Ja maar dat waren Santos,Machlas en nog een paar andere ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij zeer uitgebreid gescout is.
Machlas was niet gescout joh, die kwam uit dezelfde competitie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat waren Santos,Machlas en nog een paar andere ook
Als je er niks van verwacht dan kan het toch alleen maar meevallen
We staan er vierkant achterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Machlas was niet gescout joh, die kwam uit dezelfde competitie.
Santos is een voorbeeld van meer dan 10 jaar geleden.
We hebben een nieuw beleid
Ik heb er vertrouwen in.
Ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Machlas was niet gescout joh, die kwam uit dezelfde competitie.
Santos is een voorbeeld van meer dan 10 jaar geleden.
We hebben een nieuw beleid
Ik heb er vertrouwen in.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Sport heeft alleen een fragment van de PSV Open Dag
Dat hadden we onder ons oude beleid gedaan ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Eerlijk gezegd had ik gewoon liever gezien dat ze wat meer hadden willen betalen voor narsingh
Deze is beter in de kleine ruimte, let maar op man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Eerlijk gezegd had ik gewoon liever gezien dat ze wat meer hadden willen betalen voor narsingh
Worden ze ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat is wel zeker van zijn zaak hé dat PSV kampioen wordt
Jij staat op m'n shitlist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Worden ze ook
Strootbaas en Willems![]()
![]()
![]()
Let eens op met wie je je accountgegevens deeltquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Worden ze ook
![]()
![]()
quote:
Jij snapt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Worden ze ook
![]()
![]()
Wat moet hij volgens jou dan zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat is wel zeker van zijn zaak hé dat PSV kampioen wordt
De waarheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet hij volgens jou dan zeggen.
Wat is dit toch heerlijk, de PSV leiding die altijd wel in de media uithaalt naar Ajax, en Ajax die lekker rustig niet reageert op de boertjes, omdat ze gewoon geen aandacht verdienen.quote:Marcel Brands kaartte aan dat Frank de Boer zijn verlies moet nemen inzake de transfer van Luciano Narsingh en ook de jeugdopleiding van Ajax geniet aandacht van de technisch manager van PSV. "Ajax haalt al jaren de besten elders op", benadrukt Brands in gesprek met Voetbal International.
De waarheid zoals GGMM zegt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij snapt.
[..]
Wat moet hij volgens jou dan zeggen.
De waarheid is dat hij voor kampioenschap gaat.quote:
Logisch, de grootste club krijgt voorrangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NIETS VAN DE AJAX OPEN DAG!
!
!
!
!
!
!
!
Precies, dus niet dat ze kampioen worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De waarheid is dat hij voor kampioenschap gaat.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is dit toch heerlijk, de PSV leiding die altijd wel in de media uithaalt naar Ajax, en Ajax die lekker rustig niet reageert op de boertjes, omdat ze gewoon geen aandacht verdienen.![]()
quote:"Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe", aldus Brands.
*proest*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Logisch, de grootste club krijgt voorrang
Heb je gekeken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dus niet dat ze kampioen worden.
Heb je ook een bron waar hij deze zin heeft gezegd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dus niet dat ze kampioen worden.
Kan deze beste man zich niet beter bezig houden met de schulden van PSV?quote:"Ik heb laten uitrekenen hoeveel onze concurrent Ajax jaarlijks uitgeeft aan jeugdspelers"
welke schuldenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan deze beste man zich niet beter bezig houden met de schulden van PSV?
Ja, dat zei Stijn toch net?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waar hij deze zin heeft gezegd?
quote:"Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe", aldus Brands.
Euh, ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als Stijn iets zegt is het echte gebeurd?
Jij hebt de waarheid, jij zet alles op een printscreen/ctrl-c nie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als Stijn iets zegt is het echte gebeurd?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Logisch, de grootste club krijgt voorrang
Ohh diequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De schulden die eind dit jaar zullen ontstaan omdat ze de CL niet halen.
Kan je a.u.b. een bron delen waar Dickie dat heeft gezegd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt de waarheid, jij zet alles op een printscreen/ctrl-c nie?
Lees laatste zin. Hij geeft juist compliment.quote:
Interview van Brands aan VI.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry, weet niet wat A422 hier heeft verkondigd.Wat moet ik beter lezen?
Ik kan moeilijk mijn geheime heet-water-bron delen waar alle echte bazen komen en iedereen die vrouwen meeneemtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je a.u.b. een bron delen waar Dickie dat heeft gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |