ik had die reactie al getikt voor ik de reactie van liesje zag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je wil ook graag zielig gevonden worden, is het niet? Liesje had al aan gegeven dat die scheiding er hier niet meer toe doet en dan ga je er toch over door.
Past niet in haar straatje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef mootie het volgende:
Maar de tip: stoppen met roken, is niet echt een doorslaand succes?
Da's ook een goede! Daar heb ik mijn eerste salontafel en dressoir vandaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef moussy het volgende:
Toen ik op mezelf ging/net was gegaan deed ik rondjes grof vuil, want geen centen en dan vooral in de welgestelde wijken, ook die zijn er in alkmaarIs helemaal graties, en krachttraining tijdens een rondje hardlopen.
Gaat ze toch niet doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's ook een goede! Daar heb ik mijn eerste salontafel en dressoir vandaanOh, en een nachtkastje
toen ik later zelf wat geld had ze mooi geschilderd!
Dan moet je wel in een gemeente wonen waar ze dat nog ophalen. Hier moeten we het al jaren zelf wegbrengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's ook een goede! Daar heb ik mijn eerste salontafel en dressoir vandaanOh, en een nachtkastje
Maar je hebt het over een bed dat in Schiedam gehaald moet worden, is dat dan niet het bed dat je via FHF hebt gekregen? Als het al gevraagd is, sorry, maar ik ga niet zoveel topics teruglezenquote:
Wij hebben ook een kastje bij het grofvuil weg. Handgreepjes waren er af. Vriendin heeft kastje geschilderd en er nieuwe handgreepjes op gedaan en hoppa, wij hebben voor heel weinig een kastje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook ja. Alle goede ideeën die aangedragen worden, worden gelijk weer weggewimpeld. Ik denk dat DJMO het het liefste heeft dat alles gewoon kant en klaar afgeleverd wordt daar...quote:
in Alkmaar halen ze nog op, helaas niet op vaste dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je wel in een gemeente wonen waar ze dat nog ophalen. Hier moeten we het al jaren zelf wegbrengen.
Nouja, regelmatig maar ff struinen dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef moussy het volgende:
[..]
in Alkmaar halen ze nog op, helaas niet op vaste dagen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef moussy het volgende:
[..]
in Alkmaar halen ze nog op, helaas niet op vaste dagen
ik heb nog een paar hardloopschoenen met 1000km op de klok die ik niet meer draag en wel wil opsturenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook ja. Alle goede ideeën die aangedragen worden, worden gelijk weer weggewimpeld. Ik denk dat DJMO het het liefste heeft dat alles gewoon kant en klaar afgeleverd wordt daar...
Ik mocht toen ik klein was niet naar buiten op grofvuildag omdat ik anders alles mee naar huis namquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Tof! Ik vond dat altijd zo leuk, inboedels neuzelen!! Geweldig wat mensen weg doen wat nog prima bruikbaar is. Wordt wel lastiger inderdaad als mensen op afspraak hun spullen buiten moeten zetten, maargoed, als je toch regelmatig hardloopt dan zou ik dat rondje verplaatsen naar de avond en elke keer goed kijken of er ergens spullen staan!
Maar die heeft ze niet meer nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nog een paar hardloopschoenen met 1000km op de klok die ik niet meer draag en wel wil opsturen
hoezo, loopt ze niet meer?quote:
Ik ging altijd met m'n moeder graven!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht toen ik klein was niet naar buiten op grofvuildag omdat ik anders alles mee naar huis nam
het peuterbed wat ik via FHF kreeg voor Jan, blijft idd achter. Helaas, maar m'n ex vind dat de kinderen ook moeten kunnen slapen daar (heeft hij gelijk in!) maar weigert een nieuw bed te kopen omdat het matras door zijn vader is betaald. en dan kan ik wel gaan steigeren, maar ik kan ook omwille van de kinderen de boel rustig houden, en het bed dat eigenlijk voor mezelf was bestemd, in de kinderkamer neerzetten voor Jan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je hebt het over een bed dat in Schiedam gehaald moet worden, is dat dan niet het bed dat je via FHF hebt gekregen? Als het al gevraagd is, sorry, maar ik ga niet zoveel topics teruglezen
Ze heeft al 2 paar geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo, loopt ze niet meer?
ik heb jouw maat nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo, loopt ze niet meer?
Ze slapen meer bij jou dan bij hem? Bed meenemen en bij J. slaapt ie dan op een matrasje op de grond! (althans.. dat zou ik doen.. dat bed is speciaal gemaakt door een fokker!)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
het peuterbed wat ik via FHF kreeg voor Jan, blijft idd achter. Helaas, maar m'n ex vind dat de kinderen ook moeten kunnen slapen daar (heeft hij gelijk in!) maar weigert een nieuw bed te kopen omdat het matras door zijn vader is betaald. en dan kan ik wel gaan steigeren, maar ik kan ook omwille van de kinderen de boel rustig houden, en het bed dat eigenlijk voor mezelf was bestemd, in de kinderkamer neerzetten voor Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |