21-01-2011 / 2011-04-18.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:01 schreef computerprobleem het volgende:
US: High ranking Peshmerga officers participate in a course
[ afbeelding ]
At NPS institution, a delegation from high ranking Peshmerga officers including Jabar Yawar, participate in a course that deals with managing conflict and crisis during conflicts or wars.
The institution is located in California.
read full report here
wpeshmerge
Het gaat erom dat die contacten gelegd zijn & het hier nog niet gepost is.quote:
Gaat dit over het regime van Saddam?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Hier strijden de Koerden dus tegen. Tegen onderdrukking van de landen die Koerdistan hebben ingenomen.
Hier zie je hoe Racistische, Ba'athiste HONDEN 4 jonge Koerdische mannen executeren en leuzen roepen als ''Peshmerga Honden'' en ''Lange leve Saddam''. PALESTIJNEN deden hier erg fanatiek aan mee (Saddam bracht Palestijnen over en zei dat de Koerden ''joden vrienden'' waren).
Hier zie je ook hoe de jongens weggehaald worden bij de familie, IN HET BIJZIJN VAN KLEINE KINDEREN EN VROUWEN.
Zuid-Koerdistan is nu bevrijd van deze achterlijke, barbaarse honden en nu wilt de Iraanse marionet Al-Maliki ZK weer overnemen, wat hem nooit zal lukken, want 5 miljoen Koerden staan gereed om dat achterlijke leger van hem compleet uit te roeien om gebeurtenissen zoals op deze video vast gelegegd te voorkomen.
Ook de PKK en de vrijheidsstrijders in Oost-Koerdistan, bezet door Iran en West-Koerdistan strijden tegen deze onderdrukking. Volgens die staten zijn het ''terroristen'', maar hier zie je dus wie de terroristen zijn. En nog zijn er mensen die de aanval van de VS op Irak als ''onrechtmatig'' verklaren. Trieste Ba'athist-lovers dat het zijn!
----------
NA DE EXECUTIE WORDEN DE HUIZEN VAN DE FAMILIES VERNIETIGD DOOR HET REGIME, ZOALS OOK OP DE VIDEO IS TE ZIEN!
------
IK ZAL DE VIDEO NIET POSTEN OMDAT HET NIET MAG VAN FOK!, AANGEZIEN ER MENSEN IN SNEUVELEN. MOCHT JE GEÏNTERESSEERD ZIJN (jullie vast niet, want anti-Koerden zijn niet vast niet geïnteresseerd in een filmpje waarin de Koerden onderdrukt worden, aangezien jullie altijd beweren dat ''Koerden gelijk behandeld worden'' etc. etc), KUN JE MIJ EEN DM STUREN!
Dit gaat over het KOERDISCHE CONFLICT.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat dit over het regime van Saddam?
Moeilijk hé, lezen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:17 schreef zarGon het volgende:
Gaat het over (het regime van) Saddam, ja of nee?
Je geeft geen antwoord. Dus nogmaals, gaat dat over (het regime) van Saddam? Ja of nee?quote:
Ik heb je een glashelder antwoord gegeven en mijn antwoord uitgelegd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord. Dus nogmaald, gaat dat over (het regime) van Saddam? Ja of nee?
Het Turkse leger is al lang vernederd. Het feit dat je aangeeft at ze al 30 jaar bezig zijn, geeft aan hoe zwak en overschat het Turkse leger is. In 30 jaar tijd kunnen ze geen eind maken aan een groepering, waarvan ze claimen dat het 'weinig aanhang heeft' en door 'slechts een klein percentage van de Koerden gesteund worden'. Elke keer heeft het Turkse leger ''honderden'' of zelfs ''duizenden'' PKK vrijheidsstrijders 'gedood', maar na 30 jaar lopen er nog altijd duizenden rond en is er relatief gezien weinig veranderd in het leden aantal van de PKK. Het Turkse leger daarentegen, heeft gezichtsverlies opgelopen en de Turkse staat heeft enorme problemen in het Oosten ''van het land''.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
Ik en vertrekken? Ik geef je eerder gelijk in een dicussie dan dat ik vertrek.
Verder vind ik het opmerkelijk dat je zo voorbarig kunt reageren. Maakt het later alleen maar moeilijker voor jou. Je lacht nu dan wel, maar vergeet niet dat er in de 30 jaar dat PKK er is niets veranderd is aan de grenzen van Turkije. Gevalletje wie het laatst lacht, lacht het hardst. Daarom maak je ook geen indruk op me met de bovenstaande posts.
Je beseft nu dus nog steeds niet dat geweld niet de juiste manier is? Je denkt dat het andersom (de PKK) wel lukt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het Turkse leger is al lang vernederd. Het feit dat je aangeeft at ze al 30 jaar bezig zijn, geeft aan hoe zwak en overschat het Turkse leger is. In 30 jaar tijd kunnen ze geen eind maken aan een groepering, waarvan ze claimen dat het 'weinig aanhang heeft' en door 'slechts een klein percentage van de Koerden gesteund worden'. Elke keer heeft het Turkse leger ''honderden'' of zelfs ''duizenden'' PKK vrijheidsstrijders 'gedood', maar na 30 jaar lopen er nog altijd duizenden rond en is er relatief gezien weinig veranderd in het leden aantal van de PKK. Het Turkse leger daarentegen, heeft gezichtsverlies opgelopen en de Turkse staat heeft enorme problemen in het Oosten ''van het land''.
En niet alleen daar, maar eigenlijk overal waar er Koerden wonen en die hun vrijheid eisen, waar ze als mensen recht op hebben, maar die geweigerd worden door de Turkse staat. De PKK heeft in de loop ter tijd meer aanhang gekregen en is veel georganiseerder geworden. Dankzij de PKK heeft het Koerdische conflict bekendheid gekregen en is de Turkse staat onder druk gezet om meer vrijheid te geven aan de Koerdische bevolking, in plaats van hen te discrimineren en te onderdrukken (dat laatste gebeurt trouwens nog steeds). Daarbij komt ook nog dat de PKK, een organisatie van een beperkt aantal leden, erin is geslaagd om met minimale wapens (vooral vergeleken met het Turkse leger) het Turkse leger er continu van langs te geve
De PKK heeft een tijd geleden een delegatie gestuurd om vrede te BESPREKEN.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je beseft nu dus nog steeds niet dat geweld niet de juiste manier is? Je denkt dat het andersom (de PKK) wel lukt?
Dat ik bepaalde delen van je post niet tegenspreek betekent overigens niet dat ik het met je eens ben.
Ik gebruik Rudaw, de Koerdische bron die jijzelf net ook hebt gebruikt, als bron:quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Meerdere malen heeft de PKK (vooral in 2007-2009) het staakt het vuren aangekondigd, maar deze werd elke keer verbroken door het TURKSE leger.
En dan zeg ik nog niets over de eenzijdigheid van het staakt-het-vuren in de afgelopen jaren.quote:PKK slaat toe ondanks staakt-het-vuren
Accent 29 april 2009 – Dit keer hadden de suggestieve berichtgevingen in de Turkse media gelijk. Het was de PKK die ondanks het zelf afgekondigde staakt-het-vuren tot 1 juni vanochtend tien soldaten om het leven bracht.
(...)
Bron: http://rudaw.nl/?p=1601.
Die zal ik binnenkort eens even opzoeken en jou de mond keihard snoeren.quote:
Zoek dan ook meteen een bron op voor je onderstaande bewering.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die zal ik binnenkort eens even opzoeken en jou de mond keihard snoeren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?
Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens een bron voor je bewering over 30 omgekomen kinderen.
Typisch Turks weer hoor. Waarom kopieer en plak je niet alles?quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gebruik Rudaw, de Koerdische bron die jijzelf net ook hebt gebruikt, als bron:
[..]
En dan zeg ik nog niets over de eenzijdigheid van het staakt-het-vuren in de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |