Ik begreep eerst dat je een nieuw lichaamdeel had gekregen toen ik verder lasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Relaties heb ik geen kaas van gegeten, maar ik heb sinds kort een nieuw hoofd. Ik heb het A-woord niet genoemd. Ze kan uit mijn inschaling en het verslag van mijn vorige functioneringsgesprek wel opmaken dat ik met bepaalde dingen moeite heb.
Het is als de tekst van een bekend nummer van Alanis Morissette.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is als regen op je trouwdag, een gratis ritje als je al betaald had, of een goed advies wat je niet opvolgde.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is als de tekst van een bekend nummer van Alanis Morissette.
Ja, vind je niet?quote:
quote:
Niet met alles. Ligt ook een beetje aan de tijdspan/leeftijd, zo is ieder nummer van iedere artiest dat vrij bekend is voor iemand wel iets speciaals, een herinnering aan dit of dat. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Jagged Little Pill is een geweldig album, daarna is het niet veel soeps.quote:
Dank je wel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:07 schreef Nijna het volgende:
Veel plezier! Nog nooit gedaan en mij krijgen ze zo'n ding ook niet in, brrrr. Maar het schijnt wel heel gaaf te zijn!
Oh, dat zou ook nog weleens kunnen inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het op die hoogte sowieso een paar graden koeler.
Ja daar zat ik ook aan te denken idd.. Het heet ook niet voor niets een heteluchtballon, die machines leveren een beste vlam/hitte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Bovenin is het windstil, maar die brander is verrekes heet
Was wel super super tof
ik heb wat plaatjes geschoten met m'n telefoon van het opstijgen en mijn vrouw heeft veel foto's genomen met de digitale spiegelreflex. Maar die laatste moeten we nog even gaan uitzoekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken idd.. Het heet ook niet voor niets een heteluchtballon, die machines leveren een beste vlam/hitte.
Lijkt me wel een bijzondere ervaring. Heb je mooie luchtfoto's gemaakt?
Wat wil je weten? Zou mezelf dan 'ervaringsdeskundige' willen noemen (vorige relatie 3.5 jaar, nu ruim 5 jaar relatie bijna 1 jaar getrouwd)quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zou eigenlijk veel meer willen weten over het fenomeen relaties en autisme, maar daar niet heel veel onderzoek naar gedaan. Ik heb:
Asperger meets girl
Asperger-syndroom en seksualiteit
En nog wat algemene boeken over autisme. Ik snap natuurlijk wel dat autisme bij iedereen anders is, en dat het daarom lastig is om een uniforme oplossing te formuleren. Toch kan ik baat hebben bij meerdere invalshoeken en ervaringen. Wie weet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |