Als dit geen neuken wordtquote:
Wij moeten elkaar ook eens bezoeken.quote:
je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar ook eens bezoeken.
Jij bent wielren-liefhebber toch?
Als je je mond erover houdt, DM ik je wie ik ben
je weet dat ik o.a. veel fiets ...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig
Tom Boonen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
je weet dat ik o.a. veel fiets ...![]()
Denk eens goed na!
Eddy Merckxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
je weet dat ik o.a. veel fiets ...![]()
Denk eens goed na!
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wij moeten elkaar ook eens bezoeken.
Jij bent wielren-liefhebber toch?
Als je je mond erover houdt, DM ik je wie ik ben
Van Hummel is een Nederlanderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van den broeck
Gilbert
Boonen
Van den bergh
Van hummel
Ik woon er gr grquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Das al akelig dicht bij me huis
Boonen al niet, die is van Balen en woont zogezegd in Monaco.quote:
De mooie kant van de stad... Sommige wijken lijken daar op sloppenwijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Rummikub het volgende:
[..]Vond het een mooie stad die week dat ik er in heb mogen rondlopen.
Waar woon jij? Afspreken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZ word ik het minst geaccepteerd. Ik ben vooral op mijn best in de fora Als Olympische zomerspelen en Tour de France
Ben alleen in het (oude) centrum geweest, en de weg van de camping naar het centrum.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De mooie kant van de stad... Sommige wijken lijken daar op sloppenwijken
Misschien met zijn 3-en afspreken?quote:
Yes! Maar je bent toch zeker zeker geen pedo he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef Yveske het volgende:
[..]
Misschien met zijn 3-en afspreken?
Gaan we trolltopics bedenken...
Ehm, ik heb twee dochtertjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Yes! Maar je bent toch zeker zeker geen pedo he?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Yveske het volgende:
[..]
Emma is 3 maanden, Julie is bijna 3 jaar
Ik heb sowieso niks meer te vertellen hier als enige manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
De mijne zijn beide 2. Dacht een speelkameraadje te hebben gevonder ervoor
Ach. Neuken tot je een boii hebt tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks meer te vertellen hier als enige man
Neuk een stuk minder sinds ik kinders heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach. Neuken tot je een boii hebt toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |