quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijlijn voor een maandje...![]()
Succes én plezier allemaal, vooral de nieuwkomers !
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef WordFreud het volgende:
Stand augustus bijgewerkt.
Elzass - CRV heeft nog een partij lopen, maar kan niet meer worden achterhaald.
Dus Elzass is dus op een ronde voor het einde al de augustus-kampioen.![]()
Hoewel altijd in de top, zijn eerste eindzege! Van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Djeep en WordFreud 2 en 3. Allebei 2 verliespartijen, maar beter doelsaldo van Djeep.
Er staat ook nog een pot van Judih en Gulikersjohn open. Nog niet gemeld?
Dat lukt me niet. Want er is nog een topic in deze reeks open.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Maak jij (of iemand anders) alavast een nieuw topic aan?
Dan zorg ik straks voor de sheet.
Dank jequote:
Gewoon een nieuw topic openen en de lieve meneertjes in de feedback van MEN vragen om hem te linken aan de reeks en deze te sluiten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. Want er is nog een topic in deze reeks open.
M, doe jij in september nog mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic openen en de lieve meneertjes in de feedback van MEN vragen om hem te linken aan de reeks en deze te sluiten.
Nee, geen tijd voor.. Er zijn wat minder prettige omstandigheden bijgekomen, dus ik ga me er ook niet aan wagen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
M, doe jij in september nog mee?
OK, het beste ermee.quote:Op zondag 2 september 2012 13:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor.. Er zijn wat minder prettige omstandigheden bijgekomen, dus ik ga me er ook niet aan wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |