Effe alles doen achter m'n computertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekker eten achter je computertje
ja en zeiken in flesjes doen jullie FOKKERS! ook hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Effe alles doen achter m'n computertje
En? spaart tijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja en zeiken in flesjes doen jullie FOKKERS! ook he
Het is niet niet omdat jullie zo slecht ontworpen zijn dat wij niet in een flesje mogen piesen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja en zeiken in flesjes doen jullie FOKKERS! ook he
Nee want mijn moeder weet toch wel wat ik zoal doe. En ik vind het wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! trouwens in woonkamer computeren....... is dat niet irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee want mijn moeder weet toch wel wat ik zoal doe. En ik vind het wel gezellig.
Ik heb alleen deze foto's van gedeeltes van mijn kamer.Ah zoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja mij lijkt niet fijn.
![]()
En cute je kameris dat een sticker van disney van sneeuwwitje assepoester etc? daar bij je tafeltje..
Doei!
Nee dat is mijn kroontjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah zoooja mij lijkt niet fijn.
![]()
En cute je kameris dat een sticker van disney van sneeuwwitje assepoester etc? daar bij je tafeltje..
Jij met een disneykroontje , het kan niet mooierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat is mijn kroontje![]()
En het is idd van Disney. Dankjewel!
Hee dat ben ik op je beeldschermquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Knaller het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet geheel duidelijk maar je hebt zo wel een idee hoe ik FOK! aanschouw.
Tuurlijk, mijn favo FOK!ster hoort erbij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hee dat ben ik op je beeldscherm
Waar is jouw computer pic ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hee dat ben ik op je beeldscherm
Met de webcam kan ik alleen zover komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waar is jouw computer pic ?of mag je geen foto maken van de woonkamer
labellequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met de webcam kan ik alleen zover komenDraadje is te kort
[ afbeelding ]
Dankjewel MEIS.quote:
ruksequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdelijk onderkomen voor 2 maandjes
Zoiets heb ik ook, maar dan liggen er geen boeken en de posters zijn hele dames en geen lijstquote:
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb je ook latex handschoen aan als je op de internets gaat?
Je mag bij mij altijd komen opruimenquote:
Iets adoreren maar het niet kunnen spellen.quote:
Labello ja en dat weet ik, toevallig fout getypt. Ik doe niet mee aan een dictee hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Iets adoreren maar het niet kunnen spellen.Het is labello.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Labello ja en dat weet ik, toevallig fout getypt. Ik doe niet mee aan een dictee hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik die laptop ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdelijk onderkomen voor 2 maandjes
Is dat een packard hell?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Hoigast het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laptop ook.
Alleen een glas drinken over het toetsenbord gemorst. Dus het toetsenbord eruit gehaald en een los toetsenbord erop gezet
Jup.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij wel want een rond trackpad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |