abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:18:13 #151
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114982180
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Die is bij de vorige ronde al geritseld, don't worry.
Nee, die was niet voor haar. Die was voor Ingrid als ik het goed herinner.
Ook hoi !
pi_114982198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Nee, die was niet voor haar. Die was voor Ingrid als ik het goed herinner.
Volgens mij ging er ook een richting Dj. Dat was nog een gedoe met een kabeltje oid wat ontbrak en dus gekocht moest worden.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:21:13 #153
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114982220
100 voor de Garmin
100 voor de smartphone

Binnen een week te realiseren bedrag is dan 200 euro; dat zijn heel veel kopjes, een paar pannen en weet ik veel wat nog meer.

Krijgt ze van mij een nieuwe telefoon, zo goed als nieuw. Ik heb er toch genoeg liggen hier.
Ook hoi !
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:22:10 #154
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114982233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:13 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Volgens mij draaf je nu door.

Een telefoon is helemaal geen luxe. En dat het een smartfone is, is alleen maar goed. Dat compenseert, net zoals zaagsel bij Schanulleke hoort. Je moet op elk moment op FB je foto's kunnen posten he? En op Fok uiteraard, waar iedereen daarop zit te wachten.

Abonnement is trouwens wel goedkoper dan prepay, maar dan moet je een sim-only nemen. En gewoon je oude toestel gebruiken. Maar das niet hip.

Papabear mag inderdaad ook weleens wat bijdragen. ALs het zn vriendin is, mag ie best weleens wat meer dan zaad aan dr geven in moeilijke tijden. En daar een steentje bijdragen.
ow nu snap ik het zin van het leven.... en wat ik mis met mijn pre-paid..

shit wat heb ik een hoop fout gedaan :+
prepaid.. ik doe 3 maanden met 10 euro.. als ik iemand nodig hebt kan het via internet op mijn laptop... en als ik iemand instantie nodig heb... dan ga ik bij mijn ma ff bellen
dus wat is goedkoper :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

En dan, dan moet ze weer een digitale camera ritselen om dr foto's te posten. Niet doordraven Dolfi... we moeten FHF wel leuk houden.
hahahahahahahahahahahaha
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:22:23 #155
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114982235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij ging er ook een richting Dj. Dat was nog een gedoe met een kabeltje oid wat ontbrak en dus gekocht moest worden.
Oh, dat is me ontgaan denk ik.

Hey, de bliksem is hier nu ook eindelijk!
Ook hoi !
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:32:37 #156
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114982436
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:22 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

ow nu snap ik het zin van het leven.... en wat ik mis met mijn pre-paid..

shit wat heb ik een hoop fout gedaan :+
prepaid.. ik doe 3 maanden met 10 euro.. als ik iemand nodig hebt kan het via internet op mijn laptop... en als ik iemand instantie nodig heb... dan ga ik bij mijn ma ff bellen
dus wat is goedkoper :+

[..]

hahahahahahahahahahahaha

In jouw geval: als je bij je ma bent gelijk met de pot mee-eten :)

Een en ander is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je belt. Maar als je idd doet zoals jij het doet, dan kan prepay goedkoper zijn. Maar als je wat meer belt of wat langer, dan schiet dat bedrag er zo doorheen. Ik zou dan gaan voor een abonnementje van 5 euro maandelijks ofzo, met 100-200 minuten ofzo.

Ik heb een netbookje, maar die is verrot. No way dat ik constant met dat ding op zak ga lopen :+
Ook hoi !
  donderdag 2 augustus 2012 @ 03:41:27 #157
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114982575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

In jouw geval: als je bij je ma bent gelijk met de pot mee-eten :)

Een en ander is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je belt. Maar als je idd doet zoals jij het doet, dan kan prepay goedkoper zijn. Maar als je wat meer belt of wat langer, dan schiet dat bedrag er zo doorheen. Ik zou dan gaan voor een abonnementje van 5 euro maandelijks ofzo, met 100-200 minuten ofzo.

Ik heb een netbookje, maar die is verrot. No way dat ik constant met dat ding op zak ga lopen :+
tuurlijk eet ik dan mee!! :P

ik bel niet.. ik word gebeld en ik sms af en toe dat men mij moet bellen :+
plus als ik iemand moet hebben, roep ik per msn en anders verder facebook.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 04:58:12 #158
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114983131
En toch hoop ik dat DJMO wel wat spulletjes bij elkaar krijgt. De box, dat soort dingetjes. De situatie waarin ze zit is niet leuk.
Ook hoi !
  donderdag 2 augustus 2012 @ 05:36:57 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114983223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 04:58 schreef Inlognaam het volgende:
En toch hoop ik dat DJMO wel wat spulletjes bij elkaar krijgt. De box, dat soort dingetjes. De situatie waarin ze zit is niet leuk.
het is de manier waarop inlognaam wat veel mensen tegen het verkeerde been stoot.... natuurlijk is het niet leuk maar om an public je hele inboedel bij elkaar te schooieren gaat veel mensen wat ver denk ik.
En als er dan wat van gezegd wordt het je een paar FHF bloedhonden die van de ketting af gelaten worden om iedereen die ook maar tegengas durft te geven de mond te snoeren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 2 augustus 2012 @ 06:23:13 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114983298
Roken? Echt daar kan ik niet bij, daarbij heb je Geert toch ook borstvoeding gegeven (of nog steeds)? Wou je zeggen dat je al die tijd (zwanger, BV) doorgerookt hebt?

En die schuldhulpverlening, jullie zaten toch al in de WSNP? Wat voor nieuwe schuldhulpverlening moet er dan plaatsvinden? Verse schulden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:17:08 #161
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_114983904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 06:23 schreef Leandra het volgende:
Roken? Echt daar kan ik niet bij, daarbij heb je Geert toch ook borstvoeding gegeven (of nog steeds)? Wou je zeggen dat je al die tijd (zwanger, BV) doorgerookt hebt?

En die schuldhulpverlening, jullie zaten toch al in de WSNP? Wat voor nieuwe schuldhulpverlening moet er dan plaatsvinden? Verse schulden?
Als je al in de wsnp zit, mag je geen nieuwe schulden maken. Doe je dat wel, wordt je eruit geknikkerd en mag je de eerste 10 jaar niet meer aankloppen.

Dus ik hoop maar dat dat niet het geval is.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_114984168
Ik heb een hele hoop off-topic SC opgeruimd. Dus als je je post mist, vandaar. :+

DJMO, je geeft aan dat je het lastig vindt om weer hulp te moeten vragen. Ik denk dat het wooordje 'weer' ook vragen oproept bij mensen, had ik je in FB ook al aangegeven.
Dat je in deze situatie zit is uiteindelijk het gevolg van keuzes die jij hebt gemaakt (en wellicht in de toekosmt maakt), dan kun je niet verwachten dat mensen je klakkeloos allerlei spullen geven.

Vragen mogen gesteld worden. Alleen, lieve FHFjes, val niet tot in den treure in herhaling. Als DJMO geen antwoord geeft, is dat ook een antwoord.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:55:17 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114984298
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef Cat22 het volgende:

Vragen mogen gesteld worden. Alleen, lieve FHFjes, val niet tot in den treure in herhaling. Als DJMO geen antwoord geeft, is dat ook een antwoord.
nee, dat is geen antwoord maar het ontwijken van lastige situatie want ja, met je neus op de feiten gedrukt worden is niet altijd leuk dus dan kan je beter stoicijns zwijgen...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:09:45 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114984538
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:51 schreef moussy het volgende:
Hoe kom je aan schulden als je alles via FHF regelt :?
hier moest ik lachen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:13:06 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114984601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:13 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Volgens mij draaf je nu door.

Een telefoon is helemaal geen luxe. En dat het een smartfone is, is alleen maar goed. Dat compenseert, net zoals zaagsel bij Schanulleke hoort. Je moet op elk moment op FB je foto's kunnen posten he? En op Fok uiteraard, waar iedereen daarop zit te wachten.

Abonnement is trouwens wel goedkoper dan prepay, maar dan moet je een sim-only nemen. En gewoon je oude toestel gebruiken. Maar das niet hip.

Papabear mag inderdaad ook weleens wat bijdragen. ALs het zn vriendinnetje is, mag ie best weleens wat meer dan zn zaad aan dr geven in moeilijke tijden. En daar een steentje bijdragen.
Bij je eerste zin wilde ik vol gas een reactie typen, toen las ik verder _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:28:45 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114984949
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bij je eerste zin wilde ik vol gas een reactie typen, toen las ik verder _O-
vooral die laatste zin... classic
pi_114985049
Over ABO's gesproken. Pimp abo kost ook best wel wat. Nu kun je die niet verkopen, maar voor in de toekomst zou ik 'm voorlopig niet verlengen. Dingen als telefoonabo en goede doelen waar je evt. aan doneert ook eruit, en kijk je verzekeringen eens na of daar dingen weg kunnen. Veel mensen hebben bijv. een doorlopende reisverzekering die ze nooit gebruiken, laat je inboedelverzekering hercalculeren, zeg een krant/tijdschrift op, etc.
Ja doei.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:35:34 #168
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114985078
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
laat je inboedelverzekering hercalculeren
en daar gaat het nu juist om MoBlo, DJMO heeft geen inboedel dus als we nu allemaal wat bijdragen kan ze iig de verzekering hercalculeren
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:46:17 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114985271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en daar gaat het nu juist om MoBlo, DJMO heeft geen inboedel dus als we nu allemaal wat bijdragen kan ze iig de verzekering hercalculeren
_O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:04:58 #170
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114985706
Zeg, is er niemand die DJMO aan een baan kan helpen?
Genoeg mensen die werken en ondertussen opvang voor hun kinderen kunnen regelen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Daarbij gaan de kinderen blijkbaar ook nog naar de vader, dus dat scheelt weer een paar dagen opvang.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:12:43 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114985921
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Genoeg mensen die werken en ondertussen opvang voor hun kinderen kunnen regelen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Daarbij gaan de kinderen blijkbaar ook nog naar de vader, dus dat scheelt weer een paar dagen opvang.
sounds like hard work....
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 10:24:08 #172
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114986178
hmm, heb de topics gelezen. Nu heb ik DJMO 1,5 jaar geleden al eens voorzien van wat DVD's, maar toen gaf ik haar het voordeel van de twijfel. Nu doe ik dat niet meer. Het kopen van rookwaar + smartphone + schoenen + digitale camera i.c.m. hier in FHF alles bij mekaar schooien en vooral niks doen met suggesties die daadwerkelijk zoden aan de dijk zetten maar ook moeite kosten maakt dat ik daar geen zin in heb om te helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_114986199
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
De eigen bijdrage die DJMO zou moeten betalen is bijna niks, dus ze kan makkelijk gaan werken :).
wachtlijsten bij de opvang zijn een heeeeel stuk minder, dus ook qua plaatsing moet dat geen probleem zijn.

Huphup, aan het werk, of moeten we ook nog de vacaturesites voor je opzoeken?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:26:14 #174
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986241
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

De eigen bijdrage die DJMO zou moeten betalen is bijna niks, dus ze kan makkelijk gaan werken :).
wachtlijsten bij de opvang zijn een heeeeel stuk minder, dus ook qua plaatsing moet dat geen probleem zijn.

Huphup, aan het werk, of moeten we ook nog de vacaturesites voor je opzoeken?
Misschien zou er zelfs nog wel een spoedplaatsing gedaan kunnen worden. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar toch de moeite waard om dat eens uit te zoeken.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:27:18 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114986270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef CoolGuy het volgende:
hmm, heb de topics gelezen. Nu heb ik DJMO 1,5 jaar geleden al eens voorzien van wat DVD's, maar toen gaf ik haar het voordeel van de twijfel. Nu doe ik dat niet meer. Het kopen van rookwaar + smartphone + schoenen + digitale camera i.c.m. hier in FHF alles bij mekaar schooien en vooral niks doen met suggesties die daadwerkelijk zoden aan de dijk zetten maar ook moeite kosten maakt dat ik daar geen zin in heb om te helpen.
Someone has seen the light. Nu de rest nog :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')