Nee, die was niet voor haar. Die was voor Ingrid als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is bij de vorige ronde al geritseld, don't worry.
Volgens mij ging er ook een richting Dj. Dat was nog een gedoe met een kabeltje oid wat ontbrak en dus gekocht moest worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, die was niet voor haar. Die was voor Ingrid als ik het goed herinner.
ow nu snap ik het zin van het leven.... en wat ik mis met mijn pre-paid..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Volgens mij draaf je nu door.
Een telefoon is helemaal geen luxe. En dat het een smartfone is, is alleen maar goed. Dat compenseert, net zoals zaagsel bij Schanulleke hoort. Je moet op elk moment op FB je foto's kunnen posten he? En op Fok uiteraard, waar iedereen daarop zit te wachten.
Abonnement is trouwens wel goedkoper dan prepay, maar dan moet je een sim-only nemen. En gewoon je oude toestel gebruiken. Maar das niet hip.
Papabear mag inderdaad ook weleens wat bijdragen. ALs het zn vriendin is, mag ie best weleens wat meer dan zaad aan dr geven in moeilijke tijden. En daar een steentje bijdragen.
hahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan, dan moet ze weer een digitale camera ritselen om dr foto's te posten. Niet doordraven Dolfi... we moeten FHF wel leuk houden.
Oh, dat is me ontgaan denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij ging er ook een richting Dj. Dat was nog een gedoe met een kabeltje oid wat ontbrak en dus gekocht moest worden.
In jouw geval: als je bij je ma bent gelijk met de pot mee-etenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow nu snap ik het zin van het leven.... en wat ik mis met mijn pre-paid..
shit wat heb ik een hoop fout gedaan
prepaid.. ik doe 3 maanden met 10 euro.. als ik iemand nodig hebt kan het via internet op mijn laptop... en als ik iemand instantie nodig heb... dan ga ik bij mijn ma ff bellen
dus wat is goedkoper
[..]
hahahahahahahahahahahaha
tuurlijk eet ik dan mee!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In jouw geval: als je bij je ma bent gelijk met de pot mee-eten
Een en ander is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je belt. Maar als je idd doet zoals jij het doet, dan kan prepay goedkoper zijn. Maar als je wat meer belt of wat langer, dan schiet dat bedrag er zo doorheen. Ik zou dan gaan voor een abonnementje van 5 euro maandelijks ofzo, met 100-200 minuten ofzo.
Ik heb een netbookje, maar die is verrot. No way dat ik constant met dat ding op zak ga lopen
het is de manier waarop inlognaam wat veel mensen tegen het verkeerde been stoot.... natuurlijk is het niet leuk maar om an public je hele inboedel bij elkaar te schooieren gaat veel mensen wat ver denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:58 schreef Inlognaam het volgende:
En toch hoop ik dat DJMO wel wat spulletjes bij elkaar krijgt. De box, dat soort dingetjes. De situatie waarin ze zit is niet leuk.
Als je al in de wsnp zit, mag je geen nieuwe schulden maken. Doe je dat wel, wordt je eruit geknikkerd en mag je de eerste 10 jaar niet meer aankloppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:23 schreef Leandra het volgende:
Roken? Echt daar kan ik niet bij, daarbij heb je Geert toch ook borstvoeding gegeven (of nog steeds)? Wou je zeggen dat je al die tijd (zwanger, BV) doorgerookt hebt?
En die schuldhulpverlening, jullie zaten toch al in de WSNP? Wat voor nieuwe schuldhulpverlening moet er dan plaatsvinden? Verse schulden?
nee, dat is geen antwoord maar het ontwijken van lastige situatie want ja, met je neus op de feiten gedrukt worden is niet altijd leuk dus dan kan je beter stoicijns zwijgen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef Cat22 het volgende:
Vragen mogen gesteld worden. Alleen, lieve FHFjes, val niet tot in den treure in herhaling. Als DJMO geen antwoord geeft, is dat ook een antwoord.
hier moest ik lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:51 schreef moussy het volgende:
Hoe kom je aan schulden als je alles via FHF regelt
Bij je eerste zin wilde ik vol gas een reactie typen, toen las ik verderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Volgens mij draaf je nu door.
Een telefoon is helemaal geen luxe. En dat het een smartfone is, is alleen maar goed. Dat compenseert, net zoals zaagsel bij Schanulleke hoort. Je moet op elk moment op FB je foto's kunnen posten he? En op Fok uiteraard, waar iedereen daarop zit te wachten.
Abonnement is trouwens wel goedkoper dan prepay, maar dan moet je een sim-only nemen. En gewoon je oude toestel gebruiken. Maar das niet hip.
Papabear mag inderdaad ook weleens wat bijdragen. ALs het zn vriendinnetje is, mag ie best weleens wat meer dan zn zaad aan dr geven in moeilijke tijden. En daar een steentje bijdragen.
vooral die laatste zin... classicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij je eerste zin wilde ik vol gas een reactie typen, toen las ik verder
en daar gaat het nu juist om MoBlo, DJMO heeft geen inboedel dus als we nu allemaal wat bijdragen kan ze iig de verzekering hercalculerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
laat je inboedelverzekering hercalculeren
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar gaat het nu juist om MoBlo, DJMO heeft geen inboedel dus als we nu allemaal wat bijdragen kan ze iig de verzekering hercalculeren
sounds like hard work....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Zeg, is er niemand die DJMO aan een baan kan helpen?
Genoeg mensen die werken en ondertussen opvang voor hun kinderen kunnen regelen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Daarbij gaan de kinderen blijkbaar ook nog naar de vader, dus dat scheelt weer een paar dagen opvang.
De eigen bijdrage die DJMO zou moeten betalen is bijna niks, dus ze kan makkelijk gaan werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Zeg, is er niemand die DJMO aan een baan kan helpen?
Genoeg mensen die werken en ondertussen opvang voor hun kinderen kunnen regelen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Daarbij gaan de kinderen blijkbaar ook nog naar de vader, dus dat scheelt weer een paar dagen opvang.
Misschien zou er zelfs nog wel een spoedplaatsing gedaan kunnen worden. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar toch de moeite waard om dat eens uit te zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De eigen bijdrage die DJMO zou moeten betalen is bijna niks, dus ze kan makkelijk gaan werken.
wachtlijsten bij de opvang zijn een heeeeel stuk minder, dus ook qua plaatsing moet dat geen probleem zijn.
Huphup, aan het werk, of moeten we ook nog de vacaturesites voor je opzoeken?
Someone has seen the light. Nu de rest nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef CoolGuy het volgende:
hmm, heb de topics gelezen. Nu heb ik DJMO 1,5 jaar geleden al eens voorzien van wat DVD's, maar toen gaf ik haar het voordeel van de twijfel. Nu doe ik dat niet meer. Het kopen van rookwaar + smartphone + schoenen + digitale camera i.c.m. hier in FHF alles bij mekaar schooien en vooral niks doen met suggesties die daadwerkelijk zoden aan de dijk zetten maar ook moeite kosten maakt dat ik daar geen zin in heb om te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |