abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115724434
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Relaties heb ik geen kaas van gegeten, maar ik heb sinds kort een nieuw hoofd. Ik heb het A-woord niet genoemd. Ze kan uit mijn inschaling en het verslag van mijn vorige functioneringsgesprek wel opmaken dat ik met bepaalde dingen moeite heb.
Ik begreep eerst dat je een nieuw lichaamdeel had gekregen toen ik verder las :D
pi_115730079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is als regen op je trouwdag, een gratis ritje als je al betaald had, of een goed advies wat je niet opvolgde.
Het is als de tekst van een bekend nummer van Alanis Morissette.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115730168
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is als de tekst van een bekend nummer van Alanis Morissette.
_O- Zou het? Wat ironisch :o
-weg-
pi_115730250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef Auti het volgende:

[..]

_O- Zou het? Wat ironisch :o
Ja, vind je niet?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115730338
Gelukkig is Alanis erg slecht.
pi_115730427
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, vind je niet?
:D

quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
Niet met alles. Ligt ook een beetje aan de tijdspan/leeftijd, zo is ieder nummer van iedere artiest dat vrij bekend is voor iemand wel iets speciaals, een herinnering aan dit of dat. Als je begrijpt wat ik bedoel.
-weg-
pi_115730439
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
Jagged Little Pill is een geweldig album, daarna is het niet veel soeps.
pi_115730609
Hoi :)

Hier is meer leven.
pi_115730650
Crossposting ftw? Gaan ze niet blij mee zijn, mag geen SC zijn hier heh.. Of misschien af en toe. Is dat dan nu?
-weg-
pi_115730722
Het moet natuurlijk binnen de perken blijven
pi_115730788
Geef die 6 posters wat ruimte.
pi_115730926
Er is altijd nog ons IRC kanaal, maar ik ben meestal (zoals nu) met tig dingen tegelijk bezig en dan is IRC te direct.
-weg-
pi_115731406
Neemt niet weg dat je hier natuurlijk altijd wel je ei kwijt kan als je ff zoek zit.
-weg-
pi_115744933
Vanavond ballonvaren :)

Was een kado van m'n zwager voor 'ons trouwen' vorig jaar en nu is het eindelijk zo ver.
Strontnerveus natuurlijk, maar goed... ben benieuwd.
pi_115748525
Veel plezier! Nog nooit gedaan en mij krijgen ze zo'n ding ook niet in, brrrr. Maar het schijnt wel heel gaaf te zijn!
Fake it till you make it...
pi_115749526
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:07 schreef Nijna het volgende:
Veel plezier! Nog nooit gedaan en mij krijgen ze zo'n ding ook niet in, brrrr. Maar het schijnt wel heel gaaf te zijn!
Dank je wel!
Ook nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd :D
pi_115750055
Leuk zeg. :)

Veel plezier!

Het koelt nu al wat af in het land, dus denk dat je het vanavond niet heel warm zult krijgen.
pi_115751440
Volgens mij is het op die hoogte sowieso een paar graden koeler.
pi_115751696
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het op die hoogte sowieso een paar graden koeler.
Oh, dat zou ook nog weleens kunnen inderdaad. :P

Mijn hersens zijn aangetast door deze warmte...
pi_115761038
Bovenin is het windstil, maar die brander is verrekes heet :D

Was wel super super tof :D
pi_115772106
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Bovenin is het windstil, maar die brander is verrekes heet :D

Was wel super super tof :D
Ja daar zat ik ook aan te denken idd.. Het heet ook niet voor niets een heteluchtballon, die machines leveren een beste vlam/hitte.
Lijkt me wel een bijzondere ervaring. Heb je mooie luchtfoto's gemaakt?
-weg-
pi_115772223
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 06:19 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook aan te denken idd.. Het heet ook niet voor niets een heteluchtballon, die machines leveren een beste vlam/hitte.
Lijkt me wel een bijzondere ervaring. Heb je mooie luchtfoto's gemaakt?
ik heb wat plaatjes geschoten met m'n telefoon van het opstijgen en mijn vrouw heeft veel foto's genomen met de digitale spiegelreflex. Maar die laatste moeten we nog even gaan uitzoeken :)

wel meteen afgesproken met elkaar om het nog een keer te gaan doen.
pi_115773024
Ik zou eigenlijk veel meer willen weten over het fenomeen relaties en autisme, maar daar niet heel veel onderzoek naar gedaan. Ik heb:
Asperger meets girl
Asperger-syndroom en seksualiteit

En nog wat algemene boeken over autisme. Ik snap natuurlijk wel dat autisme bij iedereen anders is, en dat het daarom lastig is om een uniforme oplossing te formuleren. Toch kan ik baat hebben bij meerdere invalshoeken en ervaringen. Wie weet meer?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_115773176
Zo... dat is even een breinkraker op de maandagochtend, robuust.

Ik zelf zou dus weer heel analystisch te werk gaan. En het niet meteen focussen op ASS (hihi)
maar proberen om vrouwen te snappen. Het vrouwelijke wezen, hoe een vrouw denkt en doet.
En dan natuurlijk relaties en alles daarom heen die je ziet uit films of van vrienden en familie.
Maar dan moet je je ook weer gaan afvragen of er iets bestaat als een standaard relaties, nee dat bestaat niet. Want iedereen is anders ;)

Heb je Adam al gezien? http://www.imdb.com/title/tt1185836/
-weg-
pi_115773389
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zou eigenlijk veel meer willen weten over het fenomeen relaties en autisme, maar daar niet heel veel onderzoek naar gedaan. Ik heb:
Asperger meets girl
Asperger-syndroom en seksualiteit

En nog wat algemene boeken over autisme. Ik snap natuurlijk wel dat autisme bij iedereen anders is, en dat het daarom lastig is om een uniforme oplossing te formuleren. Toch kan ik baat hebben bij meerdere invalshoeken en ervaringen. Wie weet meer?
Wat wil je weten? Zou mezelf dan 'ervaringsdeskundige' willen noemen (vorige relatie 3.5 jaar, nu ruim 5 jaar relatie bijna 1 jaar getrouwd) :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')