ik vind het best... ik geloof het allemaal wel...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze ergens dat zij alleen en zij samen de schulden gemaakt hebben...
Maar daar gaat het nu niet om denk ik
DJMO, wat staat er allemaal WEL in de woning? Want je hebt het over (gedeeltelijk) gestoffeerd maar je lijkt alles nog zelf mee te moeten nemen?
*stil*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind het best... ik geloof het allemaal wel...
djmo, ik hoop dat je alles KRIJGT wat je hartje begeert!!
Maar ik ben bang dat je alleen toekomt wat je VERDIEND!
Gestoffeerd is toch voornamelijk vloerbedekking, behang, enz?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze ergens dat zij alleen en zij samen de schulden gemaakt hebben...
Maar daar gaat het nu niet om denk ik
DJMO, wat staat er allemaal WEL in de woning? Want je hebt het over (gedeeltelijk) gestoffeerd maar je lijkt alles nog zelf mee te moeten nemen?
En vaatwasser.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gestoffeerd is toch voornamelijk vloerbedekking, behang, enz?
Ik zag ook een klok hangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dat in een keuken ingebouwd zit is wel vaker zo hoorquote:
aan de foto's te zien.. gordijnen... vloer... en voor de rest...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww ik dacht ook meubelsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww ik dacht ook meubels
Tombolafan is denk ik in de war met gemeubileerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Ik had op een gegeven moment zoveel kopjes en mokken (quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tombolafan is denk ik in de war met gemeubileerd
DJMO, heb je ook al in je kennissenkring rondgevraagd? Toen ik ging samenwonen heb ik veel spul via via gekregen. Stuur eens een mail naar vrienden en familie, die weten misschien ook wat. Op die manier heb ik de halve inboedel bij elkaar gekregen
En dan zoooo blij dat er weer iemand op zichzelf gaat en je de aardslelijke kwijt kanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Ik had op een gegeven moment zoveel kopjes en mokken (), daar kan ik een leven lang mee doen. Heb ze ook allemaal nog: van aardslelijk tot kleurrijke kitsch
Mensen hebben altijd nog heel veel op hun zolkderkamer staan en zeker wel over voor familie of vrienden!
facebook??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tombolafan is denk ik in de war met gemeubileerd
DJMO, heb je ook al in je kennissenkring rondgevraagd? Toen ik ging samenwonen heb ik veel spul via via gekregen. Stuur eens een mail naar vrienden en familie, die weten misschien ook wat. Op die manier heb ik de halve inboedel bij elkaar gekregen
Ook dat is een goeiequote:
Dat laatste is ook nog wel een goeie idd, smartphone verkopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:28 schreef dolfina-chica het volgende:
zooooo ik een [ afbeelding ] moment!!!!
Als ik optel wat er allemaal aangeboden is door 1 persoon in het fhf sc topic en wat afgeslagen is, als die persoon nou alles bij elkaar optelt en dat uitgeeft aan djmo... is ze klaar...
dan heb ik het over een afgeslagen frituurpan... een vibo... en een ritje 2x naar assen... (dat is het ritje vanaf huis naar assen... assen - sauna sauna-assen... assen - huis... = volle tank?) + een sauna arrangement kaart. *dit weet ik me zo nog te herinneren*
[ afbeelding ]
mocht iemand nog meer aanbiedingen weten... mag best opgegooid worden!
[ afbeelding ][ afbeelding ] nog een helder moment:
* je abo voor je mobiel opzeggen en op pre-paid overgaan
* smartfoon verkopen!!
Is weer een paar kopjes die niet van rvs zijn [ afbeelding ][ afbeelding ]
mee eens, maar ik denk ik gooi het toch hier neerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat laatste is ook nog wel een goeie idd, smartphone verkopen. Maarja ik heb het gevoel dat alles wat hier aangedragen wordt afgewimpeld wordt als het moeite kost en het niet zomaar aan komt waaien...
Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Volgens mij draaf je nu door.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:28 schreef dolfina-chica het volgende:
zooooo ik een [ afbeelding ] moment!!!!
Als ik optel wat er allemaal aangeboden is door 1 persoon in het fhf sc topic en wat afgeslagen is, als die persoon nou alles bij elkaar optelt en dat uitgeeft aan djmo... is ze klaar...
dan heb ik het over een afgeslagen frituurpan... een vibo... en een ritje 2x naar assen... (dat is het ritje vanaf huis naar assen... assen - sauna sauna-assen... assen - huis... = volle tank?) + een sauna arrangement kaart. *dit weet ik me zo nog te herinneren*
[ afbeelding ]
mocht iemand nog meer aanbiedingen weten... mag best opgegooid worden!
[ afbeelding ][ afbeelding ] nog een helder moment:
* je abo voor je mobiel opzeggen en op pre-paid overgaan
* smartfoon verkopen!!
Is weer een paar kopjes die niet van rvs zijn [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan, dan moet ze weer een digitale camera ritselen om dr foto's te posten. Niet doordraven Dolfi... we moeten FHF wel leuk houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, maar ik denk ik gooi het toch hier neer
gewoon omdat ik eigenwijs ben!!
Die is bij de vorige ronde al geritseld, don't worry.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan, dan moet ze weer een digitale camera ritselen om dr foto's te posten. Niet doordraven Dolfi... we moeten FHF wel leuk houden.
Ok, we zijn goed bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat laatste is ook nog wel een goeie idd, smartphone verkopen. Maarja ik heb het gevoel dat alles wat hier aangedragen wordt afgewimpeld wordt als het moeite kost en het niet zomaar aan komt waaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |