Dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
na lang overwegen...
want ik had me voorgenomen NIET te gaan reageren in het djmo hulp/bedel topic
afgelopen weekend wezen stappen... had je ook kunnen zeggen, als je wat voor me wilt doen, leg dan die 20 euro weg dat ik wat spulletjes aan kan schaffen...
nieuwe spijkerbroek.... ik had daarvan spullen gekocht...
want eerlijk is eerlijk... je weet langer dan 4 wkn dat dit eraan zat te komen.
we mogen het niet over de scheiding hebben, maar kreeg ik geen aanbod in de maand mei/juni??
Oja, ik zal verder niet persoonlijk doen..
Dat bed zou ik ruilen... fok bed mee naar je nieuwe plek en dat andere bed naar je ex...
maar goed wie ben ik??
De rest van mijn mening en van mijn ideeen ga ik jullie sparen, want dan heb ik straks weer pb achter me aan of in dit geval 1 van de modjes...
Maaruhh... om toch in te gaan op je hulp vraag... ik heb genoeg liggen, wil je mijn woning erbij?? ik woon namelijk wat groter!!
Kolere... het lijkt wel alsof je alles in je schoot geflikkerd wilt hebben... LIJKT!! ik zeg niet dat het zo is...
verklaar je nader?quote:
nee ok, dat vechten idd. ik zou t snappen als ze t bed laat staan maar dan wel vecht om iets anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze vecht gewoon NIET dat is anders...
en dit geeft gewoon een wrang gevoel (iig bij mij), via FOK! wordt het bed op maat gemaakt voor haar, en dan gaat alsnog die man ermee vandoor
Nou ja, het is en blijft voor het kind, dus in dat opzicht... maar het is wel weer erg typisch, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze vecht gewoon NIET dat is anders...
en dit geeft gewoon een wrang gevoel (iig bij mij), via FOK! wordt het bed op maat gemaakt voor haar, en dan gaat alsnog die man ermee vandoor
precies. dus geld opzij leggen had gewoon allang gekundquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De hele FHF SC wist al langer dan 4 weken dat dit er aan zat te komen.
Belangrijker nog: het staat goed op je cv, ook niet onbelangrijk mocht je een toekomst willen hebben die uit meer bestaat dan in FHF bedelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen. Ik werk momenteel 12 uur in de week (tijdens schooltijden) en na de herfstvakantie wordt dat meer omdat mijn dochter dan continuerooster gaat draaien. Hoe meer je zelf binnenhaalt, hoe lager de aanvullende uitkering zal zijn, hoe blijer de uitkeringsorganisatie is.
maar dat is een instelling die je moet hebben iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen. Ik werk momenteel 12 uur in de week (tijdens schooltijden) en na de herfstvakantie wordt dat meer omdat mijn dochter dan continuerooster gaat draaien. Hoe meer je zelf binnenhaalt, hoe lager de aanvullende uitkering zal zijn, hoe blijer de uitkeringsorganisatie is.
vriendin van mij heeft aangegeven bij haar vent weg te willen.. (naar haar vent toe) die is gewoon spulletjes aan het sparen, terwijl ze nog wel onder 1 dak zitten.. .quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. dus geld opzij leggen had gewoon allang gekund
dat vind ik ook. t bed was voor t kind en t blijft voor hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kind slaapt toch nog in dat bed, wat een drama zeg.
ow ok.. ik snapte de quote nietquote:
Lijkt me ook een normale gang van zaken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft aangegeven bij haar vent weg te willen.. (naar haar vent toe) die is gewoon spulletjes aan het sparen, terwijl ze nog wel onder 1 dak zitten.. .
haar verjaardag komt eraan en ze vraagt wijnglazen.. enz. enz...
zo komt zij aan haar uitzet
precies. dat idee dus. en spullen kopen ipv bv loopschoenen als je geld krijgt op je verjaardag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft aangegeven bij haar vent weg te willen.. (naar haar vent toe) die is gewoon spulletjes aan het sparen, terwijl ze nog wel onder 1 dak zitten.. .
haar verjaardag komt eraan en ze vraagt wijnglazen.. enz. enz...
zo komt zij aan haar uitzet
mij ook.. maar ja... wij zijn niet normaal ehhequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me ook een normale gang van zaken!
preciesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. dat idee dus. en spullen kopen ipv bv loopschoenen als je geld krijgt op je verjaardag.
vooruitdenken. prioriteiten stellen
Jahquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. dat idee dus. en spullen kopen ipv bv loopschoenen als je geld krijgt op je verjaardag.
vooruitdenken. prioriteiten stellen
Of DJMO nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mij ook.. maar ja... wij zijn niet normaal ehheen de beleving van iemand die het anders doet
types als... wou ik zeggen, voor ik bashquote:
topic 1 stond datquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:51 schreef moussy het volgende:
Hoe kom je aan schulden als je alles via FHF regelt
huishouden... 2 volwassenen... heb ieder zicht op... lijkt mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef Ehhe het volgende:
Misschien heeft de man het gedaan? Die wilde niks met FOK! te maken hebben
Volgens mij zei ze ergens dat zij alleen en zij samen de schulden gemaakt hebben...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:52 schreef Ehhe het volgende:
Misschien heeft de man het gedaan? Die wilde niks met FOK! te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |