SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Smile like you mean it
www.wefut.com
Jammer.quote:
Totaal niet voorspelbaarquote:
Filmpjes zeggen nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Sana is zo slecht dat zelfs zijn highlightfilmpje slecht is.
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Ik neem aan dat het 28 fps ofzo is. dus al 28000 per seconde. Reken verder maar uitquote:
WA BENDE TOCH EEN REKENWONDER STEEFIEquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Ik neem aan dat het 28 fps ofzo is. dus al 28000 per seconde. Reken verder maar uit
WA BENDE TOCH EEN REKENWONDER STEEFIEquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Ik neem aan dat het 28 fps ofzo is. dus al 28000 per seconde. Reken verder maar uit
Deze reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
WA BENDE TOCH EEN REKENWONDER STEEFIE
quote:
Franse Supercup lijkt mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is Sana zijn rating op H2H, of zit hij daar ook niet in
Ja, ik ben er weer. Waarom heeft Gourcuff een MOTM kaart gekregen?
Hahaha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
partyhard hier nu, ik heb de flessen pils opengetrokken en een klysma in mijn anus gedaan om zo even flink te gaan spuiten!
Nee, je hebt de verkeerde Farfan, er zijn 2 die bij dezelfde club spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Onlangs was hij nog een IF CAM
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je hebt de verkeerde Farfan, er zijn 2 die bij dezelfde club spelen
quote:
Hart kreeg even een stuip ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk is het me gelukt.Geen idee wat Hart deed, maar toch mooi.
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/129794402
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk is het me gelukt.Geen idee wat Hart deed, maar toch mooi.
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/129794402
Volslank volstaat eerderquote:
Je bent gewoon dik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volslank volstaat eerdervergeleken met een sumoworstelaar ben ik brood mager
Het positieve er maar van inzien
#JBGDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volslank volstaat eerdervergeleken met een sumoworstelaar ben ik brood mager
Het positieve er maar van inzien
Geconfronteerd worden met de waarheid is als een staak in mijn hardquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geconfronteerd worden met de waarheid is als een staak in mijn hard
Of niet, dik trom
harde piemel moest het zijn.quote:
Ah je hebt trek in een lekker piemeltje zie ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
Hou op over die harde piemel van je! Straks kan ik weer niet slapen ...
Ja, nooit geweest. Wonen alleen arme mensen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
VDM, GurBuh kennen jullie langweer?
Zon dorpje in Friesland
http://www.delekkeretrek.com/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ah je hebt trek in een lekker piemeltje zie ik.
Is het beetje fatsoenlijk stappen daar ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, nooit geweest. Wonen alleen arme mensen!
Het is Friesland, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het beetje fatsoenlijk stappen daar ?
Ga je naar sneekweek? Ik misschien ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het beetje fatsoenlijk stappen daar ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je naar sneekweek? Ik misschien ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Heerenveen best leuke avondjes gehad hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is Friesland, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Als je een fatso ziet dan weet je wie het is iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe een korset om.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je een fatso ziet dan weet je wie het is iig.
Geen idee, met jou erop?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zinkt de boot niet met jou erop?
O, ok! Daarom sta ik dus ook altijd wissel met voetbalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal, dat is dan ook waar ik me zal bevinden.
Nee dat is omdat je gewoon slecht bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, ok! Daarom sta ik dus ook altijd wissel met voetbal
Net zo'n dik gezicht zeker!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens geluid, jij lijkt best op Ronaldinho, qua gezicht
Dat niet, bijna precies dezelfde ogenquote:
Hahaha, dat heb ik nog nooit gehoord van iemandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens geluid, jij lijkt best op Ronaldinho, qua gezicht
Je lijkt op een neger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik nog nooit gehoord van iemand.
Ik kan wel GTA. moeten we alleen nog iemand erbij regelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
de vraag is .... is het echt geluid of niet?
EN WIE KOMT ER GTA OF FIFA DOEN?
Ik heb geen zin om mijn Xbox aan te doen. Aangezien ik toch weer word gedisconnect binnen 15 minutenquote:
alleen op attribute kaartjes. nutteloos dus die dingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit het met die staff kaartjes eigenlijk?
Ik heb 2 van die +10% voor mijn keeper, maar werkt dat automatisch of alleen als je attribute kaartjes gebruikt?
Dacht al, anders koop ik er even een paar inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen op attribute kaartjes. nutteloos dus die dingen.
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 01-08-2012 om 22:13:14Anyone seen The new FIFA 13 .... Haha http://t.co/cNOoU8qo reageer retweet
Keepers attribute kaarten zijn nutteloos. Alsof je je keeper gaat wisselen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht al, anders koop ik er even een paar in
MOET JE KOMEN JONGUHquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Thorb het volgende:
Wat een hommo die Kevin hoor, dan ben ik nog even weg.
Ik bedoel in de zin van, als die staff zonder kaartjes werkten kocht ik er een paarinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Keepers attribute kaarten zijn nutteloos. Alsof je je keeper gaat wisselen.
Jeejquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef stoereboii het volgende:
Heb een nieuwe reeks gevonden waar ik thuishoor.
Chillze
tot morgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef stoereboii het volgende:
Chillze
hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:59 schreef stoereboii het volgende:
Chillze
PSNquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is PSN aan het kankeren dan!! Sta ik 2-1 voor, 2de helft begint en ineens internet connection lost, punten ineens naar hem toe.![]()
![]()
Daar gaat mijn promotie.
![]()
Dit is het fut topic!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is PSN aan het kankeren dan!! Sta ik 2-1 voor, 2de helft begint en ineens internet connection lost, punten ineens naar hem toe.![]()
![]()
Daar gaat mijn promotie.
![]()
Jij komt zeker uit het hol waar stoereboii zich thuis voelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
Daar gaat mijn promotie.
![]()
XBL>PSNquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
Daar gaat mijn promotie.
![]()
Hooooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het hol waar stoereboii zich thuis voelt?
Echt garpig ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, oude mannen topic. Ik ga daar een plaatje van Gert Jan Verbeek posten
Ik zou lekker wachten persoonlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is FUT nog wat aan (om te beginnen) of kan ik beter wachten op 13?
Wegwezen,stinkzwam.quote:
waarom? Alles wat hij nu meepakt levert hem voordeel op in fifa 13.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou lekker wachten persoonlijk
Nu wat ervaring opdoen met handelen enzo, zodat je goed beslagen ten ijs kunt komen in FUT 13 is altijd meegenomen denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is FUT nog wat aan (om te beginnen) of kan ik beter wachten op 13?
Heb je eindelijk een lekker team, kan je opnieuwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom? Alles wat hij nu meepakt levert hem voordeel op in fifa 13.
Je bent er nogquote:
Allles wat jij adviseert omdraaien is het juiste advies voor newbeesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een lekker team, kan je opnieuw
Zou ik niet leuk vinden
Altijd zo onaardig tegen me hèquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allles wat jij adviseert omdraaien is het juiste advies voor newbees
PS3 of xbox?quote:
PS3 nu, net werkte alles nog gewoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PS3 of xbox?
Hoor meer over xbox klagen vandaag
Helaas is het niet eens onaardig, want je slaat de plank hier te vaak misquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd zo onaardig tegen me hè
Dat is alleen Geluid en Wezep omdat ze UPC hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PS3 of xbox?
Hoor meer over xbox klagen vandaag
Slim, geef hem nog meer aandacht. Je snapt nog steeds niet waarom het topic laatst dicht ging?? Als het zo'n spel van actie-reactie blijft gaat het weer fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga dat topic dat SB net liet zien even onveilig maken
Ah mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PS3 nu, net werkte alles nog gewoon.
Nou sorry hoor, weet ik veelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is alleen Geluid en Wezep omdat ze UPC hebben
Ja, bij nader inzien leek het me niet zo een goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slim, geef hem nog meer aandacht. Je snapt nog steeds niet waarom het topic laatst dicht ging?? Als het zo'n spel van actie-reactie blijft gaat het weer fout.
Mijn promotie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
We are currently investigating a server issue. Stay tuned, and thanks for your patience.
Hoeveel potjes heb je nog over?quote:
Ook even meegelezen, niet echt mijn ding. Een vrouwen poppetje met een mannennaam die je verwelkomtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien leek het me niet zo een goed idee. Ben er alweer klaar mee verdomme.
2. Ik had nog 3 potjes over, ik begon, 2-1 voor en ik dacht hoppa, nog 1 potje winnen en 1 gelijk promotie. Als ik nu die 2 potjes nog win dan kom ik net 1 punt tekort voor promotie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb je nog over?
dan verdiende je het sowieso nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2. Ik had nog 3 potjes over, ik begon, 2-1 voor en ik dacht hoppa, nog 1 potje winnen en 1 gelijk promotie. Als ik nu die 2 potjes nog win dan kom ik net 1 punt tekort voor promotie.
Klopt. Geen zin in ook om nog fanatiek een extra reeks mee te volgen die nergens over gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook even meegelezen, niet echt mijn ding. Een vrouwen poppetje met een mannennaam die je verwelkomtsommigen voelen zich daar wel thuis
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan verdiende je het sowieso niet
ga maar lekker snel op vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij werkte wel hè
Ik schrok me zelf de tering
Beetje bijkomen van de schrik, rustig aanquote:
Gewoon je geluid uit, dan is het niet engquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
nu ben ik benieuwd wat je te zien krijgt
Ja, ik denk dat we dan de 1000 topics niet gaan halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Geen Rijst, GJE, Marcie en ik ook weg, lekker rustig dan
Zelfs Kevin 'De Dude' Dudeweiser gaat weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we dan de 1000 topics niet gaan halen.
Rijst en jij is wel jammer. Verder kwaliteitsverbeteringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
Geen Rijst, GJE, Marcie en ik ook weg, lekker rustig dan
Ach ja, ik ga toch wel verder met packs openen ook al is het geen bijzonder TOTW. Voor de rest heb ik nog genoeg te vertellen hoop ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfs Kevin 'De Dude' Dudeweiser gaat weg.
Live stream met live commentary moet je doen manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga toch wel verder met packs openen ook al is het geen bijzonder TOTW. Voor de rest heb ik nog genoeg te vertellen hoop ik
Thorb snapte deze post niet, kan je hem uitleggen voor de minder intellectuele onder ons?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga toch wel verder met packs openen ook al is het geen bijzonder TOTW. Voor de rest heb ik nog genoeg te vertellen hoop ik
Ik kan niet streamen, vorig jaar kon ik wel video's opnemen met CamStudio maar nu lukt dat ook niet meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Live stream met live commentary moet je doen man
Snap er niks vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:44 schreef Thorb het volgende:
GJE wat gebeurt er als iemand met je afspreekt volgens Mathijs is de volgorde van minder erg naar erg: GJE > 5 Negers > FIfa tegen Mathijs
Kan je wel helpen ermeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet streamen, vorig jaar kon ik wel video's opnemen met CamStudio maar nu lukt dat ook niet meer.
Het idee achter die post was dat je beter met jou kan afspreken (waarbij jij de desbetreffende persoon helemaal anaal zou uitwonen) dan tegen mij FIFA te spelen omdat je dan nog veel harder vernederd zou worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snap er niks van
[..]
Kan je wel helpen ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |