quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Logisch, de grootste club krijgt voorrang
Ohh diequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De schulden die eind dit jaar zullen ontstaan omdat ze de CL niet halen.
Kan je a.u.b. een bron delen waar Dickie dat heeft gezegd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt de waarheid, jij zet alles op een printscreen/ctrl-c nie?
Lees laatste zin. Hij geeft juist compliment.quote:
Interview van Brands aan VI.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry, weet niet wat A422 hier heeft verkondigd.Wat moet ik beter lezen?
Ik kan moeilijk mijn geheime heet-water-bron delen waar alle echte bazen komen en iedereen die vrouwen meeneemtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je a.u.b. een bron delen waar Dickie dat heeft gezegd?
Dus PSV bash weer zonder reden. Zit het echt zo diep?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mijn geheime heet-water-bron delen waar alle echte bazen komen en iedereen die vrouwen meeneemt
PSV-Bash is altijd terecht, met of zonder een reden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus PSV bash weer zonder reden. Zit het echt zo diep?
Gozer hij is 14. Laat hem genieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus PSV bash weer zonder reden. Zit het echt zo diep?
Dat argument heb ik al een keer of 50 gebruikt, dat gaat er niet in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer hij is 14. Laat hem genieten.
Kijk dan ook Vrouwenbaasketbal op sport 1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Wtf, JIm van Idols presenteert RTL Boulevard.
Laatste keer dat ik kijk.
Mja soms vergeet ik het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer hij is 14. Laat hem genieten.
Ze hebben elke week een andere nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Wtf, JIm van Idols presenteert RTL Boulevard.
Laatste keer dat ik kijk.
Ok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk dan ook Vrouwenbaasketbal op sport 1
Geef eerder dan een signaal. Nu gaat het over Ajax.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Zelfs Nederland 3 was PSV aan het bashen net op de open dag.
Gewoon verwarrend. Als kijker voel ik me totaal niet serieus genomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben elke week een andere nu.
Ik doe mijn best.quote:
Nee, was om half 8 ofzo. Zo'n verslaggever die ging vragen aan zo een opa of hij het nog had meegemaakt dat PSV kampioen werd en hoe oud hij toen was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef eerder dan een signaal. Nu gaat het over Ajax.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, was om half 8 ofzo. Zo'n verslaggever die ging vragen aan zo een opa of hij het nog had meegemaakt dat PSV kampioen werd en hoe oud hij toen was.
[..]
Nee, was om half 8 ofzo. Zo'n verslaggever die ging vragen aan zo een opa of hij het nog had meegemaakt dat PSV kampioen werd en hoe oud hij toen was.
[..]
Nergens. Hij zet zichzelf neer als een winnaar tov De Boer terwijl hij wéér teveel betaald heeft voor een speler waarvan het niet zeker is of hij wel slaagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Marcel Brands kaartte aan dat Frank de Boer zijn verlies moet nemen inzake de transfer van Luciano Narsingh?
Waar slaat dit op?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |