abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:51:22 #121
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114985364
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:45 schreef ikjijallebei het volgende:
Kijk al die internetsukkeltjes overdreven lief doen tegen de TS om er stiekem nog een slaatje uit te willen slaan. :')___!

Na pagina 1 te hebben gelezen: eigen schuld en niet zeiken. Hij past blijkbaar niet bij jou.

Stom van hem btw, k had je gebruikt voor de seks voor zo lang t duurt.
Niet iedere vriendelijke reactie hoeft meteen te betekenen dat iemand er een slaatje uit wil slaan... Je hebt er uiteraard mensen bij maar dit vind ik wel heel erg simplistisch en ook zwartgallig gesteld als ik eerlijk mag zijn.
En tja, dat iemand niet bij je past weet je niet altijd van te voren. Zo kun je bijv. een prima LAT relatie met iemand hebben maar zodra je gaat samenwonen blijkt dat je helemaal niet met elkaar door 1 deur kan. Je leert elkaar pas echt kennen als 24/7 samenwoont natuurlijk. Dus ja, of het helemaal haar eigen schuld was weet ik niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:05:36 #122
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114985719
Awhh :* Dit gevoel gaat weer voorbij, succes ermee.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:24:56 #123
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_114990500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Niet iedere vriendelijke reactie hoeft meteen te betekenen dat iemand er een slaatje uit wil slaan...[B] Je hebt er uiteraard mensen bij maar dit vind ik wel heel erg simplistisch en ook zwartgallig gesteld als ik eerlijk mag zijn. [B]
En tja, dat iemand niet bij je past weet je niet altijd van te voren. Zo kun je bijv. een prima LAT relatie met iemand hebben maar zodra je gaat samenwonen blijkt dat je helemaal niet met elkaar door 1 deur kan. Je leert elkaar pas echt kennen als 24/7 samenwoont natuurlijk. Dus ja, of het helemaal haar eigen schuld was weet ik niet.
Welkom op FOK!

Uit haar posts vind ik dat je kunt concluderen dat het haar eigen schuld is ja.
pi_114991710
Verzonnen klachten :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:53:01 #125
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114991735
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:45 schreef ikjijallebei het volgende:
Kijk al die internetsukkeltjes overdreven lief doen tegen de TS om er stiekem nog een slaatje uit te willen slaan. :')___!

Na pagina 1 te hebben gelezen: eigen schuld en niet zeiken. Hij past blijkbaar niet bij jou.

Stom van hem btw, k had je gebruikt voor de seks voor zo lang t duurt.
Jij wel :')
Doei!
pi_114992422
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:44 schreef lieff5 het volgende:
Hij vindt mij te losjes en onserieus voor hem, dus ik ben niet serieus bezig qua studie, werk en te los met uitgaan, omgang met mannen. Daar kan ik het mee doen :') miss ook beter want dan passen we qua opvattingen ook niet bij elkaar
Je bent dus een slet
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:17:40 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114992875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is dit diezelfde jongen die meerdere keren aangaf dat hij het vervelend vond dat jij met meerdere mannen omging maar jij gewoon lekker daarmee doorging. En zelfs tegen hem zei dat hij ook gerust met andere vrouwen mocht daten maar het heel kut vond toen hij dat ook daadwerkelijk deed?
Die zal het vast geweest zijn. Goed dat die jongen haar wel door had. En dan afvragen waarom ze oppervlakkige mannen aantrekt :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114993318
TS lijkt mij een heerlijk geil dingetje. Stuur me aub een PM dat lijkt me geweldig
Eens met wat hierboven staat
pi_114994950
Gaat nooit over.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_114997527
Ik vind het een waardeloze openingspost van de TS. Volgens mij ben je gewoon vreemdgegaan.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_115015957
Wat ik me afvraag: wordt hier altijd zo raar gereageerd als in "slet" en "geil ding"? Het gaat toch gewoon om een klacht en daar dan weer een beetje leuk discussie over voeren? Niet iemand proberen te beledigen ofzo. Maar misschien is het wel normaal op fok want in andere topics gebeurde het af en toe ook :') maar ik persoonlijk vind het vreemd want ben heus geen slet of ook maar iets in die richting en jullie kennen mij niet eens.
pi_115016101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:20 schreef wise het volgende:
hopelijk niet pablo of georgios of fernando of Olibompapa uit een vreemdland he
Gewoon Nederlander hoor maar heeft ook niks met liefdesverdriet te maken :D tenzij je van de pablo's en de fernando's eerder verdrietig wordt haha:P
pi_115016113
Meh, je moet een beetje de reacties van de volwassenen van die van de kinders leren onderscheiden. Het is vanzelf een lastige situatie waarbij je zelf weet dat het je eigen schuld is, maar het blijft natuurlijk rottig voor je.

Maar wat kan er verder gezegd worden? Je zou op de man af met hem moeten praten, dat is de enige mogelijkheid.
pi_115016353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwah. Enerzijds begrijp ik dat je je als vrouw mooi, elegant en gewild wil voelen, maar anderzijds begrijp ik niet echt helemaal waarom je de behoefte hebt om rond te lopen met een (te) korte rok en inkijk terwijl je in een relatie zit. Waar is dat allemaal voor nodig, zeg maar.
Dat hoeft toch geen negatief doel te hebben. Als ik in een kort jurkje of rokje loop, ben ik echt niet uit op dat soort aandacht. Ik vind het gewoon fijn om er mooi bij te lopen in mooie kleding, ik houd van mode en bepaalde outfits uitproberen. Ik begrijp nooit waarom mensen dat raar vinden zodra je in een relatie zit. Dat ik mezelf mooi kleed (en dus enigszins bloot), maakt mijn liefde niet minder ofzo.
  Forum Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 21:03:45 #135
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115016503
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef lieff5 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch geen negatief doel te hebben. Als ik in een kort jurkje of rokje loop, ben ik echt niet uit op dat soort aandacht. Ik vind het gewoon fijn om er mooi bij te lopen in mooie kleding, ik houd van mode en bepaalde outfits uitproberen. Ik begrijp nooit waarom mensen dat raar vinden zodra je in een relatie zit. Dat ik mezelf mooi kleed (en dus enigszins bloot), maakt mijn liefde niet minder ofzo.
Laat je niet op de kast jagen, de jongens hier raken een beetje oververhit van je
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115016699
We all know that feel.
pi_115016747
Dit is toch KLB? Homo's.

Lekker voor je TS je zal eenzaam leven
And remember, respect is everything!
pi_115016839
En in KLB is het normaal dat als je een topic opent je wordt afgebrand of op trieste wijze wordt benaderd door mannen?
pi_115016941
En dat het mijn eigen schuld is. Goh. :') maar daarom kan ik me nog wel kut voelen. Hij is toch anders dan anderen. Maar ik ben pas 19, weet ook wel dat het weer overgaat. Voor nu is het gewoon kut en balen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:17:00 #140
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115017254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:59 schreef lieff5 het volgende:
Ik haal geen zelfvertrouwen uit complimenten op mn fotos van vreemde mannen op een forum eigenlijk :D eerder uit daadwerkelijke behaalde prestaties (denk aan studie) maar iedereen is anders ;)
Ook niet van een professioneel complimentengever? ;(
pi_115017426
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 21:20:05 (Niet doen) ]
And remember, respect is everything!
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 21:20:33 #142
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115017520
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef lieff5 het volgende:
En in KLB is het normaal dat als je een topic opent je wordt afgebrand of op trieste wijze wordt benaderd door mannen?
Nee. Dat zijn geen mannen. Dat zijn onzekere puisterige pubertjes die denken dat KLB een verkrachte versie van ONZ is.
F.K.A. SuperwormJim
pi_115018630
Hoe hier wordt gereageerd is bijna wel een apart KLB-topic waard. :')

Jezus. Doe toch even normaal. Die meid zit al niet lekker in haar vel.
pi_115018948
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb je R&P topic gelezen, je hebt dit aan jezelf te danken instabiele snol.
Dit.

Het maakt totaal niet uit hoe je je kleedt binnen een relatie, ik denk dat het juist goed is om je uitdagend te kleden als je al wat langer in een relatie zit, zo hou je de spanning er een beetje in. Hoe je het ook went of keert er komt een moment dat de sleur aanbreekt in een relatie.
Door uitdagende kleding, elkaar verrassen (uitjes, tripjes, seks), etc doorbreek je deze sleur. Maar het gaat er allemaal om hoe serieus je in een relatie staat. En zoals ik het las in jouw R&P topic was je vanaf het begin niet serieus met deze jongen (enkele maanden!) waardoor hij ook wat ging rotzooien, wat ik volkomen begrijpelijk vind.

Pas toen jij ontdekte dat andere dames ook geïnteresseerd waren in jouw seksbuddy begon jij je bezitterig te gedragen terwijl je ex zich zo niet naar jou toe mocht gedragen. Dit is ontzettende hypocriet - gelukkig heb je die zelfkennis nog wel - maar ook nog eens in en in triest. Dit bewijst maar weer hoe ontzettend labiel vrouwen kunnen zijn, zelfs wanneer ze niet in hun rode week zitten.

Het is allemaal je eigen fout, je bent nog te onvolwassen om een serieuze relatie aan te gaan, ik raad je dit zeer zeker af. De volgende relatie die je binnen nu en 3 jaar krijgt ga jij ook weer grandioos verpestten met puberaal gedrag. Wil je met 20 man neuken? Prima, doe het vooral, maar breek niet onnodig het hart van een jongen.
quote:
Sorry maar ik vind mezelf niet onvolwassen of kinderachtig. Ik ben 19 en geen 15 ofzo. Ik zie mijn contact met hem ook niet als een spelletje, ik vind hem oprecht een leuke jongen waar mogelijk meer in zit. Ik ben ook echt niet oppervlakkig, ten eerste is hij ook nog eens niet zo mooi (gemiddeld) en heeft geen mooi lichaam (vind ik). Voorheen viel ik alleen maar op uiterlijk en bij hem ben ik verder gaan kijken. Ik vind hem niet lelijk maar niet super hot. En ja, ik ben dus wel vooruit gegaan op dat gebied.
Al het dik gedrukte heb je fout geantwoord, gefeliciteerd TS :) .
pi_115019279
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Dit.

Het maakt totaal niet uit hoe je je kleedt binnen een relatie, ik denk dat het juist goed is om je uitdagend te kleden als je al wat langer in een relatie zit, zo hou je de spanning er een beetje in. Hoe je het ook went of keert er komt een moment dat de sleur aanbreekt in een relatie.
Door uitdagende kleding, elkaar verrassen (uitjes, tripjes, seks), etc doorbreek je deze sleur. Maar het gaat er allemaal om hoe serieus je in een relatie staat. En zoals ik het las in jouw R&P topic was je vanaf het begin niet serieus met deze jongen (enkele maanden!) waardoor hij ook wat ging rotzooien, wat ik volkomen begrijpelijk vind.

Pas toen jij ontdekte dat andere dames ook geïnteresseerd waren in jouw seksbuddy begon jij je bezitterig te gedragen terwijl je ex zich zo niet naar jou toe mocht gedragen. Dit is ontzettende hypocriet - gelukkig heb je die zelfkennis nog wel - maar ook nog eens in en in triest. Dit bewijst maar weer hoe ontzettend labiel vrouwen kunnen zijn, zelfs wanneer ze niet in hun rode week zitten.

Het is allemaal je eigen fout, je bent nog te onvolwassen om een serieuze relatie aan te gaan, ik raad je dit zeer zeker af. De volgende relatie die je binnen nu en 3 jaar krijgt ga jij ook weer grandioos verpestten met puberaal gedrag. Wil je met 20 man neuken? Prima, doe het vooral, maar breek niet onnodig het hart van een jongen.

[..]

Al het dik gedrukte heb je fout geantwoord, gefeliciteerd TS :) .
Wat wil je hier nou mee bereiken?
pi_115019335
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Volgut het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou mee bereiken?
In het slipje van TS komen ^O^
pi_115019528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

In het slipje van TS komen ^O^
No serious, wat wil je met die post zeggen? Het is je eigen schuld en je bent onvolwassen, blabla. Het is haar eigen schuld, dat geeft ze zelf meerdere malen aan en ze is 19. Op je 19e denk je altijd dat je alles weet en dat je volwassen bent terwijl je dat niet bent. Over een paar jaar lacht ze hier om. :)
pi_115020055
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:47 schreef Volgut het volgende:

[..]

No serious, wat wil je met die post zeggen? Het is je eigen schuld en je bent onvolwassen, blabla. Het is haar eigen schuld, dat geeft ze zelf meerdere malen aan en ze is 19. Op je 19e denk je altijd dat je alles weet en dat je volwassen bent terwijl je dat niet bent. Over een paar jaar lacht ze hier om. :)
Dat ze zich niet zo labiel moet gedragen. En ik vertel haar dat ze een zelfbeeld heeft die in mijn ogen niet klopt. TS zal het er wel niet mee eens zijn, maar ik wil haar dit toch vertellen. En ik vind dat ze zich in dit, en haar R&P topic achterlijk gedraagt.
Ze jankt om een jongen die ze door haar eigen fouten en na meerdere kansen is kwijtgeraakt. En zij zegt dat ze niet oppervlakkig is en toch 20 sportschool types neuken terwijl er een leuke jongen voor haar klaar staat. Ga alsjeblieft weg man :') .
pi_115077818
Ik gedraag me niet labiel hoor. En ach, misschien moet ik ook gewoon geen serieuze relatie willen op mijn leeftijd. Ik ben 19, geen 29. Hij zei ook tegen mij dat ik in een fase zit waarin ik van alles uitprobeer en dat is ook wel een beetje zo. Ook zei hij dat ik het allemaal vooral moest uitproberen als ik het maar niet te gek maak en uitkijk :') :P en zonder hem. En ik voel me alweer een stuk beter eigenlijk, en dat gewoon door middel van leuke dingen ondernemen met vriendinnen. Hij wil helemaal niets meer van mij weten, pijnlijk, maar als ik bezig ben denk ik er niet eens meer aan. En zoals ik al zei: ik begrijp zijn keuze. Dus die verwijten hebben geen zin. Jammer dat ik hem kwijt ben maar ik weet wel dat als ik hem bij me had, ik zou moeten veranderen voor hem. Of hij zich aanpassen aan mij. En dat werkt ook niet, denk ik.
  Forum Admin vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:46:30 #150
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115077922
Veel plezier met losbandig zijn, dat serieuze komt nog wel
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')