet je ook steeds over klikken enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan, ik kijk wel tegen een berg aan vanaf het balkon.
Je hebt daar wel een rodelbaan van 1,2km
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Euhmm, Salzburgerland geloof ik, not sure
Dat moet je me niet vragenquote:
Ik ben er 2 weken, dus zal wel van alles te doen zijn ja. Was ook zo'n waterpark, dat lijkt me wel vetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je daar kan klettersteigen moet je dat zeker doen, is wel tof. Klim je gewoon tegen een berg op terwijl je gezekerd zit en als het niet lukt kan je je altijd opeisen aan de kabel. Moet je ook steeds over klikken enzo
dan gaan we meeten en fifa spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet je me niet vragen
Zal zo even kijken voor je
Neukirchen am Grosvernediger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan gaan we meeten en fifa spelen
Ik zit aan de andere kant van die bergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neukirchen am Grosvernediger.
Kan verkeerd geschreven hebben
Jij fixt die foto's even tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van die bergBij saalbach.
Je moet sowieso naar die dierentuin aan de rand van de Grossglockner
M'n pa zei wel iets over een groot natuurpark ja, hij zal deze wel bedoelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van die bergBij saalbach.
Je moet sowieso naar die dierentuin aan de rand van de Grossglockner
nee je zit vlakbij nationalpark Hohe Tauern, dat bedoelde ie denk ik. Zeker ook een bezoekje waardquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n pa zei wel iets over een groot natuurpark ja, hij zal deze wel bedoelen
Autistjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee je zit vlakbij nationalpark Hohe Tauern, dat bedoelde ie denk ik. Zeker ook een bezoekje waard![]()
En je rijdt waarschijnlijk door Taxenbach heen, daar kom ik al 14 jaar
Zal wel even kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee je zit vlakbij nationalpark Hohe Tauern, dat bedoelde ie denk ik. Zeker ook een bezoekje waard![]()
En je rijdt waarschijnlijk door Taxenbach heen, daar kom ik al 14 jaar
We zitten nu op 7 man. denk dat ik vandaag gewoon even afwacht, en dan eens schema ga maken.quote:
Ik heb duidelijkheid altijd hoog in het vaandel staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die laatste zin ook steeds herhalen hč
Ik ook niet en het irriteert me mateloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan niet meer scrollen in de webapp
Ja, maar wil vandaag nog wel even afwachten, niet iedereen heeft op fok gekeken natuurlijk nog vandaag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar het was dus K.O?
Dan speel ik vandaag en morgen zoveel mogelijk potjes
Ja, misschien even wat mensen DM'en die wel mee willen doen. Niet iedereen leest terug namelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar wil vandaag nog wel even afwachten, niet iedereen heeft op fok gekeken natuurlijk nog vandaag.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef Tim86 het volgende:
lol, dacht dat het aan mij lag..fucking irritant.
Laat me raden, jullie gebruiken ook Google Chrome?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik was al bang dat het aan mijn muis lag
kut ding
jepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden, jullie gebruiken ook Google Chrome?
Daar ligt het dus aan, het werkt niet meer sinds de laatste update. In IE kun je nog wel gewoon scrollen.quote:
welke update? Het werkt hier niet meer sinds vandaagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar ligt het dus aan, het werkt niet meer sinds de laatste update. In IE kun je nog wel gewoon scrollen.
De update van chrome.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke update? Het werkt hier niet meer sinds vandaag
Je snapt hem niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zo heeft iemand zijn team genoemd.
Dit soort muziek draaien ze helemaal niet hier in de recreatie ruimte , dacht dat hij Barry Badpak zelf verzonnen hadquote:
nee hij is een eckte Leidenaar jonguhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit soort muziek draaien ze helemaal niet hier in de recreatie ruimte , dacht dat hij Barry Badpak zelf verzonnen had
Je wilt meteen verliezen ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:13 schreef OmniRocket het volgende:
Ik hoop dat ik tegen GJE, Toefjes moet spelen
Moet wel lukken. Zit pas sinds januari op de xbox maar ben de 1100 wins al gepasseerd maar heb ook een half jaar niet kunnen spelen vanwege disconnectsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga proberen de 1000 wins te halen voordat FUT13 uitkomt. Maar dan moet ik nog wel wat inhalen want ik heb nu minder wins dan we hier aan topics hebben. Ik heb nu 860 wins en we zitten nu op 880 topics
ik heb er pas 220 ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Zit pas sinds januari op de xbox maar ben de 1100 wins al gepasseerd maar heb ook een half jaar niet kunnen spelen vanwege disconnects
Waarom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:13 schreef OmniRocket het volgende:
Ik hoop dat ik tegen GJE, Toefjes moet spelen
jij moet toefjes DM'en broeder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil ook meedoen, benader mij broeder!
Jij stond alquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Akkoord, reeds gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jij moet toefjes DM'en broeder.
Had al 2 keer neergezet dat een DM het beste werkt, maar had je aanmelding in het forum al gelezen. Nogmaals: het komt heel sporadisch wel eens voor dat ik iets anders doe dan fokken. In dat geval kan ik aanmeldingen in het forum niet lezen, want de topics gaan soms zo hard dat ik niet alles lees.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
Daarom voor de zekerheid een DM gestuurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had al 2 keer neergezet dat een DM het beste werkt, maar had je aanmelding in het forum al gelezen. Nogmaals: het komt heel sporadisch wel eens voor dat ik iets anders doe dan fokken. In dat geval kan ik aanmeldingen in het forum niet lezen, want de topics gaan soms zo hard dat ik niet alles lees.
Die announcement trailer was echt geniaal:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze ga ik binnenkort wel even halen![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die announcement trailer was echt geniaal:
Ik ga zo de stad inquote:
Slechte OS.. Kromo dan maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
En weer een judoka eruit
Wat een flop.
Kromo 2x, Adelinde Cornelissen, Dressuurteam, Dorian van Rijsselberghe, Marit Bouwmeester, Hockeyvrouwen etc er is nog wel perspectiefquote:
Ik ga niet hele dagen spelen en ik win ook lang niet alles. Net ook weer verloren van de irritantste tegenstander ooit, hij krijgt een gelukkige penalty bij 0-0 stand en daarna scoorde hij nog 2x. Vervolgens maak ik 3-1 en daarna ging hij achterin rondspelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Zit pas sinds januari op de xbox maar ben de 1100 wins al gepasseerd maar heb ook een half jaar niet kunnen spelen vanwege disconnects
Dat betrof een verkeerde interpretatie van een opmerking van onze vriend Geeftjeenergie. Deze zei dat hij de beschikking had over een ps3 op zijn vakantieadres, maar deze is al aanwezig en wordt dus niet meegenomen!quote:
Slim hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als je gemiddeld 100 km per uur rijdt ben je er binnen 12 uur.
zaterdagquote:
we rijden door Duitsland he. Eerder 160 gemiddeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als je gemiddeld 100 km per uur rijdt ben je er binnen 12 uur.
Ho ho ho, wat voor een auto rijd jij dan wel niet kev?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zaterdag
[..]
we rijden door Duitsland he. Eerder 160 gemiddeld.
Mijn vader rijdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ho ho ho, wat voor een auto rijd jij dan wel niet kev?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee die bestaat niet!
Oh kut, sorry GJE..
maar bij welke club?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man schijnt volgend jaar weer in FUT te zitten.
Misschien moet ik maar wat opbiechten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
De gemiddelde gamer is 30 jaar en de helft is vrouw. Ik ben een man en 18 jaar dus diegene die na mij post is 42 jaar en een vrouw
Klopt, spelletjes op tablets/smartphones tellen ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ze rekenen waarschijnlijk ook 'gamers' mee die farmville spelen etc
Je bent een mongool met een afwijking? IK WIST HET!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar wat opbiechten..
Gezien je voetbalverstand zou het best kunnen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar wat opbiechten..
Ik en Quel proberen nog voor het evenwicht te zorgen, echter, jullie verzieken het allemaal. Het is duidelijk: Ik wijk niet af: Jullie wijken allemaal afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
De gemiddelde gamer is 30 jaar en de helft is vrouw. Ik ben een man en 18 jaar dus diegene die na mij post is 42 jaar en een vrouw
Ik help niet mee met evenwicht?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik en Quel proberen nog voor het evenwicht te zorgen, echter, jullie verzieken het allemaal. Het is duidelijk: Ik wijk niet af: Jullie wijken allemaal af
Ik stel voor dat we proberen van dit topic een afspiegeling van de samenleving te maken. Er zullen dus een hoop mensen omgebouwd moeten worden en een deel verwijderd, eventueel een ander kleurtje en geloof zou nog een uitweg kunnen zijn voor een aantal jongerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik en Quel proberen nog voor het evenwicht te zorgen, echter, jullie verzieken het allemaal. Het is duidelijk: Ik wijk niet af: Jullie wijken allemaal af
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud je bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik help niet mee met evenwicht?
Is quel zo oud of vergeet je mij?
27, en dat is ouder dan Quel denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud je bent?
Ieeeh pedo!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
27, en dat is ouder dan Quel denk ik
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
27, en dat is ouder dan Quel denk ik
Ik ben katholiek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we proberen van dit topic een afspiegeling van de samenleving te maken. Er zullen dus een hoop mensen omgebouwd moeten worden en een deel verwijderd, eventueel een ander kleurtje en geloof zou nog een uitweg kunnen zijn voor een aantal jongeren
Nederlands mondeling, word al bang als ik eraan terugdenk ....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Wie weet er nog goede literatuurboeken uit de volgende periodes:
Renaissance (Toefjes' jeugd)
Romantiek
1880-1945
en een poëziebundel en een boek dat verfilmd is?
Maar weet je ook nog leuke boeken voor deze stromingen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nederlands mondeling, word al bang als ik eraan terugdenk ....
Ik moet zo weg, rond 4 uur ben ik er weer. Dan kan ik je wel mijn referaten sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar weet je ook nog leuke boeken voor deze stromingen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, rond 4 uur ben ik er weer. Dan kan ik je wel mijn referaten sturen.
Doe je niet mee met het toernooi?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef wieisboos het volgende:
BF3 besteld, totaal geen zin meer in Fifa de laatste tijd en heb ook al GTA IV voor de 5e keer uitgespeeldhet is wachten op Fifa 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |