abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:03:45 #276
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_115737445
Gaat de goede kant op in Zuid-Koerdistan!
Er worden steeds meer contacten gelegd, eerst het kopen van zware wapens (o.a. Apache's), ontmoetingen met Israëlische hoge officieren en nu weer met Duitsland.

Minister of Peshmarga Receives German Consul in Erbil

Today 8.8.2012 Shekh Jaafar shekh Mustafa minister of peshmarga received Rolf Olresh general consul of Federal Republic of Germany and accompanying delegation.

At the beginning of the meeting minister of peshmarga welcomed him and wished him continuity in his job.
Then issues of disputed areas discussed, minister of peshmarga presented a full explanation to the delegation about Agreements and covenants on how to move forces in these areas.

The Minister of Peshmerga also discussed the problem-solving and stated that we are with peaceful solutions in all shapes , deal with all problems according to the Constitution and respect the covenants, because Kurdistan region is part of federal government of Iraq and the Peshmerga forces is within the Iraqi army system.
pi_115737464
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:01 schreef computerprobleem het volgende:
US: High ranking Peshmerga officers participate in a course

[ afbeelding ]

At NPS institution, a delegation from high ranking Peshmerga officers including Jabar Yawar, participate in a course that deals with managing conflict and crisis during conflicts or wars.

The institution is located in California.

read full report here
wpeshmerge
21-01-2011 / 2011-04-18.
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:07:25 #278
344644 computerprobleem
pi_115737479
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

21-01-2011 / 2011-04-18.
Het gaat erom dat die contacten gelegd zijn & het hier nog niet gepost is.

En het heeft duidelijk effect gehad, want ze hadden het over Peshmerga troepenverplaatsing.

En raad eens wat er dit jaar gebeurd is, zoals we allemaal hebben gezien? Peshmerga hebben de betwiste gebieden voor het grootste deel ingenomen en 25,000 Peshmerga troepen staan op de grens met Irak & Zuid-Koerdistan ;).
pi_115737489
En reacties over verloren gebieden zijn vast nóg leuker om te lezen over een tijdje.
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:12:47 #280
344644 computerprobleem
pi_115737554
Hier strijden de Koerden dus tegen. Tegen onderdrukking van de landen die Koerdistan hebben ingenomen.

Hier zie je hoe Racistische, Ba'athiste HONDEN 4 jonge Koerdische mannen executeren en leuzen roepen als ''Peshmerga Honden'' en ''Lange leve Saddam''. PALESTIJNEN deden hier erg fanatiek aan mee (Saddam bracht Palestijnen over en zei dat de Koerden ''joden vrienden'' waren).

Hier zie je ook hoe de jongens weggehaald worden bij de familie, IN HET BIJZIJN VAN KLEINE KINDEREN EN VROUWEN.

Zuid-Koerdistan is nu bevrijd van deze achterlijke, barbaarse honden en nu wilt de Iraanse marionet Al-Maliki ZK weer overnemen, wat hem nooit zal lukken, want 5 miljoen Koerden staan gereed om dat achterlijke leger van hem compleet uit te roeien om gebeurtenissen zoals op deze video vast gelegegd te voorkomen.

Ook de PKK en de vrijheidsstrijders in Oost-Koerdistan, bezet door Iran en West-Koerdistan strijden tegen deze onderdrukking. Volgens die staten zijn het ''terroristen'', maar hier zie je dus wie de terroristen zijn. En nog zijn er mensen die de aanval van de VS op Irak als ''onrechtmatig'' verklaren. Trieste Ba'athist-lovers dat het zijn!

----------

NA DE EXECUTIE WORDEN DE HUIZEN VAN DE FAMILIES VERNIETIGD DOOR HET REGIME, ZOALS OOK OP DE VIDEO IS TE ZIEN!

------

IK ZAL DE VIDEO NIET POSTEN OMDAT HET NIET MAG VAN FOK!, AANGEZIEN ER MENSEN IN SNEUVELEN. MOCHT JE GEÏNTERESSEERD ZIJN (jullie vast niet, want anti-Koerden zijn niet vast niet geïnteresseerd in een filmpje waarin de Koerden onderdrukt worden, aangezien jullie altijd beweren dat ''Koerden gelijk behandeld worden'' etc. etc), KUN JE MIJ EEN DM STUREN!

------

De Ba'athisten in dit filmpje zijn van de Revolutionaire Garde. In de revolutie van 1991 zijn ze allemaal onthoofd / geëxecuteerd door families van de gesneuvelde Koerden. Het ging in de stad Slemani alleen al om ca. 1000 Ba'athisten die afgemaakt werden, in heel Zuid-Koerdistan om meer dan 4000.
pi_115737572
CP :')
🔒
pi_115737575
quote:
8s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Hier strijden de Koerden dus tegen. Tegen onderdrukking van de landen die Koerdistan hebben ingenomen.

Hier zie je hoe Racistische, Ba'athiste HONDEN 4 jonge Koerdische mannen executeren en leuzen roepen als ''Peshmerga Honden'' en ''Lange leve Saddam''. PALESTIJNEN deden hier erg fanatiek aan mee (Saddam bracht Palestijnen over en zei dat de Koerden ''joden vrienden'' waren).

Hier zie je ook hoe de jongens weggehaald worden bij de familie, IN HET BIJZIJN VAN KLEINE KINDEREN EN VROUWEN.

Zuid-Koerdistan is nu bevrijd van deze achterlijke, barbaarse honden en nu wilt de Iraanse marionet Al-Maliki ZK weer overnemen, wat hem nooit zal lukken, want 5 miljoen Koerden staan gereed om dat achterlijke leger van hem compleet uit te roeien om gebeurtenissen zoals op deze video vast gelegegd te voorkomen.

Ook de PKK en de vrijheidsstrijders in Oost-Koerdistan, bezet door Iran en West-Koerdistan strijden tegen deze onderdrukking. Volgens die staten zijn het ''terroristen'', maar hier zie je dus wie de terroristen zijn. En nog zijn er mensen die de aanval van de VS op Irak als ''onrechtmatig'' verklaren. Trieste Ba'athist-lovers dat het zijn!

----------

NA DE EXECUTIE WORDEN DE HUIZEN VAN DE FAMILIES VERNIETIGD DOOR HET REGIME, ZOALS OOK OP DE VIDEO IS TE ZIEN!

------

IK ZAL DE VIDEO NIET POSTEN OMDAT HET NIET MAG VAN FOK!, AANGEZIEN ER MENSEN IN SNEUVELEN. MOCHT JE GEÏNTERESSEERD ZIJN (jullie vast niet, want anti-Koerden zijn niet vast niet geïnteresseerd in een filmpje waarin de Koerden onderdrukt worden, aangezien jullie altijd beweren dat ''Koerden gelijk behandeld worden'' etc. etc), KUN JE MIJ EEN DM STUREN!
Gaat dit over het regime van Saddam?
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:17:03 #283
344644 computerprobleem
pi_115737589
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gaat dit over het regime van Saddam?
Dit gaat over het KOERDISCHE CONFLICT.

Dus het gaat over alle delen van Koerdistan en de Regimes die daar het land hebben ingenomen.
Saddam is nog lang geen verleden tijd, nog steeds zijn er Ba'athisten actief in de regering van Irak.

Sterker nog: een tijd geleden hebben een groep Ba'athisten Koerdische inwoners van de Koerdische stad Kirkuk aangevallen. Hierop hebben Peshmerga eenheden die wijk ingenomen en de desbetreffende Ba'athisten gevangen gezet. In de gevangenis zullen ze hen nog wel ''na behandeld'' hebben :Y.
pi_115737601
Gaat het over (het regime van) Saddam, ja of nee?
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:19:51 #285
344644 computerprobleem
pi_115737617
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:17 schreef zarGon het volgende:
Gaat het over (het regime van) Saddam, ja of nee?
Moeilijk hé, lezen?

O ja:

Turkse minister van Internationale Zaken / Affaires was in Colemberg. Hij was er om de Turkse militairen te feliciteren met het einde van de Vaste Maand.

Nadat hij klaar was, werd hij gestenigd door de Koerden in de stad (Colemberg = Koerdische stad).
Hij is hierop gevlucht naar een beveiligd gebouw van de overheid:

Claimen dat het ''Turkije'' is en dan nog bang zijn, gepantserde voertuigen & honderden militairen nodig hebben om je te beschermen :').
pi_115737646
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Moeilijk hé, lezen?
Je geeft geen antwoord. Dus nogmaals, gaat dat over (het regime) van Saddam? Ja of nee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 03:22:26 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:22:01 #287
344644 computerprobleem
pi_115737647
Kurds Reject Baghdad's Claim that ExxonMobil has Halted Projects in Kurdistan

ERBIL, Kurdistan Region — ExxonMobil, the world’s largest publicly owned oil and gas company, has recently acquired drilling permits from the Kurdistan Regional Government (KRG).

In a very short span of time, this has substantially increased the oil output of the Kurdistan Region.

However, the central government claims these permits are illegal as there still is no law on how the revenues are to be distributed. Thus, Baghdad has demanded the contracts be annulled and that foreign enterprises withdraw.

The office of Iraqi Deputy Prime Minister for Energy Hussain Shahristani stated this week that ExxonMobil had halted all projects with the KRG and would retreat from the region as the contracts had been signed without notice to Baghdad. ExxonMobil contradicted this statement by announcing that the Iraqi government had been informed and work would continue.

Tensions between ExxonMobil and Baghdad reached the point that the Iraqi Ministry of Oil sent a complaint to the U.S. government, which as of yet has not proved successful.

Currently, ExxonMobil is active in six locations in the Kurdistan Region. It was the first large oil company to invest in the region, followed by Chevron.

The KRG has issued as many as 50 drilling licenses, all deemed illegal by the central government. Currently, capacity is at 100,000 barrels a day, but is expected to become as high as a million within the next few years as experts estimate the extent of the resources in the region’s soil.

In an interview with Rudaw, geologist Dr. Iamar Xnsi said that there are an estimated 45 billion barrels of oil in the Kurdish territories, accounting for almost 4.5 percent of the earth’s oil resources, which is twice as much as those in the USA.

Rudaw

-------

Nu 4.5%, dat is zelfs EXCLUSIEF de olie in de Koerdische gebieden van Kirkuk & Khanaqin (daar bevinden zich nog eens 15 miljard vaten olie) en een groot deel v/d olie in Zuid-Koerdistan is nog niet eens ontdekt :s).
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:25:06 #288
344644 computerprobleem
pi_115737666
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord. Dus nogmaald, gaat dat over (het regime) van Saddam? Ja of nee?
Ik heb je een glashelder antwoord gegeven en mijn antwoord uitgelegd.
Dit topic in zijn geheel gaat niet over het regime van Saddam Hussein, ook niet enkel over de PKK, dit gaat over het Koerdische conflict. Daar hoort dat dus ook bij ja. Als je daar niet mee kunt leven, vertrek je maar.

De afgelopen 2 weken hebben jullie leugens kunnen vertellen en bijna niemand heeft die leugens tegen gesproken. Ik kom hier de waarheid vertellen, en lever FOTO'S EN VIDEO'S + BRONNEN als bewijs, in tegenstelling tot de Turkse overheid. Dat bevestigd wel dat jullie gehersenspoeld worden door de media. In Turkije is er niet eens persvrijheid, want niemand mag het gebied betreden.

Rarara, waarom zou dat toch zijn? Misschien omdat de Turkse regering geen gezichtsverlies wil lijden omdat het leger daar vernederd is? Dat zal het wel zijn ja.
pi_115737672
Mocht je me willen negeren en geen antwoord willen geven: kijk niet vreemd op als ik berichten post tussen 2003 en 2012. Ik pak het wel mooi in.

Houd het actueel en vervuil eigen topic niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 03:35:15 (verpak -> pak.) ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:26:54 #290
344644 computerprobleem
pi_115737676
Zuid-Koerdistan maakt zich gereed om de betwiste gebieden in te nemen, want er wordt steeds meer in die gebieden geïnvesteerd, Peshmerga troepen stationeren zich en nu zorgt de Koerdische overheid ook voor de infrastructuur, o.a. levering van elektriciteit.

Kurdistan exports electricity to Tuz Khurmatu

ERBIL, Aug.15 (AKnews)- Under an order by Kurdistan President Massoud Barzani, Ministry of Electricity has began exporting 10 megawatts of electricity to the disputed Tuz Khurmatu parish in Salahaddin province.

The power is being exported to the parish since Tuesday 12.00 p.m., said a statement published on Ministry's website.

This step is taken due to "feeling responsible for the residents of the disputes areas," the statement said.

A delegation from the disputed parish, which is home to Arabs, Kurds and Turkmans, visited Barzani in July and sought his assistance for resolving the issues over lack of basic services in the parish.

The statement by Ministry of Electricity said immediately after the meeting the Ministry was asked to sort out how 10mw can be exported to the parish.

Kurdistan is reaching self-sufficiency in electricity generation and has begun the first steps for exporting power.

Last year Kurdistan Regional Government (KRG) agreed to sell 200mw to the disputed Kirkuk province before it reaches an agreement with Nineveh province for exporting 50mw daily.

http://www.aknews.com/en/aknews/2/322015/
pi_115737698
Ik en vertrekken? Ik geef je eerder gelijk in een dicussie dan dat ik vertrek.

Verder vind ik het opmerkelijk dat je zo voorbarig kunt reageren. Maakt het later alleen maar moeilijker voor jou. Je lacht nu dan wel, maar vergeet niet dat er in de 30 jaar dat PKK er is niets veranderd is aan de grenzen van Turkije. Gevalletje wie het laatst lacht, lacht het hardst. Daarom maak je ook geen indruk op me met de bovenstaande posts.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 03:33:26 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:41:13 #292
344644 computerprobleem
pi_115737830
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
Ik en vertrekken? Ik geef je eerder gelijk in een dicussie dan dat ik vertrek.

Verder vind ik het opmerkelijk dat je zo voorbarig kunt reageren. Maakt het later alleen maar moeilijker voor jou. Je lacht nu dan wel, maar vergeet niet dat er in de 30 jaar dat PKK er is niets veranderd is aan de grenzen van Turkije. Gevalletje wie het laatst lacht, lacht het hardst. Daarom maak je ook geen indruk op me met de bovenstaande posts.
Het Turkse leger is al lang vernederd. Het feit dat je aangeeft at ze al 30 jaar bezig zijn, geeft aan hoe zwak en overschat het Turkse leger is. In 30 jaar tijd kunnen ze geen eind maken aan een groepering, waarvan ze claimen dat het 'weinig aanhang heeft' en door 'slechts een klein percentage van de Koerden gesteund worden'. Elke keer heeft het Turkse leger ''honderden'' of zelfs ''duizenden'' PKK vrijheidsstrijders 'gedood', maar na 30 jaar lopen er nog altijd duizenden rond en is er relatief gezien weinig veranderd in het leden aantal van de PKK. Het Turkse leger daarentegen, heeft gezichtsverlies opgelopen en de Turkse staat heeft enorme problemen in het Oosten ''van het land''.
En niet alleen daar, maar eigenlijk overal waar er Koerden wonen en die hun vrijheid eisen, waar ze als mensen recht op hebben, maar die geweigerd worden door de Turkse staat. De PKK heeft in de loop ter tijd meer aanhang gekregen en is veel georganiseerder geworden. Dankzij de PKK heeft het Koerdische conflict bekendheid gekregen en is de Turkse staat onder druk gezet om meer vrijheid te geven aan de Koerdische bevolking, in plaats van hen te discrimineren en te onderdrukken (dat laatste gebeurt trouwens nog steeds). Daarbij komt ook nog dat de PKK, een organisatie van een beperkt aantal leden, erin is geslaagd om met minimale wapens (vooral vergeleken met het Turkse leger) het Turkse leger er continu van langs te geven.
pi_115737847
Overigens begrijp ik ook niet dat je nog steeds denkt dat geweld de oplossing is. Maar goed, wees trots op de mannen met geweren, misschien lukt het ze in het komende 30 jaar wel om voortgang te boeken. Let wel, Irak is een gebroken land en daardoor niet vergelijkbaar met Turkije.

Wapens lossen niets op, dat moet je wel weten na alles wat Turkije heeft getracht klaar te krijgen door middel van wapens
pi_115737876
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het Turkse leger is al lang vernederd. Het feit dat je aangeeft at ze al 30 jaar bezig zijn, geeft aan hoe zwak en overschat het Turkse leger is. In 30 jaar tijd kunnen ze geen eind maken aan een groepering, waarvan ze claimen dat het 'weinig aanhang heeft' en door 'slechts een klein percentage van de Koerden gesteund worden'. Elke keer heeft het Turkse leger ''honderden'' of zelfs ''duizenden'' PKK vrijheidsstrijders 'gedood', maar na 30 jaar lopen er nog altijd duizenden rond en is er relatief gezien weinig veranderd in het leden aantal van de PKK. Het Turkse leger daarentegen, heeft gezichtsverlies opgelopen en de Turkse staat heeft enorme problemen in het Oosten ''van het land''.
En niet alleen daar, maar eigenlijk overal waar er Koerden wonen en die hun vrijheid eisen, waar ze als mensen recht op hebben, maar die geweigerd worden door de Turkse staat. De PKK heeft in de loop ter tijd meer aanhang gekregen en is veel georganiseerder geworden. Dankzij de PKK heeft het Koerdische conflict bekendheid gekregen en is de Turkse staat onder druk gezet om meer vrijheid te geven aan de Koerdische bevolking, in plaats van hen te discrimineren en te onderdrukken (dat laatste gebeurt trouwens nog steeds). Daarbij komt ook nog dat de PKK, een organisatie van een beperkt aantal leden, erin is geslaagd om met minimale wapens (vooral vergeleken met het Turkse leger) het Turkse leger er continu van langs te geve
Je beseft nu dus nog steeds niet dat geweld niet de juiste manier is? Je denkt dat het andersom (de PKK) wel lukt?

Dat ik bepaalde delen van je post niet tegenspreek betekent overigens niet dat ik het met je eens ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 03:47:42 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 04:01:22 #295
344644 computerprobleem
pi_115737994
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je beseft nu dus nog steeds niet dat geweld niet de juiste manier is? Je denkt dat het andersom (de PKK) wel lukt?

Dat ik bepaalde delen van je post niet tegenspreek betekent overigens niet dat ik het met je eens ben.
De PKK heeft een tijd geleden een delegatie gestuurd om vrede te BESPREKEN.
Ze werden door de Koerdische bevolking met vreugde ontvangen, maar de Turkse overheid gaf de opdracht om hen op te pakken en in de gevangenis te stoppen. Want zij ''spreken niet met terroristen''. De Turkse overheid is dus DUIDELIJK de agressor. Ze willen niets horen over VREDE, want ze voeren liever oorlog. Meerdere malen heeft de PKK (vooral in 2007-2009) het staakt het vuren aangekondigd, maar deze werd elke keer verbroken door het TURKSE leger.
pi_115738203
Bronnen.
pi_115738394
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 04:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Meerdere malen heeft de PKK (vooral in 2007-2009) het staakt het vuren aangekondigd, maar deze werd elke keer verbroken door het TURKSE leger.
Ik gebruik Rudaw, de Koerdische bron die jijzelf net ook hebt gebruikt, als bron:
quote:
PKK slaat toe ondanks staakt-het-vuren

Accent 29 april 2009 – Dit keer hadden de suggestieve berichtgevingen in de Turkse media gelijk. Het was de PKK die ondanks het zelf afgekondigde staakt-het-vuren tot 1 juni vanochtend tien soldaten om het leven bracht.

(...)

Bron: http://rudaw.nl/?p=1601.
En dan zeg ik nog niets over de eenzijdigheid van het staakt-het-vuren in de afgelopen jaren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 05:32:22 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 06:03:06 #298
344644 computerprobleem
pi_115738471
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef zarGon het volgende:
Bronnen.
Die zal ik binnenkort eens even opzoeken en jou de mond keihard snoeren.
pi_115738477
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 06:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Die zal ik binnenkort eens even opzoeken en jou de mond keihard snoeren.
Zoek dan ook meteen een bron op voor je onderstaande bewering.
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?

Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geef eens een bron voor je bewering over 30 omgekomen kinderen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 06:04:36 #300
344644 computerprobleem
pi_115738479
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 05:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik gebruik Rudaw, de Koerdische bron die jijzelf net ook hebt gebruikt, als bron:

[..]

En dan zeg ik nog niets over de eenzijdigheid van het staakt-het-vuren in de afgelopen jaren.
Typisch Turks weer hoor. Waarom kopieer en plak je niet alles?

''Uit wraak voor de arrestatiegolf tegen parlementspartij DTP, het doden van burgers in Colemerg en Amara en de militaire operaties. ''

http://rudaw.nl/?p=1601

De Turken hebben het dus over zichzelf geroepen door hun onderdrukkende partijken voort te zetten en het doden van Koerdische burgers.

Waarom laat je dat stuk niet zien? Als je een Koerdische bron gebruikt, gebruik hem dan correct
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')