Dat is nergens gezegd. Maar het moet wel een beetje binnen de grenzen blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Ehhe het volgende:
Dus eigenlijk moet men gewoon maar geven, zonder vragen te stellen en anders oprotten.
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Ehhe het volgende:
Dus eigenlijk moet men gewoon maar geven, zonder vragen te stellen en anders oprotten.
nee, ook gewone tips zijn welkom, maar het gezeik kan achterwege blijven. Ik weet zelf ook wel datik anders had moeten handelen, maar de situatie blijft zoals hij nu is. daar kan ik ook niets meer aan veranderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Ehhe het volgende:
niet alles is een bash he. sommige dingen zijn gewoon relevante vragen en dat moet wel kunnen lijkt mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
nieuw topic, schone lei.
kappen met de grappen, wil je helpen, graag, wil je bashen, doe dat op iemand anders. ik vind het lastig genoeg om wéér om hulp te moeten vragen.
Dat dan weer wel. Maar dat gedram in het vorige topic werd gewoon irritant. Bashen is natuurlijk helemaal de bom op FOK! Mag best iets minderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
niet alles is een bash he. sommige dingen zijn gewoon relevante vragen en dat moet wel kunnen lijkt me
Op MP zoekt ze al rond, zegt ze...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:52 schreef mootie het volgende:
Op Mp etc. kun je gruwelijk veel gratis afhalen. En mocht je roken, dat is het eerste wat afgelopen moet zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Ehhe het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ook gewone tips zijn welkom, maar het gezeik kan achterwege blijven. Ik weet zelf ook wel datik anders had moeten handelen, maar de situatie blijft zoals hij nu is. daar kan ik ook niets meer aan veranderen.
Ik moet zeggen dat als de laatste zin waar is het dan toch lijkt of je het vaker hebt gedaan. Kwestie van talent dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
nieuw topic, schone lei.
kappen met de grappen, wil je helpen, graag, wil je bashen, doe dat op iemand anders. ik vind het lastig genoeg om wéér om hulp te moeten vragen.
Ik neem ook aan dat TS niet rookt als ze zo in geldnood zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op MP zoekt ze al rond, zegt ze...
Dat denk ik ook ja, stoppen met roken. Heb je wekelijks veul geld over voor je huisraad. Ik weet dat het moeilijk is, maar niet onmogelijk.
kan niets anders zeggen dat ik hier een kern van waarheid in ziequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als de laatste zin waar is het dan toch lijkt of je het vaker hebt gedaan. Kwestie van talent dus.
Mensen zijn kritisch in jouw geval blijkbaar. Dat is geen bashen, dat is wantrouwig zijn en mogelijk heb je het daar zelf naar gemaakt. Ik zie ook weinig zelfreflectie in je posts. Je steekt je kop in het zand bij tegengas en roept dan om het minste of geringste dat je gebasht wordt.
Dingen aannemen is nooit goed hehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat TS niet rookt als ze zo in geldnood zit.
Dat is de 3e keer over dat roken...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat TS niet rookt als ze zo in geldnood zit.
idd, maar ook wel of niet roken is t stellen van prioriteiten. wil je roken of wil je een vergiet enzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op MP zoekt ze al rond, zegt ze...
Dat denk ik ook ja, stoppen met roken. Heb je wekelijks veul geld over voor je huisraad. Ik weet dat het moeilijk is, maar niet onmogelijk.
Ehm, je bent je ervan bewust wat roken kost?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is de 3e keer over dat roken...
Zo, bam! Hier ben ik het volledig mee eens. Maar kom niet aan de sigaretten van een roker...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:52 schreef mootie het volgende:
Op Mp etc. kun je gruwelijk veel gratis afhalen. En mocht je roken, dat is het eerste wat afgelopen moet zijn natuurlijk.
Dat is toch ook best relevant? Of een paar 100 per maand oproken, of er iets nuttigs mee doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is de 3e keer over dat roken...
Ik was je bijna komen opzoeken met je ledikantquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef moussy het volgende:
Als ik het zo terug lees voelt het een beetje als spullen in een bodemloze put donderen. Van de ene schuldsanering in de andere?
ik zou ook zoeken naar een budgetcoach of zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |